חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי נזקק לשירותיו של עורך דין תעבורה?

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/20182180 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות. יחד עם זאת, ישנם מספרים מקרים בהם אפשר בהחלט לקבוע כי עורך דין המתמחה בתחום התעבורה יכול מאוד לסייע לכם. מקרים אלה כוללים:

·-  כמות גבוהה של נקודות תעבורה, שמחייבת קורס נהיגה או מבחן תאוריה

· - שלילת רישיון

· - קנס גבוה במיוחד

· - החרמת רכב

המשותף בין כל המקרים הללו הוא מידת הנזק שנגרם לנהג, ולאו דווקא נמדד בכסף שאת היקפו מודדים באופן אוטומטי לשכר הטרחה של עורך הדין. כך למשל, ייתכן שהקנס הכספי שקיבלתם אינו גבוה במיוחד, ואינו מצדיק תשלום נוסף גם בגין שכר טרחה לעורך דין, אבל הנזק ההיקפי שנגרם לכם עלול להיות יקר מאוד עבורכם מבחינה אישית, ואם אתם נהגים מקצועיים אז גם מבחינה כלכלית.

באילו עוד מקרים נכון לפנות לעורך דין תעבורה?

עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם גם בהתנהלות מול רשויות החוק ומול צדדים שלישיים כמו חברת ביטוח בכל אירוע בו אתם מואשמים או מאשימים סביב אירוע תעבורתי כלשהו. כך למשל, אם הייתם מעורבים בתאונה באשמתכם, ואתם מואשמים על ידי חברת הדרך (נתיבי ישראל למשל) על הנזק שנגרם לתשתיות הכביש, עורך דין תעבורה יכול בהחלט לסייע לכם.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, נהיגה בשלילה, שימוש בטלפון בזמן נהיגה, עבירות נהג חדש וכדומה, הם כמובן מקרים קלאסיים בהם עורך דין תעבורה יכול להוציא אתכם מהבוץ, אך כאמור, בכל מקרה בו אתם צריכים להתמודד מול גורם כלשהו סביב אירוע תעבורתי בו הייתם מעורבים כתובעים, נתבעים או בלתי מעורבים, עורך דין המתמחה בתחום התעבורה הוא איש המקצוע שאותו אתם רוצים לצידכם.

כיצד נקבע שכר הטרחה?

שכר הטרחה של עורך הדין יכול להיקבע בצורות שונות כמו בכל תחומי עריכת הדין. שלוש הצורות השכיחות ביותר הן שכר טרחה קבוע או לפי שעה, שכר טרחה כנתח מסכום התביעה או שילוב בין השניים. יהיה מודל התשלום אשר יהיה, בכל אחד מהם ישנו גבול תחתון שמתחתיו אין היגיון בתשלום על שירותי עורך דין. אם הסיפור כולו מסתכם בקנס של מאות שקלים, כנראה שאין טעם לשכור את שירותיו של עורך דין, אבל בכל מקרה שתוצאות והשלכות המקרה הן בלתי נסבלות מבחינתכם, עורך דין תעבורה הוא האיש שלכם.

לייעוץ ותיאום פגישה עם עורך דין דמיטרי אניקין חייג למספר 03-5254313 או בקרו במשרד בכתובת אחד העם 27, תל אביב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222780 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201246 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201231 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205501 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201189 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201456 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201031 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161636 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: עו"ד גל אביהודדיני תעבורה14/03/148455 צפיות
דיני התעבורה שייכים לתחום המשפט הפלילי. יש מקרים בהם מוטב לנאשם להגיע לעסקת טיעון, אשר עשויה להבטיח לו עונש קל ונזק מינימלי. המאמר מתייחס לתנאים בהם מומלץ לחתור להשגת עסקה כזו, כיצד עורכים אותה באופן מיטבי, ובעיקר, כיצד להעריך מיהו עורך דין תעבורה טוב, אשר ידע לנתח היטב את הנסיבות, לבחור באסטרטגיית הגנה מיטבית, ובמקרה הצורך - ליצור הסדר טיעון שיהיה טוב ללקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica