חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשבונית מקוונת – אין פשוט מזה

מאת: SEOnetoתוכנה01/09/20101006 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עצמאיים? בעלי עסק? אז אתם בוודאי יודעים מהי חשבונית. ואתם גם יודעים בוודאי בדיוק מה דורשת העבודה עם חשבונית: תיוק, שמירה, תיעוד והקפדה על רישום נכון. רוצים להקל על עצמכם את העניין? בחרו בחשבונית מקוונת.

חברות רבות מציעות היום חשבונית מקוונת

שלא תטעו: לא מדובר כאן במשלוח של חשבונית במייל, כדי שתוכלו לעיין בעסקה שביצעתם ולשמור אותה במחשב. זהו שירות משוכלל הרבה יותר. מדובר כאן בהפקת חשבוניות דרך המחשב ושליחתן אל הלקוחות שלכם, ממש כמו כל חשבונית מס בה השתמשתם עד היום.זוהי חשבונית לכל דבר, מוכרת על ידי מס ההכנסה ומאושרת לשימוש גם מול רואה החשבון שלכם – פשוט וירטואלית. כלומר, אין כאן נייר פיזי ומוחשי. הכל נשמר ומתועד על המחשב ובאינטרנט, במקום מאובטח. אין אפשרות לאבד את החשבונית ומציאתה תהיה אחת הפעולות הפשוטות ביותר שתעשו.

לתעד כל חשבונית בקלות

כשאתם מקבלים חשבונית, עליכם לזכור לתייק אותה בחודש הנכון. לאחר כמה חודשים, אם תרצו למצוא את אותה חשבונית, זה לא יהיה קל כל כך: לכו תזכרו באיזה חודש בדיוק זה היה ובין אילו דפים זה נמצא. עם חשבונית מקוונת הכל יותר פשוט: החשבוניות שמורות במקום אחד, המחולק ומאורגן לפי חודשים. כמו בכל דבר על המחשב, הקלקה על כמה כפתורים תמצא את מבוקשכם ללא בעיה.

יש לך גיבוי לכל חשבונית?

עם חשבונית מקוונת יהיה לך. חברות רציניות שמעניקות שירות של חשבונית מקוונת, כמו icount למשל, מבצעות באופן אוטומטי גיבוי לכל חשבונית שתנפיק. אבד לך קובץ של חשבונית מסוימת? יש עותקים שמורים היטב בכל מקום.

להכין בקלות דו"חות תקופתיים עם חשבונית מקוונת

העובדה שהכל מתועד ונמצא על גבי מחשב, מאפשר לכם לבצע מספר פעולות שלא תוכלו לעשות ללא חשבונית מקוונת. אחת הפעולות האהובות על כל אדם שמשתמש בשירות הזה היא הפקת דו"חות תקופתיים. תוכלו בקלות לרכז כל חשבונית שהפקתם, בכל תקופת זמן שהיא וליצור בתוך זמן קצר דו"ח שיציג לכם את כל ההכנסות וההוצאות שלכם.

לבחור מערכת שמציעה חשבונית מקוונת

לכל בעל עסק ואדם עצמאי מובנת החשיבות שבהנפקת חשבונית מדויקת וחוקית. כשאתם חשובים איזו חברה תתאים לכם, אתם חייבים לבדוק מספר דברים לגביה:

  • האם השירות שהיא מציעה מאושר על ידי מס ההכנסה?
  • האם כל חשבונית שמופקת כוללת חתימה דיגיטלית מקצועית?
  • איזו מערכת אבטחה מציעה לכם החברה?
  • איזו רמת שירות מציעה לכם החברה?
  • אילו סוגי חשבונית יכולה להנפיק לכם החברה?
  • הסעיף האחרון חשוב במיוחד. לא בטוח שכל חברה שמנפיקה חשבונית מקוונת, יכולה להציע לכם את השירות בכל סוג של חשבונית. בדקו האם תוכלו להזמין גם חשבונית מקוונת המתאימה לתחום ולנפח העיסוק שלכם – זה לא יהיה נעים לגלות זאת רק לאחר שכבר הזמנתם ושילמתם על השירות.
 



תגיות המאמר: חשבונית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131075 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131211 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131240 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131122 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131227 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131125 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131056 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162653 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152277 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151863 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151787 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151804 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151801 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151668 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica