חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טוקסידו- לא רק חליפת חתן

לבוש החתן האולטימטיבי הארצות הברית ובאנגליה הוא טוקסידו- חליפת הפינגווין השחורה הקרוייה כך על שום צורת הג'קט- ארוך מאחור וקצר בחזית, ועל שום הצבע המסורתי- שחור פחם הנלבש עם חולצה מיוחדת בצווארונה- לבנה וצחורה. בארץ לבוש זה הוא פחות מקובל, אך לאנשי עסקים המבלים חלק מזמנם בחו”ל או לדיפלומטים ההזדמנות נקרית לא פעם.

מאחר ותחום זה הוא עלום בהקשרו הישראלי, החלטתי לרדת לעומקו של עניין, ולחקור אודות חליפת הכוח הזו, שהחלה את דרכה כלבוש הרשמי והמהודר אותו אנו מכירים כיום.

גיליתי שלטוקסידו שורשים עמוקים ומעניינים שמוצאם בעמקי המאה ה-19. המסע עובר מיבשת אמריקה דרך האוקיינוס האטלנטי אל בריטניה הגדולה והוא מגולל שתי תיאוריות מעניינות לגבי מוצאו של הטוקסידו, שיידונו במאמר הבא.

במאמר זה אתמקד בלהביא אינפורמציה עבור גברים המעוניינים ללמוד מתי ואיך ללבוש טוקסידו, בנוסף אספק עצות-סטייל ובחירות- אופנה הקשורות לטוקסידו בתקווה שבסיום קריאת מאמר זה תהא בעל ידע ומצוייד לעמוד בכל האתגרים אותם מעמידה בפניך סיטואציית לבישת טוקסידו.

אין ספק שטוקסידו הוא פסגת הלבוש הרשמי של גברים, לדעת איזה סוג לקנות או לשכור יכול לבלבל מעט, מאחר ואופציית ההשכרה בארץ היא לא מהמפותחות.

מתי ללבוש טוקסידו?

· לבש טוקסידו כשעל ההזמנה רשום Black Tie, Black Tie Invited או Black Tie Optional.

· לבש טוקסידו לערב בכורה של באלט, אופרה או סימפוניה בחו"ל.

· לבש טוקסידו לנשף.

· לבש טוקסידו לארוחת ערב רשמית או קבלת פנים.

· לבש טוקסידו לארוחת ערב במסעדה רשמית.

עצות סטייל ללבישת טוקסידו:

· קנה ואל תשכיר טוקסידו בהתאמה אישית, שיתאים רק לך, לגחמותיך וטעמך( בארץ ניתן לתפור חליפות טוקסידו וחולצות טוקסידו בהתאמה אישית ב Astor & Black ).

· היה מסורתי והמנע מלבישת פריטים צבעוניים בולטים כמו גרביים או עניבת פפיון בצבע אחר מצבע הטוקסידו.

· פשוט הוא אלגנטי כגון דש בעובי סטנדרטי הפונה מעלה ומכנס נטול מנג'ט .

· קנה טוקסידו המבוסס על דוגמת חילפה שהולמת אותך במיוחד: שורת כפתורים כפולה מתאימה לגבר חטוב, שורת כפתורים אחת מתאימה כמעט לכולם, רצוי 2 כפתורים.

· עניבת פרפר: לעולם לא פרפר מוכן (קליפ און), בקש מהמלביש ללמד אותך או לקשור אותה עבורך.

· חגורת המותן: תמיד תואמת לבד ממנו עשוי הג'קט, כשהקפלים פונים מעלה.

· חולצת הטוקסידו – לעולם לבנה והיא בעלת צווארון קטנטן ובקדמת החולצה יש פנסים קטנים המוסיפים רשמיות ואלגנטיות.

הסטיילים הקיימים בחליפת טוקסידו:

· שורת כפתורים כפולה (6 כפתורים- 3 בכל צד).

· שורת כפתורים אחת וצווארון שפיץ פונה מעלה.

· צווארון של- מעוגל ויורד מטה למותן, מתאים לגברים מלאים יותר.

· צווארון רגיל, 3 כפתורים.

זהו לינק למצגת חליפות טוקסידו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריקי כהן- ייעוץ תדמית וסטייל לגברים.

www.rickycohen.com

rckycohen@yahoo.com

054-3233691

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריקי כהן

מאת: ריקי כהןעסקים - כללי06/10/101789 צפיות
בעסקים כמו בעסקים- יש חוקים. לפניכם מספר כללים חשובים שכל לובש חליפה צריך ליישם.

מאת: ריקי כהןאופנה27/09/101658 צפיות
לבישת חליפה בקיץ או בתחילת הסתיו, כשהטמפרטורות שוברות שיאים חדשים במדינה כמו שלנו, יכולה להיות חוויה לא הכי נעימה. איך תיראה קריר, נוח ורגוע כשאתה חנוט ומזיע בחליפה כבדה? החדשות הטובות הן, שיש אופצייה אחרת. בחירה נכונה של בדים וצבעים ישול לשנות משמעותית את רמת הנוחות כשלובשים חליפה.

מאת: ריקי כהןעסקים - כללי01/03/101361 צפיות
קשה להחליט אם אנשים אינם יודעים כיצד להתלבש לעבודה או שהם פשוט איבדו את הקשר הרלוונטי בין ההופעה החיצונית להצלחה בעסקים. בחירה בהופעה עסקית זו או אחרת מספרת על התנהגותך המקצועית ועל אמינותך. חשוב להבין כיצד להתלבש בעסקים במיוחד אם אתה מבקש לקדם את עצמך או את הארגון שלך באופן חיובי.

מאת: ריקי כהןמיתוג אישי 05/01/101196 צפיות
מיתוג אישי - זהו שם המשחק בימינו, ויריית הפתיחה היא התדמית- המראה החיצוני שלך. איך התדמית באה לידי ביטוי ביצירת המיתוג, ואיך ניצור את התדמית הנכונה בכלי השיווק המרכזיים?

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171516 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171934 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162231 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162099 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161876 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161893 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161858 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica