חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בייבי תום הינה מערכת ניהול תוכן פשוטה וקלה ללמידה והפעלה

מאת: מפתח לרשתבניית אתרים09/12/20101475 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המערכת נוחה ופשוטה. אם פשוט ונעים להשתמש במערכת ובכלים שעומדים מאחורי האתר, מחדשים ומעדכנים בתכיפות גבוהה יותר, דבר שגורם לאתר להיות דינמי וחי בכל הנוגע לגולשים, ודירוגו במנועי החיפוש עולה.

התאמה למנועי חיפוש, ידידותית לגולש.

המערכת עוצבה כדי ליצור אתר זמין, חברותי ופשוט להבנה ולגלישה. ידוע, שגולש שגולש לאתר מתוצאות חיפוש של מנוע חיפוש, לא משנה איזה, מקדיש לאתר שניות מספר בלבד. אם הוא לא מצליח להבין מיד במה מדובר, או שהוא לא מוצא את מה שחיפש, הוא עוזב לאתר הבא ברשימת החיפוש. לכן, חשוב שהאתר יהיה קל להבנה ופשוט לגלישה, ויכלול את המסר השיווקי. וכל זה בנוסף לכל האפשרויות והנתונים שנדרשים למנהלי אתרים.

ניהול אתרים תאימות לגוגל
האתר חברותי ומתאים למנועי החיפוש בשלמות. כתובות נכונות, תגי מטא, כותרות מתחלפות, מילות מפתח, תגי מפתח, דפים דינמיים, עמידה בתקן W3 ועוד. כלים אלו ממלאים את האתר תגים ותכנים יעילים רלוונטיים מלאים במילות מפתח אליהן מתייחסים מנועי החיפוש. דבר שמגדיל את הסיכוי להופיע במקומות הגיוניים יותר בתוצאות החיפוש, ובכך להוביל יותר ויותר גולשים רלוונטיים ואיכותיים לאתר.

בייבי תום - מערכת ניהול אתרים: עיצוב, הקמה, ניהול וקידום אתרים – מאפיינים
מערכת ניהול אתרים בייבי תום נכתבה מראש על מנת לתת מענה בהקמת אתר אינטרנט ידידותי וקל להפעלה. ידידותי למנועי החיפוש בכלל ולגוגל בפרט, וכן ידידותי לגולש שנכנס לאתר. הרעיון המרכזי של המערכת: קידום אתרים באינטרנט. מלבד הכלים לבנייה ולניהול האתר, ישנם כלים מיוחדים שמכוונים לפרסום אתרים ברשת. בעמוד זה תמצאו את רשימת מאפייני מערכת ניהול אתרים אדממה. עם זאת, כיוון ומערכת זו מתעדכנת ומתווספת בצורה רציפה, עמוד זה מעודכן לעיתים קרובות.

בייבי תום – כלים ואיפיונים
ניהול דפים וקבצים:
במערכת ניהול העמודים של מערכת הניהול אדממה יש האפשרות ליצירת ועריכת דפי ויזואל ודפי סקריפט על מנת לשלב קודים מיוחדים באתר. מערכת הניהול מאפשרת גם העלאת קבצי תמונה, סרטוני פלאש ווידאו, אודיו ועוד. פשטות ההפעלה ונוחות המערכת, נותנות למנהל האתר לוודא שתכנים מעודכנים ומתחדשים בצורה שוטפת וקבועה, מה שעוזר לאתר להתקדם בדירוג במנועי החיפוש.

המנהל הויזואלי:
העורך מספק את האפשרות לערוך ולארגן את העמודים בצורה פשוטה, קלה וידידותית, בדומה למעבדי תמלילים דוגמת תוכנת וורד ודומיה. זהו כלי שפשוט ללמוד ולהפעיל, והוא חלק אינטגרלי ממערכת הניהול.
מנהל התמונות:
זהו כלי של העורך הויזואלי, והוא מאפשר ניהול התמונות של האתר. שיתוף תמונות מהמחשב שלכם לאתר, אירגונן בתיקיות, מחיקתן ושילובן בין התכנים. בעורך התמונות ניתן גם להעלות ולנהל קבצים כמו קבצי PDF, מצגות PPT וקבצי DOC.
מנהל מדיה:
גם זהו חלק מהעורך הויזואלי, {והוא מאפשר שילוב|מטרתו- שילוב של קבצי מדיה בדפי האתר. כגון: קבצי וידאו, פלאש ואודיו. קיימת אפשרות לכלול קבצי מדיה שקיימים באתר, או לחילופין קבצים מיעדים אחרים באינטרנט. כמו לדוגמא סרט וידאו מיוטיוב.
מחולל טפסים:
בעזרת כלי זה ניתן ליצור טפסים אינטראקטיביים באתר. אם זה טופס כתבו לנו, שאלונים, הזמנות וכדומה. בעזרת מחולל הטפסים אפשר להרכיב ולעצב טופס בעל שדות למילוי על ידי המשתמש. ניתן להוסיף שדות ללא הגבלה, ולהחליט שתהיה חובה למלא שדות אלה או לאו. כמו כן, קיימת אפשרות שליטה בעיצוב הטופס. ניתן ליצור טפסים ללא הגבלה. יצירת טפסים במערכת הניהול קלה ופשוטה.
תגי קידום אתרים באינטרנט:
בכל עמודי האתר ניתן לנהל תגי מטא. תגים אלו תורמים לקידום האתר במנועי חיפוש, וכוללים תג כותרת, של הדף ומילות מפתח. המערכת עושה שימוש בנתונים אלה עבור שאר פעולות קידום בבניית האתר, ותורמים להשגת המטרה הראשית של האתר - פרסומו באינטרנט. מילות המפתח תומכות במערכת ניהול האתרים אדממה בחתירה לאופטימיזציה של האתר.
גיבוי בלחיצת כפתור:
אפשר ליצור שלושה גיבויים לכל היותר במקביל מתאריכים שונים. כך שאם חלילה קרתה תקלה- אין בעיה; בלחיצת כפתור אפשר לשחזר את תכני האתר לתאריך הגיבוי שהוקש.
התאמת תבנית עיצוב לכל דף ודף:
מערכת הניהול אדממה מאפשרת  לקבוע בעריכת הדפים מבנה חדש לכל דף, ממחסן תבניות העיצוב שיש במערכת. בנוסף, באתר שמנוהל בשפות רבות, אפשר לקבוע עיצובים שונים לכל שפה ושפה. התבניות  מעוצבות באמצעות המערכת, וניתן ליצור כמה תבניות לפי הצורך.
שפות מרובות:
מערכת אדממה נותנת את האופציה לנהל את האתר ביותר משפה אחת במקביל, כולל אפשרות לשינוי קידודי השפה, וכיווני שפות משמאל לימין או מימין לשמאל. בנוסף, ניתן להחיל עיצוב שונה לכל שפה ושפה על ידי שימוש בכמה תבניות עיצוב.
ידידותיות למנועי החיפוש בכלל ולגוגל בפרט:
זה אחד יתרונותיה הגדולים של המערכת, כמו גם ייחודה. המערכת מיועדת להקמת אתר מאוד ידידותי למנועי החיפוש, וברמה גבוהה של אופטימיזציה. החל בכתובות URL ידידותיות, תגי חיפוש, תחתיות לכל דף ודף (foot notes), דפים דינמיים בתוצאות החיפוש, כלים לקידום והפצה ועוד. כל מקדם אתרים מהימן מבין את חשיבות הנושא כשמדובר במלאכת ניהול מערכת לבניית אתרים.
מודול רישום באתרי סימניות:
אחד האלמנטים החשובים ביותר להחזרת הלקוח לאתר, ובנוסף, ליצירת קישורים אחוריים מאתרי סימניות קהילתיים, שנחשבים לאתרים איכותיים זאת אומרת, שיש להם דירוגים גבוהים. לאורך זמן, מודול זה מעלה גם את דירוגו של האתר באופן ניכר ותורם לעלייתו.
מודול טקסט נגלל:
אפשר לעדכן מודול זה בחדשות רצות, עדכונים וכדומה. ניתן לקשר כל עמוד שהוא כתוכן של המודול הזה. ניתן לקבוע את כל המאפיינים כמו צבע רקע, צבע מסגרת, עובי מסגרת, מהירות גלישה וריווח שורות.
מפת אתר לגוגל:
בעזרת כלי זה ניתן ליצור מפת אתר לשילוב בדפי האתר. לקובץ בפורמט תקני לגוגל, והוא מאפשר את שילוב מפת האתר שלכם בכלי העבודה של גוגל מנהלי אתרים.
כלי רישום באינדקסים ובמנועי חיפוש:
בעזרת כלי זה ניתן לרשום את האתר באינדקסים ובמנועי החיפוש המובילים באינטרנט. ולא רק, אלא גם לאתרי תוכן, אתרי מאמרים, אתרים קהילתיים ועוד. בנוסף לחשיפה המסיבית שכלי זה מאפשר, מתווצרים הרבה קישורים אחוריים איכותיים לאתר, אלה מעודדים את עליית הדירוג במנועי החיפוש.
כלי מיוחד להפצת תכנים באינטרנט:
כלי זה הוא אחד הכלים המתוחכמים של המערכת, והוא מאפשר להפיץ תכנים ומאמרים. זהו אחד הדברים הכי חשובים לקידום אורגני. כידוע גוגל אינו אוהב תכנים מועתקים ולכן, כל מאמר משוכתב ויוצר תוכן ייחודי לחלוטין.
כלי ליצירה ולעיצוב תבניות באתר:
כלי מיוחד זה, כחלק בלתי נפרד ממערכת ניהול האתרים אדממה, מאפשר לכם ליצור תבניות עיצוב חדשות בקלות רבה, לערוך ולעצבן תוך שימוש במאגר גדול של אפשרויות עיצוב של המערכת. כלי העיצוב מאפשר למנהל אתרים מתחיל, גם אם הוא חסר רקע קודם בעיצוב, להכין תבניות מיוחדות בצורה קלה ומהירה, ולמעצבים מקצועיים להתקין תבניות שמבוססות על עיצובים מקצועיים שיצרו בפוטושופ.
ניהול תפריטים וכפתורים באתר:
אפשר ליצור ולנהל שלוש אופציות של תפריטים. תפריט עליון, תפריט צד ותפריט תחתון. לכל תפריט כזה ניתן להוסיף לחיצים שמקשרים בתוך האתר, או לכתובות של אתרים חדשים ברשת. כמו כן, ניתן ליצור גם תת כפתורים שיגלשו מהכפתור הראשי בלחיצת עכבר.
תמונות מתחלפות:
אפשר ליצור מצגות ללא הגבלה, בכל מצגת ליצור סדרה שונה של תמונות מתחלפות, ובנוסף ניתן לקשר כל תמונה לעמוד באתר. באמצעות קוד ייחודי, שהמערכת מפיקה לכל אחת מהמצגות, אפשר לשלב מצגת בכל אחד מהעמודים באתר.
גלריית תמונות ומוצרים:
אפשר ליצור גלריות ללא הגבלה ולכלול בכל גלריה כמה תמונות שרוצים. ניתן להוסיף מלל לכל תמונה בנפרד, ובנוסף אפשר להוסיף קישור ספציפי לכל תמונה ותמונה. כמו כן אפשר לצרף קבצים להורדה לתמונות.

מערכת ניהול אתרים בייבי תום נוצרה כדי להקים ולנהל אתר, שמטרתו העיקרית לשמש ככלי שיווקי לפרסום השירותים והמוצרים שמוצעים על ידי בית העסק.
כלים ייחודיים לפרסום וכלים מתוחכמים לקידום אתרים באינטרנט מאפשרים להשיג מטרה זו.

שאלות נפוצות שנשאלו על ידי המשתמשים במערכת בייבי תום
אפשר לשלב קבצי וידאו ופלאש בדפי האתר?
תשובה: כן, ודאי. כשאתם במערכת, יש להיכנס לעורך הקבצים, ומשם לעריכת הדף המבוקש. העורך הויזואלי יפתח, בו יש כפתור לשילוב קבצי וידאו ופלאש בתוך העמוד במקום הרצוי לכם. ניתן לשלב קובץ שהועלה לאתר, או לספח כתובת של קובץ מכל מקום ברשת, למשל מיוטיוב. כמו כן, כלי זה מאפשר לשלב קבצי אודיו למוסיקה או קריינות.

עיצוב האתר בעברית אינו בהכרח תואם גם לאנגלית.
הכנתי עיצוב לתבנית, בה הלוגו שלי הינו חלק מראש התבנית, לכן, מיקמתי את הלוגו מימין. העיצוב משתלב יפה באתר, אבל מאחר ואני מנהל את האתר בשפות אנגלית ועברית, כשעוברים לאנגלית מבנה האתר כולו מתהפך מימין לשמאל, והעיצוב שבו הלוגו מימין, איננו מתיישב באנגלית. מה אפשר לעשות?
תשובה: המערכת מאפשרת לנהל לכל שפה תבנית ספציפית. כל שעליך הוא ליצור שתי תבניות. האחת לעברית בה הראש מימין. זה פשוט לבצע. שכפל את התבנית המקורית על ידי לחיצה על כפתור "שכפל תבנית", ובתבנית המשוכפלת שנה את הראש לאנגלית, בה הלוגו משמאל.

האם ניתן לתת לכל דף עיצוב שונה?
תשובה: כן. המערכת מאפשרת להגדיר עבור כל דף ודף תבנית עיצוב שונה. במקרה ולא נקבעה תבנית עיצוב לאחד הדפים, המערכת תיקח את תבנית שנקבעה כברירת המחדל. זה אותו הרעיון של יצירת תבניות שונות לשפות שונות.

שאלה שקשורה לגוגל

הצטרפתי לפרויקט אדממה כי הבנתי, שמערכת זו ידידותית מאוד למנועי החיפוש. עיצבתי אתר מקצועי ויפה, בעיניי.מתי אופיע בתוצאות החיפוש של גוגל?
תשובה: זה עשוי זמן, שבוע, חודש, חודשיים. לא ניתן לתחם את הזמן הדרוש באופן מדויק וחד משמעי. נכון, המערכת נוצרה על מנת להקים אתרים ידידותיים במיוחד למנועי החיפוש, אבל לא די בהקמת האתר, טוב ככל שיהיה, ויש לפעול לקידומו. השילוב בין אתר ידידותי ופעולות קידום עשוי בהחלט לייצר את התוצאות הרצויות בנושא הקידום. לרשימת הפעולות הדרושות הגשמת העניין, תוכל למצוא מגוון עצות ומאמרים באתר הפרוייקט. לשאלות נוספות בנושא זה, פנה אלינו, ואנחנו נשמח לייעץ ולהכיר לך פעולות בסיס, אותן תוכל ליישם לבד, ואתה תופתע מהתוצאות. ידוע כי, כשהאתר ידידותי וטוב, יש יש לזה השפעה משמעותית על הקידום.
דבר ראשון, השתמש בכלי הרישום שבמערכת, ורשום את האתר שלך בכל מנועי החיפוש, האינדקסים ואתרי הקהילה שקיימים במאגר. צעד זה ייצור קישורים אחוריים לאתרך, מה שיגרום לפעולת שרשרת של קידום.

כיצד ניתן להוסיף טופס שאלון לאתר?
תשובה: היכנס ליוצר הטפסים של המערכת. אפשר לנסח כמה סוגי טפסים שתרצה ולשלב אותם בדפי האתר. בדיוק באותה צורה שבונים טופס "צור קשר".

האם יש אפשרות להציג דפים מסוימים רק למשתמשים רשומים?
תשובה: לא. בצורתה הנוכחית,בפורמט הנוכחי, המערכת לא תומכת באופציה של ניהול משתמשים. נושא זה בפיתוח ויעלה לאויר בקרוב.

לכמה זמן אני צריך להתחייב אם ברצוני להצטרף?
תשובה: ההתחייבות היא לשנה, קיימות כל מיני חבילות.

מה קורה אם אני רוצה לעזוב אתכם?
תשובה: בכל זמן בו תרצה לעזוב, תוכל לקבל את האתר שלך בפורמט HTML ולהעביר אותו לידי ספק ולשרת אחר בהתאם לבחירה שלך. האתר ימסר לך בשלמותו עם כל המלל, התמונות, וכל שאר החומרים. האתר יהיה בפורמט HTML סטטי. זאת אומרת, שהאתר יעבור אליך כמות שהוא באופן מלא, אך תלקח ממך האפשרות להשתמש יותר במערכת הניהול אדממה, קרי, לא תוכל לחדש ורענן יותר את האתר על ידי המערכת. יחד עם זאת, כל בעל מקצוע שיודע לעבוד עם אתרים בפורמט HTML, שהוא הפורמט הבסיסי ביותר, יוכל לערוך, לחדש ולעדכן בשבילך את האתר.

למי נועדה המערכת?
המערכת תוכננה ונוצרה בכדי לספק את התוצאות הטובות ביותר לבעל האתר מבחינת מיקום במנועי החיפוש העיקריים. במערכת שולבו תוכנות שתורמות באופן משמעותי לקידום האתר במנועי חיפוש, ובמקביל לקיצור משך הזמן שיש להקדיש לפעולות הקידום השונים.

חלק מהתוכנות שמשולבות במערכת בייבי תום, מצויות כיום בהליך של רישום פטנט.

חלק נכבד של האתרים שהוקמו על מערכת בייבי תום הם אתרי ראי, כלומר, הם זהים לאתר קיים אבל משתמשים בכלים קיימים במערכת, על מנת לקדם את האתר הראשי (למעשה אתר המראה הוא אתר לווין – קולט גולשים ברשת ומפנה אותם בכלים חכמים ומתקדמים לאתר הראשי).

המערכת תוכננה ופותחה בכפוף לתקן הבין לאומי W3C, על מנת לוודא שהיא עומדת בדרישות המחמירות ביותר של התקן הנחשב ביותר, כדי שתכני האתר יסרקו על ידי מנועי החיפוש, ותגי האתר יתרמו משמעותית לקידום.

למידע נוסף בקרו באתרנו:
מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט || עיצוב אתרי אינטרנט || בניית אתרי תדמית

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מפתח לרשת

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10889 צפיות
הגדר את צרכיך: למה אתה רוצה להיות במקום הראשון בתוצאות של גוגל? האם זו תחרות? האם זה המקצוע שלך? בתחרות, אתה יכול לבנות אתר לא מסודר ופשטני. אם אתה עושה זאת כמקצוע ו/או לטובת אתרך הפרטי, זה קצת יותר מורכב. בכל מקרה - קבע את צרכיך.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10856 צפיות
אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization, או SEO) הוא התהליך של שיפור נפח התנועה ואיכותה באתר האינטרנט. החל במנועי חיפוש דרך תוצאות חיפוש טבעיות (אורגניות או אלגוריתמיות) לביטויי חיפוש ממוקדים. בדרך כלל, ככל שהאתר מוצג בעמודים הראשונים יותר, או ככל שהדירוג שלו גבוה יותר, כך יבקרו באתר מחפשים רבים יותר. SEO עשויה גם להתמקד בסוגרים שונים של חיפוש, כולל חיפוש תמונות, חיפוש מקומי וגם במנועי חיפוש אנכיים לפי תחום האתר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10959 צפיות
בעת אופטימיזציה לאתרכם רצוי לבדוק את keywords. צריך לבחור מילות מפתח מתאימות לתחום אתר האינטרנט ולא ללכת על מגוון רחב מדי של ביטויים. ככל שיהיו יותר מילות מפתח שאינן מפוקסות הקידום יהיה מסובך יותר. ככל שמילות המפתח יהיו מפוקסות ומתאימות בצורה מדויקת לתחום האתר, הקידום יהיה טוב יותר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10878 צפיות
בזמן שבונים אתר אינטרנט צצות הרבה צרות. עיצוב, תכנים שצריך לעבוד עליהם, אופטימיזציה, הכל טוב ויפה, וחשוב מאוד, אבל אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשמור על הסדר ועל הניקיון באתר. במצבים מסוימים האתר מקבל נקודות שליליות ממנועי החיפוש השונים. מצב זה עלול לפגוע בקידום האתר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10857 צפיות
יותר משמונים אחוזים מהכניסות לאתרי אינטרנט נעשות דרך מנועי חיפוש כמו גוגל אם.אס.אן ועוד. אחוז הכניסות לאתרי אינטרנט דרך מודעות פרסומיות דוגמת באנרים, פופ-אפים וכדומה להם אנו נחשפים חשופים בכל פינה באינטרנט עומד על מעט פחות מחמישה עשר אחוזים, ויחס ההקלקה על באנרים עומד על פחות מאחוז בודד - כלומר כל מאה חשיפות של הבאנר הפרסומי תייצרנה פחות מהקלקה בודדת של גולש.

מאת: מפתח לרשתשיווק07/09/10993 צפיות
קיימת תופעה בתהליך קידום אתרים, שאתר פשוט יוצא מתוצאות החיפוש, כאשר מקדמים אתרים בצורה מסיבית ומעמיסים אותו בקישורים נכנסים, גוגל מזהה המון פוינטרים לאתר המקודם, ומחליט להילחם בו, כדי לבדוק את הרלוונטיות שלו בהשוואה לאתרים האחרים שממוקמים באזור העמודים הראשונים.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/08/101024 צפיות
אנימציות פלאש הן גורם חשוב באתר שלכם. יש להם את היכולת למשוך את העין בצורה מוצלחת יותר לעומת אתרים סטטיים משעממים,והם יכולים להמחיש את האתר בצורה טובה יותר מאשר אתרי טקסט. עם זאת, שימוש באנימציות פלאש פוגע בדירוג אתרכם במנועי החיפוש.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213625 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175725 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172291 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica