חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

flash, ואופטימיזציה – כיצד להשתמש נכון בפלאש

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/08/20101022 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנימציות פלאש הן גורם חשוב באתר שלכם. יש להם את היכולת למשוך את העין בצורה מוצלחת יותר לעומת אתרים סטטיים משמימים,והם יכולים להמחיש את האתר בצורה טובה יותר אתרים סטטיים.
עם זאת, השימוש בסרטי פלאש פוגע בדירוג האתר במנועי החיפוש.

ישנם אתרי פלאש טובים רבים, שאינם נפגעים מכך שהם בנויים בטכנולוגיית פלאש, אך למרות זאת, כל עוד האתר שלך אינו בנוי בצורה מותאמת לאופטמיזציה, שימוש מוגזם בפלאש יכול להרע לדירוגו במנועי החיפוש.
כל זה נובע מהסיבה שהרובוטים של מנועי החיפוש אינם מסוגלים לקרוא טכנולוגיית פלאש. כשעכביש של מנוע חיפוש נתקל בפלאש, הוא אינו רואה דבר, אפילו אם האנימציה כוללת טקסט רב בתוכה.

ובכל זאת, לטכנולוגיית פלאש יש גם צדדים חיוביים. כפי שהזכרתי קודם, פלאש מסוגל להפוך את חווית הגולש באתר למשהו ייחודי ומעניין. אז נשאלת השאלה - כיצד מאזנים בין הרצון להסרק טוב יותר על ידי מנועי חיפוש לבין הרצון ליצור חוויה עבור הלקוח?

ובכן, נציין כאן כמה קווים מנחים בנושא פלאש.

לא להגזים בכמות הפלאש - ככל שקיים פלאש רב יותר באתר, כך עולה זמן טעינת האתר.

ניתן להשתמש בפלאש כדי להדגיש הודעות חשובות.

אם כבר יש פלאש, מומלץ למקם אותו כך שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו.

ככל שקיים פחות פלאש באתר – טוב יותר.

צריך לשים לב שגודלו של הפלאש לא יהיה מעל רבע מהמסך.

אם אתה מוכר מוצר - אל תעייף את הגולשים עם פרטים טכניים בפלאש - חזק את יכולות המוצר והשאר את המפרט הטכני לדפי האתר.

לרבים מהגולשים יש סבלנות לא רבה, והם עלולים לנווט לאתר אחר.

כשמנועי החיפוש עולים על כך שהגולש חזר במהרה לדף החיפוש, ערכו של האתר עלול לרדת.

אל תשתמש flash כדי לתאר סיפור. השתמש בו בכדי להדגיש את הסיפור.

כפי שאתה רואה, פלאש לא כזה נורא, אם משתמשים בו נכון. כלומר, שהשימוש שנעשה בפלאש באתר האינטרנט לא יהיה יותר מדי, ולא יתפוס את רוב הדף.
כמו כן, אין לשים מידע שעלול להיות חשוב למנועי החיפוש, בסרטון הפלאש.

אם חשוב לך שיראו ויתייחסו לאנימציית הפלאש, אל תמקם אותו במקום שבדרך כלל שמור לבאנרים פרסומיים, כמו בראש הדף, אלא במקום שונה, בהמשך לטקסט מסוים, וזאת במטרה להדגיש את תכנו.

במידה ותעקוב אחר ההנחיות הללו, סרטוני הפלאש יכולים רק להוסיף רובד אחר ומיוחד לאתרך.

מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט , עיצוב אתרי אינטרנט , בניית אתרי תדמית

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מפתח לרשת

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10889 צפיות
הגדר את צרכיך: למה אתה רוצה להיות במקום הראשון בתוצאות של גוגל? האם זו תחרות? האם זה המקצוע שלך? בתחרות, אתה יכול לבנות אתר לא מסודר ופשטני. אם אתה עושה זאת כמקצוע ו/או לטובת אתרך הפרטי, זה קצת יותר מורכב. בכל מקרה - קבע את צרכיך.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10855 צפיות
אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization, או SEO) הוא התהליך של שיפור נפח התנועה ואיכותה באתר האינטרנט. החל במנועי חיפוש דרך תוצאות חיפוש טבעיות (אורגניות או אלגוריתמיות) לביטויי חיפוש ממוקדים. בדרך כלל, ככל שהאתר מוצג בעמודים הראשונים יותר, או ככל שהדירוג שלו גבוה יותר, כך יבקרו באתר מחפשים רבים יותר. SEO עשויה גם להתמקד בסוגרים שונים של חיפוש, כולל חיפוש תמונות, חיפוש מקומי וגם במנועי חיפוש אנכיים לפי תחום האתר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10957 צפיות
בעת אופטימיזציה לאתרכם רצוי לבדוק את keywords. צריך לבחור מילות מפתח מתאימות לתחום אתר האינטרנט ולא ללכת על מגוון רחב מדי של ביטויים. ככל שיהיו יותר מילות מפתח שאינן מפוקסות הקידום יהיה מסובך יותר. ככל שמילות המפתח יהיו מפוקסות ומתאימות בצורה מדויקת לתחום האתר, הקידום יהיה טוב יותר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10878 צפיות
בזמן שבונים אתר אינטרנט צצות הרבה צרות. עיצוב, תכנים שצריך לעבוד עליהם, אופטימיזציה, הכל טוב ויפה, וחשוב מאוד, אבל אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשמור על הסדר ועל הניקיון באתר. במצבים מסוימים האתר מקבל נקודות שליליות ממנועי החיפוש השונים. מצב זה עלול לפגוע בקידום האתר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10856 צפיות
יותר משמונים אחוזים מהכניסות לאתרי אינטרנט נעשות דרך מנועי חיפוש כמו גוגל אם.אס.אן ועוד. אחוז הכניסות לאתרי אינטרנט דרך מודעות פרסומיות דוגמת באנרים, פופ-אפים וכדומה להם אנו נחשפים חשופים בכל פינה באינטרנט עומד על מעט פחות מחמישה עשר אחוזים, ויחס ההקלקה על באנרים עומד על פחות מאחוז בודד - כלומר כל מאה חשיפות של הבאנר הפרסומי תייצרנה פחות מהקלקה בודדת של גולש.

מאת: מפתח לרשתבניית אתרים09/12/101474 צפיות
המערכת נוחה ופשוטה. אם פשוט ונעים להשתמש במערכת ובכלים שעומדים מאחורי האתר, מחדשים ומעדכנים בתכיפות גבוהה יותר, דבר שגורם לאתר להיות דינמי וחי בכל הנוגע לגולשים, ודירוגו במנועי החיפוש עולה.

מאת: מפתח לרשתשיווק07/09/10992 צפיות
קיימת תופעה בתהליך קידום אתרים, שאתר פשוט יוצא מתוצאות החיפוש, כאשר מקדמים אתרים בצורה מסיבית ומעמיסים אותו בקישורים נכנסים, גוגל מזהה המון פוינטרים לאתר המקודם, ומחליט להילחם בו, כדי לבדוק את הרלוונטיות שלו בהשוואה לאתרים האחרים שממוקמים באזור העמודים הראשונים.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213411 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211703 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica