חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין תאונות דרכים הוא הטלפון הראשון שצריך לעשות אחרי תאונה

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/20152459 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה. למשל, תאונה שהתרחשה בשל נהיגה בשכרות תהיה שייכת לגורם האנושי. לעומת זאת, תאונה שנגרמה בשל ליקויים במבנה הכביש תסווג לפי הגורם התשתייתי. כמו כן תאונה שהתרחשה בשל תקלה ברכב תהיה שייכת לתאונה בשל הגורם המכני. עם זאת, לא משנה מהו הגורם לתאונה, פעמים רבות תאונת דרכים תדרוש התערבות של עורך דין תאונות דרכים.

מתי צריך לצור קשר עם עורך דין תאונות דרכים

במקרה של תאונה, לא משנה מה הסיבה שגרמה לה, לא משנה מהי מידת המעורבות שלך בתאונה, אם כנהג, כנוסע, כרוכב אופנוע או כרוכב אופניים או כהולך רגל, חשוב לצור קשר לייעוץ מהר ככל הניתן. עורכי דין לתאונות דרכים יוכלו לייעץ לכם כיצד לנהוג, מה לומר ומה לא לומר, מה לעשות ומה לשאול לאחר תאונה. הם יוכלו לצמצם את הנזק שעלול להתרחש במידה ומעורבותכם בתאונה היה גדול וכן להשיג לכם מקסימום רווחים במידה ואתם נפגעתם בתאונה שלא באשמתכם.

משרד עורכי דין המתמחה בתחום אחד

במידה ובחרתם לפנות לעורך דין ואתם מחפשים עורך דין המתמחה בתאונות דרכים, כדאי מאוד לפנות לעורך דין המומחה בתחום זה בלבד. משרד עורכי דין העוסק גם בתאונות דרכים, גם בדיני משפחה, גם בפלילים וגם באובדן כושר עבודה למשל, לא תמיד ידע לתת לכם את המענה הטוב ביותר. עורכי דין שעוסקים בתחומים רבים בדרך כלל לא יכירו לעומק תחום אחד, אלא יכירו באופן שטחי או לא מעמיק תחומים רבים. היבט זה עלול לפגוע בעבודה שלהם בתיק שלכם.

נסיון

כשם שהתמחות בתחום מסויים יכולה לתת עדיפות, כך גם נסיון של עורך דין תאונות דרכים יכול לתת לו עדיפות על פני עורכי דין אחרים. נסיון בתחום של תביעות תאונות דרכים יכול לעזור לעורך הדין להכיר נושאים שעולים במקרה של תביעות, להכיר דרכים רבות להתמודדות עם אותם נושאים וכן להכיר את המערכת ואת הדרך הטובה ביותר לפעול בה. עורכי דין המנוסים בתאונות דרכים יעשו את העבודה הטובה ביותר עבורכם.

 



תגיות המאמר: עורך דין, תאונות דרכים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161305 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610942 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161985 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182186 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171602 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161640 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152370 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151959 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152550 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: עו"ד גל אביהודדיני תעבורה14/03/148459 צפיות
דיני התעבורה שייכים לתחום המשפט הפלילי. יש מקרים בהם מוטב לנאשם להגיע לעסקת טיעון, אשר עשויה להבטיח לו עונש קל ונזק מינימלי. המאמר מתייחס לתנאים בהם מומלץ לחתור להשגת עסקה כזו, כיצד עורכים אותה באופן מיטבי, ובעיקר, כיצד להעריך מיהו עורך דין תעבורה טוב, אשר ידע לנתח היטב את הנסיבות, לבחור באסטרטגיית הגנה מיטבית, ובמקרה הצורך - ליצור הסדר טיעון שיהיה טוב ללקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica