חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספר אומנות "my ary - מימי צליק" - ספר אומנות ססגוני צבעוני ומקורי המאגד בתוכו מבחר יצירות אומנות בשילוב הגיגים רוחניים המספרים על מסעי בעולם קסום זה .

מאת: מימי צליקציור26/08/20101258 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום בבגרותי אני משתמשת הרבה במשפטים שאמא היתה אומרת, ופתאום אני רואה את הדמיון שלי לאמא ביחס שלי לילדי, בראיית העולם שלי.

אמא היתה טוטאלית לילדיה, ממש כשמה חנה. אנחנו היינו בבת עיניה.

היא היתה עובדת קשה בכדי לפרנס אותנו ותמיד חזרה עם מפית ובה ביצה עגבניה ומלפופון, והיתה אומרת שבמשך שבוע יהיו 7 ביצים ו 7 עגבניות ו 7 מלפפונים.

ני זוכרת את אמא יושבת בספספל בגינה ובוכה וצוחקת בהיסטריה לאחר שאבא עזב אותה, תמיד היא הגינה עליו ואמרה שעשו לו כישוף ושהוא לא אשם, גם שהיתה על ערש דוי אמרה שאם הוא יהיה חולה היא תבוא ותעשה לו כוס תה.

אמא שלי היתה מצחיקה אותנו עם שיבושי השפה שלה במקום סינטבון - סינסבון ..

היה לה כלב מעורב והיא היתה מתיחסת אליו כמו לבעלה, צועקת עליו שהיה מגיע מאוחר, כי הוא היה כלב עצמאי,יוצא מהבית וחוזר מתי שמתחשק לו, ושחלתה היתה שומרת לו את ארוחת הצהרים שלה ושולחת לו.

היה עוני גדול בבית אבל עם הלב הגדול של אמא לא הרגשנו, מים חמים להתרחץ לא היו והיינו מרתיחים קומקומים, כביסה היא התה מרתיחה עם דוד על הגז, לימודה עם לימון טרי ועוגה עם שתי ביצים.

הבית תמיד היה הומה אנשים, הרחוב היה מרכזי וכל מי שבא לסידורים היה קופץ לכוס קפה.

גרעינים שחורים פירות העונה ועוגה משתי ביצים תמיד חיכו למבקרים או לחם שחור טרי הכל מהנשמה.

כולנו היינו באים אחרי הים מלאי חול  היא אף פעם לא קיטרה על החול, תמיד סירים עם אוכל חם, אוי אמא

כמה את חסרה.

בילדותי לא ידעתי להעריך אותה  כי חויתי את הכמיהה הגדולה לאבא, לעושרו, לחוכמתו ולא הבנתי עד כמה אמא היתה נשמה גדולה וגבוהה.

היא היתה קוראת לי סמרה והמלומדת שלי, היתה גאה בילדיה שהיו כל עולמה.

הספר שלי הוא הרוח שלה, הוא בה מהמקום שרציתי להנציח את רוחה.

הוא מאגד בתוכו את כל היצירות שהצילו את נפשי מתהומות השכול ולאו את חיי בצבע ובאושר.

יהיה זכרה ברוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ספר אומנות "my art" - מימי צליק

במשך שנים רבות בהם עסקתי בעולם המיסטיקה - שנים בהם הטתי אוזן קשבת לאנשים במצוקותיהם ניסתי לעזור להם בעצות ובראית עולם אופטימית, ספגתי את האנרגיות השליליות של כל מצוקותיהם והחלתי להרגיש רע. מתוך כל האופל הזה קבלתי הארה והחלתי לעסוק בעולם הצבעים עולם בו מצאתי את  אושרי.

לאחר עשר שנים של יצירה החלטתי להוציא לאור את יצירותי ואגדתי אותם לספר אומנות איכותי בו השקעתי את מיטב המוחות היצירתיים, כמו מעצב אומנות, צלם איכותי, גרפיקאי מעולה ואת עבודותי הסגגוניים בשילוב מלל רוחניהמספר על מסעי בעולם קסום זה. דרך כתיבתי אני מספרת על אופטימיות על התמודדויות ועל ראית עולמי כי הכל קבוע מראש אבל הרשות נתונה.

אני פונה לציבור הישראלי לתת כתף לאומנית כמוני ולקדם אותי בכך שיכירו בי כאומנית ישראלית, כי זה חלומי.

אני בטוחה בכך שזאת תהיה גאוה לאומית.

מימי צליק 0543-979663

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מימי צליק

מאת: מימי צליקאמנות פלסטית16/08/101402 צפיות
לאחר שנים רבות של יצירה החלטתי להגשים חלום והוצאתי לאור ספר אומנות בשלוב הגיגים רוחניים, ספר ססגוני ומרשים, בו השקעתי את מיטב כספי בעזרת מיטב מוחות המעצבים הגרפיים, הספר אכן הגשים את חלומי אבל הוא מאוחסן בתוך מרתף אפל מעלה עובש ולא נחשף לציבור, למה?

מאמרים נוספים בנושא ציור

מאת: amirdadon90ציור19/07/163179 צפיות
השאיפה של כל אומן ואמן שמייצרים ציורים היא להגיע לתערוכה שתציג את היצירות שלו. הרי תערוכה נועדה להציג את האומנות, ליהנות מן האומנות של אותו אומן.

מאת: אביב יועציםציור15/12/152657 צפיות
תחום קישוטי הקיר לבית משתנה ומתקדם כל הזמן. בדור מקימי המדינה, שלטו תמונות בני המשפחה או אתרים חשובים ליהדות, לדת ולמשפחה. בדור שאחרי, החלו תמונות לעטר את קירות הבית והסלון. ציורים שונים, פרחים, קצת נופים ועדיין – הרבה זוגיות ומשפחתיות. בשנים האחרונות, עם התפתחות תחום פיתוח התמונות, השתלטו תמונות נופים מרהיבות שצילמו אנשים מטיולים בעולם ואשר הפכו לקישוטי קיר ענקים וממוסגרים. וכיום? כיום הגיע תור הזהב של ציורי קיר מרהיבים שמקשטים את קירות הבית, ונראה שאת הטרנד העיצובי הנפלא הזה אי אפשר לעצור...

מאת: דניאל seoציור08/08/152859 צפיות
פנקסי חשבוניות הינם אמצעי לתיעוד עסקאות שונות מתן שירותים שונים רכישות ומכירות, פנקסי חשבוניות חשובים מאד ובמיוחד לדיווח למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי וחשוב מאד שברשותו של כל עצמאי, פרילנס, עוסק פטור, עוסק מורשה, בעל עסק או חברה יחזיק עמו פנקסי חשבוניות.

מאת: רוי ורלציור07/05/152618 צפיות
It is easier to earn money online now than it was in the past because more and more people are doing business online. Now that people are comfortable with online transactions, you can join those making money through the Internet. The tips will put you start off on your journey successfully.

מאת: רוי ורלציור13/02/153266 צפיות
Marketing through a mobile services is one of the most modern ways to market your goods. Read on how mobile marketing campaigns that are easy and effective. Do not pester your customers. Always ensure that what you're messaging them about is relevant and important.

מאת: מירה לויציור11/09/143193 צפיות
דברים בעקבות תערוכתו של שלמה כץ במוזיאון רמלה

מאת: דודישציור01/09/148556 צפיות
כבר כמעט 25 שנים שמשפחת סימפסון מתגוררת בפרבר אמריקאי בדיוני שנקרא ספרינגפילד. הומר עדיין עובד בתחנת הכוח הגרעינית, מארג' היא עדיין עקרת בית נואשת ובארט עדיין בן עשר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica