חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארגז חול

מאת: מפתח לרשתשיווק07/09/2010994 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיימת תופעה בתהליך קידום אתרים, שאתר פשוט יוצאמתוצאות החיפוש, כאשר מקדמים אתרים בצורה מסיבית ומעמיסים אותו בקישוריםנכנסים, גוגל מזהה המון פוינטרים לאתר המקודם, ומחליט להילחם בו, כדי לבדוקאת הרלוונטיות שלו בהשוואה לאתרים האחרים שממוקמים באזור העמודיםהראשונים.

אפקט זה נקרא ארגז חול. במידה ותחפשו את האתר דרך כתובתהאתר תוכלו למצוא אותו בתוצאות החיפוש, אך אם תחפשו מילות מפתח ברשתשניסיתם לקדם, לא תוכלו למצוא את האתר גם בעמודים האחרונים.

קיימות דרכים להתחמק מכך, אם אתם חברת קידום אתרים, ובעלהאתר מפריע לכם, קחו את הזמן, אל תפוצצו את האתר בקישורים בהתחלת העבודה,בניית קישורים בצורה אינטנסיבית מעירה את גוגל, וגורמת לו לזרוק את האתרלארגז חול אם הלקוח לחוץ, ומבקש לקבל תוצאות מיידיות והאתר המקודם נכנסלארגז חול, יש להמתין זמן מה, עד שגוגל יאשר שהאתר ראוי למקום גבוה, ורקלהמשיך} בתהליך הקידום.

תופעת ארגז החול מתייחסת רוב הפעמים לאתרים חדשים שישלהם שם מתחם חדש, או אתרים ישנים שהיו לא פעילים מספיק מרגע עלייתם לאוויר.כדאי לבצע אופטימיזציה, וניהול תוכן נכון של אתר האינטרנט, במטרה שגוגליראה תוכן איכותי ורלוונטי לגולש. כשגוגל מאתר שאתר האינטרנט המקודם בעלתוכן בהיר ומעניין לגולשים, רוב הסיכויים שהאתר לא ייזרק לארגז החול.

לגוגל קיימים מספר אלגוריתמים שקובעים את דרג האתר בתוצאותהחיפוש, השאלה מה יש לעשות כדי לרצות את כולם. הרי אם נעשה את רצף הפעולותהנכון, האתר יזוז מהר יותר ובטוח יותר.

האם ניתן לצאת מארגז החול של גוגל?
ישנהדרך, הדרך הטובה ביותר לצאת מארגז החול היא להמתין עד שאתרך יצא משם. ארגזהחול אינו קבוע וייעודו הוא מיגור תופעות ספאם, והצפת תוצאות החיפוש עלידי מקדמי אתרים וספאמרים. ללא ספק, ארגז החול לא נוצר לשם עצירת אתרךולמניעת הצלחתו. במידה ותמשיך לבנות תכנים חדשים, אתה תצא מארגז החולותצטרף לשאר האתרים ברשת המבוססים והמוכרים בתחום שלך.

לסיכום, כתוצאה מתופעת שינוי שינוי בקוד תוצאות מנוע החיפוש,מערכת גוגל החליטה שדרוש פילטר מסויים שיעצור זאת. פילטר זה נקרא ארגז החולויש לו השפעה על אתרים חדשים שנבנים ועולים ממרץ 2004. ללא ספק, אף בעלאתר לא אוהב את ארגז החול, אך יחד עם זאת רצוי להשתמש בפרק זמןזה כדי ליצור תוכן איכותי, קישורים נכנסים, ביצוע אופטימיזציה וקידום לאתר,ואף להקדיש זמן ולשווק את האתר.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מפתח לרשת

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10892 צפיות
הגדר את צרכיך: למה אתה רוצה להיות במקום הראשון בתוצאות של גוגל? האם זו תחרות? האם זה המקצוע שלך? בתחרות, אתה יכול לבנות אתר לא מסודר ופשטני. אם אתה עושה זאת כמקצוע ו/או לטובת אתרך הפרטי, זה קצת יותר מורכב. בכל מקרה - קבע את צרכיך.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10859 צפיות
אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization, או SEO) הוא התהליך של שיפור נפח התנועה ואיכותה באתר האינטרנט. החל במנועי חיפוש דרך תוצאות חיפוש טבעיות (אורגניות או אלגוריתמיות) לביטויי חיפוש ממוקדים. בדרך כלל, ככל שהאתר מוצג בעמודים הראשונים יותר, או ככל שהדירוג שלו גבוה יותר, כך יבקרו באתר מחפשים רבים יותר. SEO עשויה גם להתמקד בסוגרים שונים של חיפוש, כולל חיפוש תמונות, חיפוש מקומי וגם במנועי חיפוש אנכיים לפי תחום האתר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10960 צפיות
בעת אופטימיזציה לאתרכם רצוי לבדוק את keywords. צריך לבחור מילות מפתח מתאימות לתחום אתר האינטרנט ולא ללכת על מגוון רחב מדי של ביטויים. ככל שיהיו יותר מילות מפתח שאינן מפוקסות הקידום יהיה מסובך יותר. ככל שמילות המפתח יהיו מפוקסות ומתאימות בצורה מדויקת לתחום האתר, הקידום יהיה טוב יותר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10881 צפיות
בזמן שבונים אתר אינטרנט צצות הרבה צרות. עיצוב, תכנים שצריך לעבוד עליהם, אופטימיזציה, הכל טוב ויפה, וחשוב מאוד, אבל אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשמור על הסדר ועל הניקיון באתר. במצבים מסוימים האתר מקבל נקודות שליליות ממנועי החיפוש השונים. מצב זה עלול לפגוע בקידום האתר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10860 צפיות
יותר משמונים אחוזים מהכניסות לאתרי אינטרנט נעשות דרך מנועי חיפוש כמו גוגל אם.אס.אן ועוד. אחוז הכניסות לאתרי אינטרנט דרך מודעות פרסומיות דוגמת באנרים, פופ-אפים וכדומה להם אנו נחשפים חשופים בכל פינה באינטרנט עומד על מעט פחות מחמישה עשר אחוזים, ויחס ההקלקה על באנרים עומד על פחות מאחוז בודד - כלומר כל מאה חשיפות של הבאנר הפרסומי תייצרנה פחות מהקלקה בודדת של גולש.

מאת: מפתח לרשתבניית אתרים09/12/101479 צפיות
המערכת נוחה ופשוטה. אם פשוט ונעים להשתמש במערכת ובכלים שעומדים מאחורי האתר, מחדשים ומעדכנים בתכיפות גבוהה יותר, דבר שגורם לאתר להיות דינמי וחי בכל הנוגע לגולשים, ודירוגו במנועי החיפוש עולה.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/08/101026 צפיות
אנימציות פלאש הן גורם חשוב באתר שלכם. יש להם את היכולת למשוך את העין בצורה מוצלחת יותר לעומת אתרים סטטיים משעממים,והם יכולים להמחיש את האתר בצורה טובה יותר מאשר אתרי טקסט. עם זאת, שימוש באנימציות פלאש פוגע בדירוג אתרכם במנועי החיפוש.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222378 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213615 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213785 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175465 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162629 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162958 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162069 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica