חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תבחר את בד החליפה?

מאת: ריקי כהןאופנה27/09/20101658 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשחושבים על חליפות עשויות בדים קרירים מותאמים לקיץ, פשתן עולה למחשבה ראשון, ובצדק. פשתן הוא הבד הקריר והקליל ביותר, והוא מקנה ללובשו הרגשה יבשה, נעימה ונוחה. ואז אתה יוצא עם החליפה מהבית, יושב באוטו ונוהג לעבודה, והחליפה נראית יותר מקומטת מפיל בן 95. אז כן, אפשר לבחור חליפת פשתן אך רק אם אתה מסוגל לעמוד שעות בלי לזוז רבות.

חליפות עשויות כותנה צוברות פופלריות רבה משום שכותנה הוא סיב עמיד וקריר יחסית בקיץ והחליפהסופגת זיעה כשטמפרטורות הגוף מתחילות לעלות.

חליפה עשוייה כותנה משולבת במשי היא עוד אפשרות משובחת. שילוב המשי גורם לכך שהחליפה תשקול פחות וכך תנעם יותר ללובשה. חליפות כותנה וחליפות משולבות כותנה- משי הן פרקטיות מאד מבחינת מגוון הסגנונות האפשריים שניתן למצוא בהן, אף על פי שחליפה בעלת כפתורי חזה כפולים היא לא האופציה החכמה ביותר בקיץ, ובמיוחד לא לגברים מלאים. ויתרונן של חליפות הכותנה, לעומת זאת הן בכך שניתן לכבסן במכונה ולגהץ במגהץ הביתי במקום ניקוי יבש יקר ושוחק.

רוב חליפות הגברים כיום עשויות מצמר, זה נשמע עבה ומחמם, אך הצמר המיועד לחליפה יכול להיות קריר וקל מאד. צמר קל-משקל או חליפה עשוייה תערובת של צמר עם סוג בד אחר היא בדרך כלל אופציה נוחה מאד, במיוחד משום עמידותם והיותם בלתי קמיטים. צמר גם סיב סופג זיעה ונשאר קריר ורגוע גם בימים חמים ביותר.

אופציות נוספות לחליפה הן קנבס או חאקי (זה לא רק צבע...), למרות שהם נחשבים לאריגים השייכים למעמד הפועלים, הם הופכים ליותר ויותר מקובלים בעולם העסקי ובמיוחד בחליפות מנהלים בעיקר משום נוחותם ופרקטיותם. כדאי לבדוק שאופצייה כזו של חליפה אכן הולמת את קוד הלבוש המקצועי אליו אתם שייכים.

צבעי החליפה

הצבעים הפופולרים לחליפות קיץ- סתיו הם צבעי אדמה כמו כאמל, חאקי, בז' זית, קרם ואף לבן. אלו צבעי חליפה שנראים טוב במיוחד עם חולצות בגווני תכלת או לילך ואף ורוד, לאמיצים שבינכם. אם אתה מעדיף להיות מקצועי ושמרן- שחור, אפור או כחול הם צבעי חליפות קלאסיים לכל עונה, בעיקר למקצוע עריכת הדין.

סגנון החליפה

בחרת את סוג בד החליפה ואת צבע החליפה, כעת נותר לבחור את הסגנון הרצוי. רצוי להמנע מחליפה בעלת כפתורי חזה כפולים מאחר והם אינם מתאימים לכל גוף, ובארץ אינם נחשבים עדיין אפנתיים, למרות חזרתם בארצות הברית. אם אפשרי קנה חליפה שרק חצי משרווליה והחלק העליון של הגב בעלי בטנה, על מנת לצמצם את עובי החליפה ככל האפשר. חליפה בעלת 2 כפתורים תשרת אותך כמעט בכל סיטואציה, גם אם תשלב אותה עם חולצת טריקו וסניקרס מתאימות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריקי כהן- ייעוץ תדמית וסטייל לגברים.

www.rickycohen.com

rckycohen@yahoo.com

054-3233691

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריקי כהן

מאת: ריקי כהןעסקים - כללי06/10/101789 צפיות
בעסקים כמו בעסקים- יש חוקים. לפניכם מספר כללים חשובים שכל לובש חליפה צריך ליישם.

מאת: ריקי כהןשמלות כלה ובגדי חתן12/09/102517 צפיות
כמה פעמים לובש הגבר הישראלי הממוצע טוקסידו? נכון, קרוב לוודאי שאף פעם. מהי חליפת טוקסידו, איך ועם מה לובשים חליפת טוקסידו? וחשוב יותר- לאן הולכים עם חליפת טוקסידו? טוקסידו היא לא רק חליפת לחתנים, והיא נלבשת באופן שונה מחליפה רגילה. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על טוקסידו:

מאת: ריקי כהןעסקים - כללי01/03/101361 צפיות
קשה להחליט אם אנשים אינם יודעים כיצד להתלבש לעבודה או שהם פשוט איבדו את הקשר הרלוונטי בין ההופעה החיצונית להצלחה בעסקים. בחירה בהופעה עסקית זו או אחרת מספרת על התנהגותך המקצועית ועל אמינותך. חשוב להבין כיצד להתלבש בעסקים במיוחד אם אתה מבקש לקדם את עצמך או את הארגון שלך באופן חיובי.

מאת: ריקי כהןמיתוג אישי 05/01/101196 צפיות
מיתוג אישי - זהו שם המשחק בימינו, ויריית הפתיחה היא התדמית- המראה החיצוני שלך. איך התדמית באה לידי ביטוי ביצירת המיתוג, ואיך ניצור את התדמית הנכונה בכלי השיווק המרכזיים?

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222810 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195522 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193720 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181652 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181600 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171719 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171898 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica