חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסילת רישיון מנהלית

ישנן עבירות תנועה שבגינן עשוי הנהג לקבל פסילת רישיון מנהלית. פסילת רישיון זו שונה מפסילת ע"י שופט תעבורה בכך שניתנת באופן כמעט אוטומטי ולנהג קשה מאוד להתגונן ממנה.

מפקח לפחות. במידה ושוטר שעצר את הנהג בעל דרגה מתאימה, הוא רשאי לשלול לנהג את הרישיון במקום. אם דרגתו של השוטר לא מאפשרת לו לשלול את רישיון הנהג במקום, חייב השוטר לזמן את הנהג לשימוע שחייב להתקיים תוך שלושה ימים מרגע ביצוע העבירה, ולתת לנהג רישיון זמני התקף עד למועד השימוע. במקרה כזה יש לבדוק אפשרות להסתייע בעורכי דין תעבורה.

הנהג המגיע לשימוע מתייצב אצל קצין משטרה בתחנת משטרת התנועה, ובתום השימוע מחליט הקצין אם לשלול את רישיונו של הנהג. תקופת השלילה הינה 30 יום לרוב העבירות, פרט לעבירות של נהיגה בשכרות וגם תאונות דרכים עם נפגעים, שם השלילה יכולה להגיע עד ל – 90 יום. מומלץ מאוד לנהג המגיע לשימוש להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה מקצועי. הסיבה לכך היא שהליך השימוע מאפשר לקצין משטרה לשלול את הרישיון על פי שיקול דעתו הבלעדית, ולנהג שלא מיוצג על ידי עורך דין תעבורה או במקרה של תאונה עורך דין תאונות דרכים, כמעט ובלתי אפשרי לצאת מהשימוע כשהרישיון בידו. עורך דין תעבורה לעומת זאת מכיר היטב את חוקי התעבורה ואת הדקויות שבהם, ובעל סיכויים גבוהים יותר לשכנע את הקצין לא לשלול לנהג את רישיונו.

חשוב לדעת שעל החלטת הפסילה המנהלית אפשר לערער. נהג שחושב שהחלטת שלילת הרישיון אינה צודקת יכול לבקש את שירותיו של עורך דין המתמחה בתעבורה ולהגיש בקשת ערעור לבית המשפט. הדיון בעניין הבקשה יתקיים תוך ימים ספורים ממועד הגשתה.  חשוב להבין שפסילה מנהלית אינה עונש על העבירה שנעשתה על ידי הנהג. הפסילה המנהלית מטרתה להוריד את הנהג המסוכן מהכביש. השופט שידון בבקשת הערעור יבחן את מסוכנתו של הנהג בלבד. השופט שידון בבקשת הערעור אינו השופט שידון בתיק של עבירת התנועה עצמה, לכן אין טעם לנסות ולשכנע את השופט בנושאים הקשורים לאשמת הנהג בעבירה, השופט לא בוחן זאת, השאלה היחידה שנבחנת האם קיים סיכון למשתמשי הדרך האחרים אם אותו נהג יעלה חזרה לכביש.

לסיכום, אם נפסל לכם הרישיון בפסילה מנהלית וחשוב לכם להחזירו, תשתמשו בשירותיו של עורך דין תעבורה, וישנו סיכוי שהרישיון יוחזר לידכם. והחשוב מכל -  תנהגו בזהירות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםעסקים - כללי12/05/141138 צפיות
שוק המנעולנים הינו מגוון מאוד - הוא מכיל מנעולנים מקצועיים, מוסמכים ומלאי ניסיון אך גם מנעולנים חסרי ניסיון אשר עלולים לגרום לנזקים ולבזבוז כספים. מנעולן טוב יהיה בעל מקצוע שסיים קורס מנעולנות, עבר הכשרות, הסמכות, קיבל אישור מטעם משטרת ישראל (כך שאין לו עבר פלילי), וצבר ניסיון. כאשר מחפשים מנעולן, חשוב לפנות אל מנעולן באזור קרוב. מנעולן אשר מספק שירותים בעיר אחרת או במקום רחוק יותר, עשוי לגבות מחיר גבוה יותר מהמחיר הסטנדרטי.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםרפואה סינית22/05/131250 צפיות
רפואה סינית מהווה תחליף לרפואה המערבית שכולם מכירים. הטיפול ברפואה הסינית הוא שילוב של מזרח ומערב, ולכן מטופלים יכולים ליהנות משני העולמות. מעבר לשיפור במצבם של המטופלים רפואה סינית תורמת גם לשמירת מצב הרוח של המטופלים. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא כיצד טיפול ברפואה הסינית מסייע הן לסטודנטים הלומדים את התחום והן למטופלים.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/131394 צפיות
גסטרוסקופיה נחשבת לאחת הבדיקות השכיחות ביותר ברפואה המבוצעת לצורך אבחון וטיפול במחלות של מערכת העיכול העליונה. מטרת הבדיקה היא הסתכלות רחבה באיברי מערכת העיכול העליונה. בנוסף לצפייה בפרטים של מערכת העיכול ניתן לבדוק גידולים , לשלוף גופים זרים. מה כוללת הכנה לבדיקת גסטרואנטרולוגיה- המידע במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםאדריכלות פנים19/05/131182 צפיות
בעת בניית בית יש להיעזר בבעלי מקצוע מומחים בתחום הבנייה והעיצוב. עיצוב בית יפה מתחיל במחשבה תחילה. כיום ניתן למצוא מגוון דרכים שונות לעצב את הבית ולהשאיר רושם על אורחים ובני משפחה. מיהם בעלי המקצוע שיסייעו לכם לעצב את הבית- כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131184 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131079 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםביטוח דירה09/05/132895 צפיות
לעתים אנשים מחליטים לשפץ את הדירה שלהם שיפוץ מקיף או חלקי.עבודות שיפוצים יכולות להיות רחבות ולכלול החלפה של המטבח הישן בחדש, שבירת קירות , בניית מחיצות. ההחלטה לשפץ את הבית היא החלטה שמתקבלת בכובד ראש כתוצאה מהרצון לחלק את שטח הדירה בצורה טובה יותר. שיפוץ הבית מחייב אתכם להודיע לחברת הביטוח שלכם על הצורך בביטוח דירה על מנת להגן עליכם מפני נזקים של רטיבות.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182181 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161637 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica