חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג חיצוני- התדמית שלך באינטרנט

מאת: ריקי כהןמיתוג אישי 05/01/20101196 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מותג הנו צירוף של תכונות ותועלות פונקציונאליות ורגשיות אשר השילוב ביניהן מתחיל ליצור ערך בעיני הצרכן. מותג הוא ה"חוויה" שהאדם, המוצר או החברה מציגים, בעוד שהתדמית היא רק אספקט אחד של מיתוג- האספקט החיצוני שמציג את המותג והחשוב ביותר. אנשים המתעסקים במיתוג מפתחים תדמית במטרה ליצור את הרושם שהמותג מתקשר למוצר או לשירות בעלי מאפיינים מיוחדים. לכן צריך להתייחס אל התדמית כאל הצגה, לפחות בתחילה.

בכל בוקר יש לקום וללבוש בגדים בהתאם למי שהולכים להציג להם, ולדאוג שהתדמית תהיה אמיתית ונאמנה למקור, נאמנות לאישיות ולעצמיות של האדם.

התדמית אמורה לשקף את אותם חלקים בעצמך שאתה רוצה לשדר לעולם ולכן אמינות בתדמית היא הכרחית. התדמית, בין אם אנו מציגים אותה בברושור, פרסום בעיתון, באינטרנט או בתקשורת הכתובה והלא כתובה היא בשליטתנו. אם אנו רוצים שהרושם שיתקבל הוא שאנחנו ומה שאנו עוסקים בו אמינים ובעלי ייחוד, עלינו לשים דגש על מראינו החיצוני בכל עת, ובמיוחד בצילום המופיע ליד שמנו.

תמונה מקצועית המצולמת על ידי צלם מקצועי שולחת את המסר הנכון.

מספר טיפים לפני הצילומים:

* דברו עם הצלם על התדמית אותה תרצו להקרין, מאד חשוב שיהיה לכם מושג לגבי התמונה שתרצו.
* עור הפנים תמיד נראה במיטבו לאחר מנוחה ושתיית מספיק מים,
* קרם גרגירים ולחות לעור יעזרו למראה באופן משמעותי.
* גם לגברים מומלצת מעט פודרה למניעת מראה מבריק של הפנים.
* אל תחביאו נמשים או צלקות, זהו ייחודכם, ואנשים שמים לב וזוכרים את השונה.
* תספורת- לעולם לא ביום הצילום אלא שבוע לפני, לפחות.
* למי שצובעים- לצבוע לפני ולא לגלות שורשים.
* למי ששערם יבש וחסר חיים- מומלץ ללכת למספרה ולטפל.
* טיפוח- יום לפני כדאי לקצוץ שיערות באף ובאזניים, ולגלח את הפנים והעורף.

בחירת הבגדים הנכונים היא חשובה ביותר:

* יש לבוא עם בגדים העולים בקו אחד עם התדמית אותה אתה רוצה להקרין,
* צבעים אחידים וכהים מומלצים יותר, המנע מחולצות בהירות, הדפסים, נקודות ופסים.
* חולצה- התאמה מוחלטת צריכה להיות בכתפיים ובצוואר, החלק העליון של הגוף משמעותי ביותר בצילום.
* שימו לב למידת הבגד והתאמתו למבנה הגוף כמו אל נקיונו וגיהוצו.
* לגבי הצוואר, צורת V תאריך אותו וצורה עגולה תקצר אותו.

הגבול שבין התדמית העסקית לאישית מיטשטש. ולבעלי עסק קטן, או אנשים שהם העסק-  כדאי לקחת בחשבון את נושא המיתוג האישי ואת התדמית באופן רציני ולהשקיע בהם במיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריקי כהן- ייעוץ תדמית וסטייל לגברים.

www.rickycohen.com

rckycohen@yahoo.com

054-3233691

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריקי כהן

מאת: ריקי כהןעסקים - כללי06/10/101789 צפיות
בעסקים כמו בעסקים- יש חוקים. לפניכם מספר כללים חשובים שכל לובש חליפה צריך ליישם.

מאת: ריקי כהןאופנה27/09/101659 צפיות
לבישת חליפה בקיץ או בתחילת הסתיו, כשהטמפרטורות שוברות שיאים חדשים במדינה כמו שלנו, יכולה להיות חוויה לא הכי נעימה. איך תיראה קריר, נוח ורגוע כשאתה חנוט ומזיע בחליפה כבדה? החדשות הטובות הן, שיש אופצייה אחרת. בחירה נכונה של בדים וצבעים ישול לשנות משמעותית את רמת הנוחות כשלובשים חליפה.

מאת: ריקי כהןשמלות כלה ובגדי חתן12/09/102517 צפיות
כמה פעמים לובש הגבר הישראלי הממוצע טוקסידו? נכון, קרוב לוודאי שאף פעם. מהי חליפת טוקסידו, איך ועם מה לובשים חליפת טוקסידו? וחשוב יותר- לאן הולכים עם חליפת טוקסידו? טוקסידו היא לא רק חליפת לחתנים, והיא נלבשת באופן שונה מחליפה רגילה. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על טוקסידו:

מאת: ריקי כהןעסקים - כללי01/03/101362 צפיות
קשה להחליט אם אנשים אינם יודעים כיצד להתלבש לעבודה או שהם פשוט איבדו את הקשר הרלוונטי בין ההופעה החיצונית להצלחה בעסקים. בחירה בהופעה עסקית זו או אחרת מספרת על התנהגותך המקצועית ועל אמינותך. חשוב להבין כיצד להתלבש בעסקים במיוחד אם אתה מבקש לקדם את עצמך או את הארגון שלך באופן חיובי.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211534 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152620 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152377 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142896 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142841 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146828 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147008 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica