חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עשרת הדברות של לובש החליפות- לא לאנשי עסקים בלבד!

מאת: ריקי כהןעסקים - כללי06/10/20101789 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1. כבד את חייטך- אפילו החליפות הכי טובות צריכות התאמה. ז'קטים לקיצור בשרוולים או באורך, וכפתורים מיושרים עם החורים. אם לא קנית חליפה בהתאמה אישית- שיפוץ החליפה אצל החייט הוא הבדל בין להיות לבוש בסדר לבין לבוש כהלכה ובסטייל.

2. לבש סניקרס של גברים- נעלי ספורט לאימון טובות לריצה בחדר הכושר. אם בא לכם סניקרס בקז'ואל, ברחוב, לכו על מראה קלאסי של סניקרס כמו סטאן סמית של אדידס- קלאסיות אך עדיין נותנות בראש, או לקוסט. תתפלאו, אפשר לנעול סניקרס גם בשילוב חליפה (סלים פיט).

3. לעולם לבש שעון 'נכון'- השקע בשעון איכותי מפלדת אלחלד, שעון כזה הוא ניטרלי ותמיד נראה טוב, עם ג'ינס ועם חליפה.

4. לעולם התאם את צבע הגרבים לצבע החליפה- בבואך לקנות גרביים, חשוב על צבע בגדיך ונעליך. לדוגמה חליפה כחולה ונעל שחורה- גרב כחולה בצבע החליפה תיראה הכי טוב.

5. לעולם לא תלבש עניבה צרה מדי- אלא אם כן אתה בחור סופר אפנתי ורזה שהקטע שלו הוא לבוש סופר סקיני. 6-8 ס"מ בקטע הכי רחב של העניבה- ולא תטעה לעולם. אם פלג גופך העליון הוא רחב או שמנמן- ותר על העניבות הצרות לגמרי.

6. הכנס את ארנקך לדיאטה- למה להעמיס? נקה את הארנק מניירת ומכרטיסים מיותרים ושים בו שטרות ואת הכרטיסים הנחוצים בלבד. ארנק שמן וכבכ מושך חצי מהמכנס למטה ומעוות את המראה. ככל שתקנה ארנק מצומצם יותר כך תכניס אליו פחות. מן חוק שכזה.

7. לבש נעל חומה כמעט עם הכל- נכון, הכי קל בעולם זה לקנות נעל שחורה ולהתאים אותה לכל המלתחה, אך לנעליים חומות יש שיק, הן מוסיפות את אלמנט הסטייל, במיוחד עם מכנס אפור (לאלו שתוהים) ועוד יותר עם מכנסי בז' או חום בהיר.

8. לבש חולצת חפתים מדי פעם- במיוחד אם אתה טיפוס של חליפות צרות. דאג שלא יבצבצו משרוולי הגז'קט יותר מסנטימטר וחצי, אם בא לך להמשיך לערב יותר קז'ואלי- וותר על העניבה.

9. זכור את חולצת הטריקו שמתחת לקדשה- חובה חובה, במיוחד אם אתה שעיר. באמת שמתרגלים להרגשה עד שאי אפשר בלי. קנה גופיות או חולצות קצרות שרוול דקות ועשויות 100% כותנה.

10. לעולם מכנס לא יקוצר מדי- דאג שהחייט יקצר את המכנס לאורך הנכון- סנטימטר מהרצפה כשאתה נועל נעלים. אם ברשותך מכנס החושף את גרביך כשאתה עומד- שחרר אותו מהמלתחה.

ובהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריקי כהן- ייעוץ תדמית וסטייל לגברים.

www.rickycohen.com

rckycohen@yahoo.com

054-3233691

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ריקי כהן

מאת: ריקי כהןאופנה27/09/101659 צפיות
לבישת חליפה בקיץ או בתחילת הסתיו, כשהטמפרטורות שוברות שיאים חדשים במדינה כמו שלנו, יכולה להיות חוויה לא הכי נעימה. איך תיראה קריר, נוח ורגוע כשאתה חנוט ומזיע בחליפה כבדה? החדשות הטובות הן, שיש אופצייה אחרת. בחירה נכונה של בדים וצבעים ישול לשנות משמעותית את רמת הנוחות כשלובשים חליפה.

מאת: ריקי כהןשמלות כלה ובגדי חתן12/09/102517 צפיות
כמה פעמים לובש הגבר הישראלי הממוצע טוקסידו? נכון, קרוב לוודאי שאף פעם. מהי חליפת טוקסידו, איך ועם מה לובשים חליפת טוקסידו? וחשוב יותר- לאן הולכים עם חליפת טוקסידו? טוקסידו היא לא רק חליפת לחתנים, והיא נלבשת באופן שונה מחליפה רגילה. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על טוקסידו:

מאת: ריקי כהןעסקים - כללי01/03/101362 צפיות
קשה להחליט אם אנשים אינם יודעים כיצד להתלבש לעבודה או שהם פשוט איבדו את הקשר הרלוונטי בין ההופעה החיצונית להצלחה בעסקים. בחירה בהופעה עסקית זו או אחרת מספרת על התנהגותך המקצועית ועל אמינותך. חשוב להבין כיצד להתלבש בעסקים במיוחד אם אתה מבקש לקדם את עצמך או את הארגון שלך באופן חיובי.

מאת: ריקי כהןמיתוג אישי 05/01/101197 צפיות
מיתוג אישי - זהו שם המשחק בימינו, ויריית הפתיחה היא התדמית- המראה החיצוני שלך. איך התדמית באה לידי ביטוי ביצירת המיתוג, ואיך ניצור את התדמית הנכונה בכלי השיווק המרכזיים?

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231769 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222673 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221830 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221882 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222056 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221924 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221532 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica