חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לחפש עבודה בצורה יעילה?

מאת: גובסיטידרושים14/09/20101038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיפוש עבודה הוא עבודה בפני עצמה. יש לה מגוון מתודות ושיטות, כל אחד עם דרך הזהב שלו, אולם כל הדרכים מובילות אל מספר כללים בסיסיים שמשפרים את הסיכויים למציאת עבודה באתרי לוח דרושים. למרות מגוון משרות שקיימות בשוק העבודה, נדמה שכללי הזהב האלה תקפים לגבי כל שוק ותחום באשר הוא.


ראשית, מומלץ לקחת כל חיפוש עבודה ברצינות. כמו רוב הדברים בחיים, ההשקעה בסופו של דבר משתלמת. נסו לקום מוקדם מהרגיל כך שתוכלו להקדיש מספר שעות רצופות למשימות חיפוש עבודה, ליצור קשר עם מעסיקים, לנהל רשימה של המקומות ששלחתם להם קורות חיים, ובקיצור – להתייחס לחיפוש העבודה כאילו היא עבודה בפני עצמה. כך תוכלו לעקוב בצורה מסודרת על המודעות דרושים שפניתם אליהן, להתעדכן על משרות נוספות שהתפנו בעסק, ועוד.


כמו כן, רוב המומחים ממליצים על פיזור במקום מיקוד התחומים בחיפוש משרות לוח דרושים. חשבו מראש על הניסיון שלכם בשוק העבודה, על השווקים בהם מעסיקים יהיו מעוניינים בכם, ומקדו את חיפוש העבודה בתחום הזה. מכיוון והזמן של רובנו מוגבל, דרך מיקוד החיפוש נוכל להגיע ליותר מקורות ומשרות שיהיו רלוונטיות.


מומלץ להתאים את קורות החיים בהתאם למודעת דרושים ספציפית. חלק מקורות החיים שלכם יהיו לא רלוונטיים עבור מעסיקים – בתחום הכלכלה, לדוגמה, מעסיק לו דרושים עובדים בשוק ההון לא צריך לדעת שעבדתם במלצרות. נסו לערוך את קורות החיים כך שיתאימו למשרה, וכן הבליטו את העבודות העיקריות שעשיתם בתחום שעשויות לעניין את המעסיק.


אחת מהבעיות העולות בשלב חיפוש עבודה היא איך להבליט את המועסק מבין מאות הפונים אל משרות בלוח דרושים. לעיתים המשימה נראית בלתי אפשרית, ואולם לקיחת יוזמה אישית עשויה לשפר את הסיכויים לקבלת משרות נחשקות. נסו ליצור קשר באופן אישי עם מנהל כוח האדם בחברה, לספר על עצמכם ומה אתם יכולים לתרום במסגרת התפקיד. לעיתים אדם יכול לומר מילים בעל-פה שלא יכולות לבוא לידי ביטוי בקורות חיים או בכתב.


בג'ובסיטי, לוח דרושים ומעסיקים, ניתן למצוא מודעות דרושים במגוון משרות ומקומות ברחבי הארץ ,חיפוש מודעות דרושים בחינם, וכן מידע בנושאי קריירה וכן חיפוש עבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גובסיטי

מאת: גובסיטידרושים02/02/111263 צפיות
לאחר סיום השירות הצבאי, חיילים משוחררים נמצאים באותה צומת דרכים – חיפוש עבודה של משרות במודעות לוח דרושים. רבים מהם מגיעים לשלב הזה ללא ניסיון תעסוקתי, מה שעלול להקשות עליהם במהלך חיפוש עבודה. ואולם, קיימות משרות רבות המתפרסמות ומיועדות גם לעובדים ללא ניסיון.

מאת: גובסיטידרושים18/01/111207 צפיות
במהלך חיפוש עבודה ניתן למצוא משרות רבות הנוגעות למגוון רחב של תחומים. אתרי לוח דרושים מפרסמים מדי יום כמות גדולה של הצעות עבודה שאליהם דרושים עובדים, וללא חיפוש ממוקד ויעיל קשה למצוא משרות נחשקות. דרך שימוש נכון באתרי לוח דרושים, וחיפוש נכון של מגוון משרות המתפרסמות, יוכלו עובדים למצוא תעסוקה במקצוע המבוקש.

מאת: גובסיטידרושים21/11/101455 צפיות
עובדים רבים משקיעים זמן רב ומאמץ במענה למודעות דרושים בחפשם אחר משרות שונות. הם קוראים מודעות המופיעות במסגרת לוח דרושים כמו זה של ג'וב סיטי ואז מתחילים לשגר את קורות חייהם בתקווה שהמעסיק הפוטנציאלי הבא שלהם יזמן אותם לראיון עבודה. אולם הבעיה היא שדווקא על אחד החלקים החשובים ביותר הם פוסחים: מכתב מקדים. לכן, רגע לפני שאתם נכנסים עמוק אל חיפוש עבודה – קחו כמה דקות לקרוא טיפים על מכתב מקדים.

מאת: גובסיטיקורות חיים18/11/101141 צפיות
כאשר אתם מחפשים משרות ועונים לאותן מודעות דרושים שמתפרסמות במסגרת לוח משרות כמו זה של ג'ובסיטי – אתם נדרשים מן הסתם לשלוח קובץ קורות חיים מעודכן אשר מאפשר לכם לתת למעביד הפוטנציאלי שלכם את מלוא האינפורמציה. תהליך חיפוש עבודה דורש לא מעט מאמץ, וכן – גם מאמץ לנסח קורות חיים נכונים, ראויים ומדויקים. המטרה של המאמר הזה היא להקנות לכם כמה כלים שימושיים לניסוח קורות החיים שלכם.

מאת: גובסיטידרושים04/10/101071 צפיות
על פי חוקי הביטוח הלאומי ניתן מענק חד פעמי לחיילים שהשתחררו משירות חובה בצבא ועבדו במשך כשישה חודשים מלאים לפחות בסוגים של משרות המוגדרות עבודה מועדפת. חיפוש עבודה במודעות לוח דרושים של עבודה מועדפת מאפשר קבלת מענק נאה בתום תקופת העבודה, מה שמאפשר התפתחויות עתידיות כגון טיול בחו"ל או לימודים אקדמיים.

מאת: גובסיטיראיון עבודה19/09/101419 צפיות
יש הטוענים ששפת הגוף בראיון עבודה חשובה יותר מהמילים שנאמרות. סיום שלב חיפוש עבודה ובחינת מודעות דרושים עובר דרך הצלחה בשני האספקטים האלה, בהם נוכל לשלב בין דברים מוצלחים שהעברנו באופן מודע לבין דברים שהם כביכול בתת-מודע אולם ניתן לשים עליהם דגש ולצלוח את שלב חיפוש עבודה.

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174100 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152672 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151850 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151776 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151860 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151897 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151796 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica