חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תזמורת משטרת ישראל

לקרמלין באהבה

תזמורת המשטרה, בחסות קרן היסוד,

 תשתתף השנה בפסטיבל הבינלאומי לתזמורות צבאיות שיתקיים במוסקבה

 

בראשית חודש ספטמבר תייצג תזמורת המשטרה את ישראל בפסטיבל הבינלאומי, אחד הגדולים בעולם לתזמורות הצבאיות, שייערך במוסקבה על פי צו מיוחד של נשיא רוסיה דימיטרי מדוודב.

משלחת תזמורת המשטרה תגיע למוסקבה בחסות ובמימון של "קרן היסוד – המגבית המאוחדת לישראל", הפועלת, בין היתר, להידוק קשרי התרבות בין רוסיה וישראל.

השנה, תיוצג מדינת ישראל ע''י תזמורת משטרת ישראל, אשר תופיע לצד תזמורות צבאיות מפוארות מרחבי העולם, בהן: ארה"ב, בריטניה, אוסטרליה, גרמניה ומדינות נוספות.

בסוף חודש אוגוסט תמריא תזמורת המשטרה למוסקבה, על מנת לייצג את מדינת ישראל בפסטיבל הבינלאומי הגדול לתזמורות הצבאיות שייערך בעיר. זוהי השנה השנייה ברציפות שבה מיוצגת ישראל בזכות המימון של קרן היסוד בפסטיבל יוקרתי זה, בו משתתפים באופן מסורתי תזמורות גדולות מכל רחבי העולם, ובכללן: ארה"ב, בריטניה, אוסטרליה, גרמניה, סין, צרפת, קנדה, הודו, דרום אפריקה ומדינות רבות נוספות.  "אנו מייחסים חשיבות רבה לשיפור תדמית המדינה והמשטרה. תזמורת משטרת ישראל הפועלת בקרב הקהילה היא אחת מהדרכים הרבות בהן פועלת המשטרה למען הקהילה והחברה הישראלית". אומר ניצב יורם הלוי ר' אגף קהילה ומשמר אזרחי . "פעילות תרבותית זו היא רק חלק מפעילותה של 'קרן היסוד' להידוק קשרי התרבות בין רוסיה וישראל, וליצירת ממשקי שיתוף פעולה בנושאים חברתיים, שלא תמיד מוצאים ביטוי בקשרים הדיפלומטיים הרגילים" אומר גרג מייזל, מנכ"ל 'קרן היסוד – המגבית המאוחרת לישראל'.

תזמורת המשטרה הוקמה בשנת 1921 ופועלת ברציפות עד היום. התזמורת הלחינה ועיבדה שירים רבים ומופיעה בעתות שלום ומלחמה בפני פלחי אוכלוסיה שונים ומגוונים.

במשך חמשת ימי הפסטיבל תופיע תזמורת משטרת ישראל בפני עשרות אלפי צופים שצפויים  לפקוד את הכיכר האדומה במוסקבה. התזמורת, בניצוחו של איתן סובול, תנגן רפרטואר מגוון של יצירות קלאסיות ויצירות ג'אז, שחלקן זכו לעיבוד מקורי. עוד יצוין כי בתזמורת משרתים נגנים רבים שבעברם ניגנו בהרכבים בכירים בעולם בכלל וברוסיה בפרט.

ביום חמישי הקרוב בשעה 15:00 תקיים התזמורת חזרה גנראלית אחרונה במגרש הכדורסל במקווה ישראל, הינכם מוזמנים.

מבחינתנו עד ליציאת המשלחת ובזמן שהותה במוסקווה ניתן לראיין את נגני התזמורת.

לפרטים:

פקד אלכס קגלסקי – דובר תקשורת חבר העמים, משטרת ישראל 050-6276390

סנ"צ, ד"ר אבי זלבה , דובר אגף קהילה ומשמר אזרחי 050-6274460

רבקה שרגא ייעוץ תקשורתי 050-7289446 , 02-5401410

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112237 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112063 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111866 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111755 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119198 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112539 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: בנימין קלינגרצבא וביטחון29/05/22647 צפיות
פיקוד העורף מחלקת מיגון לשכת רע"ן הנדסה ורגולציה 80-8703088 :'טל 80-8703850 :פקס כ"ה אייר תשפ"ב 0800 מאי 02

מאת: moraleצבא וביטחון21/08/175338 צפיות
מדי שבוע אנחנו שומעים, בין אם בחדשות ובין אם זה מאנשים קרובים אלינו, על מקרי תקיפה והטרדה. מרבית הסיפורים מגיעים כמובן מנשים אשר מצאו את עצמן מתמודדים עם גברים שביקשו להטריד ולהתקיף אותן, אך אנחנו מכירים גם לא מעט סיפורים על גברים אשר מצאו את עצמם מתמודדים עם מתקיפים ומטרידים מסוגים שונים, בין אם במועדונים, פארקים, גינות ציבוריות, חניונים ועוד.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139079 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132039 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132273 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131922 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131985 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica