חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציור קיר ענק של הסימפסונים נחנך במרכז העיר ספרינגפילד (האמיתית!)

מאת: דודישציור01/09/20148554 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר כמעט 25 שנים שמשפחת סימפסון מתגוררת בפרבר אמריקאי בדיוני שנקרא ספרינגפילד. הומר עדיין עובד בתחנת הכוח הגרעינית, מארג' היא עדיין עקרת בית נואשת, בארט עדיין בן עשר, ליסה עדיין בכתת מחוננים ומגי? הממ, היא עדיין לא נגמלה מהמוצץ. העיר ספרינגפילד שאמורה לייצג עיר כל אמריקאית הפכה לחלק בלתי נפרד מהסדרה המצוירת הארוכה ביותר שנעשתה אי פעם בארה"ב.

יוצרי הסדרה תמיד טענו שמדובר בעיר בדיונית, שכלל לא קיימת, אבל מעריצים רבים לאורך השנים ניסו לנחש מהו המיקום הגיאוגרפי המדויק בהתאם לרמזים, הבדיוניים לכאורה, שנזרקו בסדרה. בכל מקרה, ניתן למצוא עיירה ששמה "ספרינגפילד" ביותר ממחצית מן המדינות בארה"ב (ממש ה"אבי כהן" של העיירות שם), כך שמדובר בניחוש קשה במיוחד.

רק לפני שלוש שנים חשף מאט גרונינג, אחד מהיוצרים, שספרינגפילד המצוירת מבוססת על עיר אמיתית – ספרינגפילד, אורגון, שממוקמת בסמוך לעיר הולדתו פורטלנד. כל השנים הוא חי בשקר של ממש, רק כדי לשמור על ההפרדה המוחלטת בין הסדרה האהובה למציאות, שמא זו תקלקל את ההנאה לצופים.

לפני כשבוע, בשלהי אוגוסט, נחנך ציור קיר ענק בדמותם של הסימפסונים במרכז העיר ספרינגפילד האמיתית. כל התושבים לא ידעו נפשם מרוב אושר וחגגו במסיבת רחוב בסביבת הבניין שעליו מתנוסס הציור החדש. הרחובות נסגרו, המוזיקה נדלקה והסופגניות (מאכל סימפסוני מפורסם) חולקו כמו לחמניות חמות. ירדלי סמית, שמדבבת את קולה של ליסה, באה במיוחד אל האירוע והתרגשה ביחד עם החוגגים.

מבחינת התושבים, הסימפסונים הם הסמל הרשמי של העיר, וציור הקיר החדש, שנעשה בתיאום עם רשת פוקס ובאישורה המלא, הוא החותמת הרשמית שזהו הבית האמיתי של המשפחה המצוירת האהובה ביותר באמריקה. זוהי יריית פתיחה ראשונה לקראת פסטיבלים, מצעדים שנתיים ופתיחת חנויות קונספט שינציחו ויהללו את כוכבי הסדרה.

אמנים רבים מכל רחבי ארה"ב הגישו מועמדות לפרויקט ציור הקיר, ובסופו של דבר נבחר למשימה האמן אריק ניקולייזן, שחקן כדורגל לשעבר ובעל תואר באמנויות בהווה. בסך הכול, הוא עשה עבודה לא רעה בכלל ביחד עם הצוות שלו.

אתם מוזמנים לצפות בסרטון שמתעד את אופן הכנת ציור הקיר ולשפוט בעצמכם:

https://www.youtube.com/watch?v=H7t6wGPEka0

נכתב בשיתוף עם אבי בליטשטיין - ציורי קיר לעסקים וחדרי ילדים

 



תגיות המאמר: אומנות, ציור, ציורי קיר


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186677 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183664 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811181 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183353 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181807 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182841 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182456 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא ציור

מאת: amirdadon90ציור19/07/163176 צפיות
השאיפה של כל אומן ואמן שמייצרים ציורים היא להגיע לתערוכה שתציג את היצירות שלו. הרי תערוכה נועדה להציג את האומנות, ליהנות מן האומנות של אותו אומן.

מאת: אביב יועציםציור15/12/152655 צפיות
תחום קישוטי הקיר לבית משתנה ומתקדם כל הזמן. בדור מקימי המדינה, שלטו תמונות בני המשפחה או אתרים חשובים ליהדות, לדת ולמשפחה. בדור שאחרי, החלו תמונות לעטר את קירות הבית והסלון. ציורים שונים, פרחים, קצת נופים ועדיין – הרבה זוגיות ומשפחתיות. בשנים האחרונות, עם התפתחות תחום פיתוח התמונות, השתלטו תמונות נופים מרהיבות שצילמו אנשים מטיולים בעולם ואשר הפכו לקישוטי קיר ענקים וממוסגרים. וכיום? כיום הגיע תור הזהב של ציורי קיר מרהיבים שמקשטים את קירות הבית, ונראה שאת הטרנד העיצובי הנפלא הזה אי אפשר לעצור...

מאת: דניאל seoציור08/08/152857 צפיות
פנקסי חשבוניות הינם אמצעי לתיעוד עסקאות שונות מתן שירותים שונים רכישות ומכירות, פנקסי חשבוניות חשובים מאד ובמיוחד לדיווח למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי וחשוב מאד שברשותו של כל עצמאי, פרילנס, עוסק פטור, עוסק מורשה, בעל עסק או חברה יחזיק עמו פנקסי חשבוניות.

מאת: רוי ורלציור07/05/152615 צפיות
It is easier to earn money online now than it was in the past because more and more people are doing business online. Now that people are comfortable with online transactions, you can join those making money through the Internet. The tips will put you start off on your journey successfully.

מאת: רוי ורלציור13/02/153263 צפיות
Marketing through a mobile services is one of the most modern ways to market your goods. Read on how mobile marketing campaigns that are easy and effective. Do not pester your customers. Always ensure that what you're messaging them about is relevant and important.

מאת: מירה לויציור11/09/143190 צפיות
דברים בעקבות תערוכתו של שלמה כץ במוזיאון רמלה

מאת: דניאל seoציור22/05/145351 צפיות
הדפסת פולדרים נראית מיותרת לעסקים רבים, בעיקר לנוח מחירם שמסתכם באלפי שקלים. ואמנם, בחישוב מהיר של היתרונות בהדפסת פולדרים, יחד עם הפונקציונאליות שלהם והתועלת הרבה שהם מביאים לבית העסק - הרי שמדובר בעסקה משתלמת ביותר, ולכן הדפסת פולדרים מומלצת ביותר לכל עסק שמוסר מסמכים ללקוחותיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica