חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי הדברה

מאת: רחלי פריניקיון05/09/2010762 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הבעיות שעימן נאלץ להתמודד כמעט כל בית עסק היא בעיית מזיקים. בין אם מדובר בתיקנים, בנמלים, בעכברים או בחולדות, מזיקים למיניהם יכולים לפגוע בפעילותו של העסק באופן אנוש. בדיוק בשל סיבה זו כל עסק זקוק לשירותי הדברה תקופתיים.

שירותי הדברה לעסקים בענף המזון

כולנו יודעים שמוקד המשיכה העיקרי לכל סוג של מזיק הוא המזון. לכן, בכל מקום שבו יש אוכל, בדרך כלל יש גם מזיקים: במסעדות, ברשתות שיווק, במכולות, במפעלים לייצור מזון ואפילו בדוכנים לממכר מזון. עבור עסקי מזון למיניהם, המחויבים לפעול תחת רישיון של משרד הבריאות, בעיית מזיקים יכולה לגרום לסגירתו של העסק ולאובדן הכנסות. תיקנים, עכברים, נמלים ושאר מזיקים ששורצים בכל עסק לממכר או לייצור מזון יכולים לגרום לבעיות תברואתיות חמורות, לשלילת רישיונו של העסק ובסופו של דבר לסגירתו (באופן זמני או לצמיתות).

לכן כל עסק בענף המזון חייב להקפיד על ביצוע הדברה תקופתית. הדברה היא חלק בלתי נפרד מהשמירה על הניקיון וההיגיינה בעסק, לכן יש להקפיד לבצעה בדיוק כשם שמקפידים לנקות את חלל העסק, הכלים והציוד. החל מהפיצרייה השכונתית ועד למפעל המזון הגדול ביותר, כל מקום שיש בו מזון על סוגיו השונים זקוק לשירותי הדברה תקופתיים. גם אם העסק יכול לחמוק בשלום מהביקורות התקופתיות של משרד הבריאות, די בלקוח אחד שיגלה תיקן בסלט שלו או עכבר מטייל בין מדפי הסופר השכונתי, כדי לגרום לפרסום שלילי ולפגיעה אנושה בהכנסותיו של העסק. לכן ביצוע הדברה היא פעולה ראשונה במעלה, שעל כל בית עסק להקפיד לבצעה אחת לתקופה.

שירותי הדברה למפעלים ולמשרדים

גם בהיעדר מזון המזיקים יכולים למצוא את הדרך אל מפעלכם ולשרוץ בו כאהבת נפשם, במיוחד כשמדובר בעכברים ובחולדות. בהיעדר מזון נגיש, מכרסמים למיניהם מתחילים לכרסם גם בכבלי התקשורת והמחשבים, כבלי החשמל ועוד. בעיית מכרסמים גדולה יכולה לגרום לקריסתה של כל תשתית התקשורת, החשמל והמחשבים במפעל או במשרד. לכן גם במקומות אלו חשוב לבצע הדברה אשר תפתור את בעיית המכרסמים מן השורש.

פרט לתחושות הגועל והפחד שהם מעוררים בקרב מרבית האנשים, מכרסמים למיניהם יכולים גם לגרום לבעיות תברואתיות קשות, שכן הם נושאים על פרוותם חיידקים וטפילים ויכולים להפיץ מחלות בקרב העובדים, הלקוחות, הספקים וכל מי שמגיע למקום. לכן, כל עסק, מפעל, ארגון או משרד חייבים להקפיד על ביצוע הדברה, במיוחד אם הם כבר סובלים מבעיית מזיקים.

לסיכום, שירותי הדברה הם אחד השירותים החיוניים והנחוצים ביותר לכל עסק בכל תחום פעילות. כשמדובר בעסקי מזון למיניהם, שירותי ההדברה מבטיחים שמירה על תנאים תברואתיים נאותים החיוניים להמשך פעילותו של העסק. וגם כשמדובר במשרדים, במפעלים או בכל עסק אחר, שירותי הדברה מונעים בעיות תפעוליות חמורות שיכולות להשבית לחלוטין את העבודה, וגם בעיות תברואתיות שעלולות לפגוע ברמת ההיגיינה במקום העבודה. לכן, כשם שכל עסק מקפיד על שירותי ניקיון תקופתיים, כך עליו גם להקפיד על ביצוע הדברה תקופתית כדי להבטיח סביבת עבודה נקייה, נעימה ובטוחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121304 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121363 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121835 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111833 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112139 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111554 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222952 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191681 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182100 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181642 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181530 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181431 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica