חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שפת גוף בראיון עבודה

מאת: גובסיטיראיון עבודה19/09/20101418 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש הטוענים ששפת הגוף בראיון עבודה חשובה יותר מהמילים שנאמרות. סיום שלב חיפוש עבודה ובחינת מודעות דרושים עובר דרך הצלחה בשני האספקטים האלה, בהם נוכל לשלב בין דברים מוצלחים שהעברנו באופן מודע לבין דברים שהם כביכול בתת-מודע אולם ניתן לשים עליהם דגש ולצלוח את שלב חיפוש עבודה.

הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא שמירה על קשר עין. אל רוב משרות לוח דרושים עונים מספר רב של עובדים פוטנציאליים כך שהרושם הראשוני חשוב – כוונו את המבט אל המעסיק וכן נסו לשמור על חיוך במידה – חיוך נכון צריך להעיד על ביטחון מצד אחד, אולם גם על מידה מסוימת של רצינות ואסרטיביות אותה חיפש המעסיק במודעת דרושים.

כמו כן, שילוב הזרועות באזור החזה עשויה להעיד על שליליות או התגוננות, למשל פחד מכישלון בעת חיפוש עבודה, ולכן מומלץ להניח אותן על זרועות הכיסא או הברכיים וכך להתקבל לעבודה, במקום להמשיך ולענות על מודעות בלוח דרושים.

אחת מהטעויות הנפוצות בזמן ראיון משרות היא התעסקות עם חפצים בזמן שיחה, שעשוי להעיד על לחץ או חוסר ביטחון בנוגע לקבלת משרות בעבודה. מעסיקים שמחפשים עובדים עבור משרות פנויות במסגרת לוח דרושים רוצים מידה מלאה של ריכוז – הראיון עשוי לתת אינדיקציה לכך, ולכן חשוב שלא להתעסק עם חפצים מיתרים כגון עט או סיכה.

גם תנוחת ישיבה לא נכונה  מול המעסיק עשויה לגרום לכישלון והמשך שלב חיפוש עבודה. אצל גברים, רגליים פסוקות והפניית האגן כלפי המראיין מעידים על תחושת נינוחות, אולם גם מעידים על בוטות מסוימת שמעסיקים לא אוהבים. עדיף לשבת בצורה זקופה בהתחלה של הכיסא, עם גב ישר, וכך לעבור מהסטטוס דרושים למועסקים.

בראיונות עבודה אצל נשים לא נהוג לשבת בצורה שחושפת את הירכיים משום שזה נחשב לסימן של חיזור ובוטות, כמו אצל המין הזכרי. כדי לצלוח את הדרך הארוכה משלב לוח דרושים ועד לתעסוקה, מומלץ ללבוש בגדים שלא יחשפו את אזור הירכיים.

בג'ובסיטי, אתר דרושים ומעסיקים, ניתן למצוא מודעות דרושים במגוון משרות ומקומות ברחבי הארץ ,חיפוש מודעות דרושים בחינם, וכן מידע בנושאי קריירה וחיפוש עבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גובסיטי

מאת: גובסיטידרושים02/02/111262 צפיות
לאחר סיום השירות הצבאי, חיילים משוחררים נמצאים באותה צומת דרכים – חיפוש עבודה של משרות במודעות לוח דרושים. רבים מהם מגיעים לשלב הזה ללא ניסיון תעסוקתי, מה שעלול להקשות עליהם במהלך חיפוש עבודה. ואולם, קיימות משרות רבות המתפרסמות ומיועדות גם לעובדים ללא ניסיון.

מאת: גובסיטידרושים18/01/111207 צפיות
במהלך חיפוש עבודה ניתן למצוא משרות רבות הנוגעות למגוון רחב של תחומים. אתרי לוח דרושים מפרסמים מדי יום כמות גדולה של הצעות עבודה שאליהם דרושים עובדים, וללא חיפוש ממוקד ויעיל קשה למצוא משרות נחשקות. דרך שימוש נכון באתרי לוח דרושים, וחיפוש נכון של מגוון משרות המתפרסמות, יוכלו עובדים למצוא תעסוקה במקצוע המבוקש.

מאת: גובסיטידרושים21/11/101455 צפיות
עובדים רבים משקיעים זמן רב ומאמץ במענה למודעות דרושים בחפשם אחר משרות שונות. הם קוראים מודעות המופיעות במסגרת לוח דרושים כמו זה של ג'וב סיטי ואז מתחילים לשגר את קורות חייהם בתקווה שהמעסיק הפוטנציאלי הבא שלהם יזמן אותם לראיון עבודה. אולם הבעיה היא שדווקא על אחד החלקים החשובים ביותר הם פוסחים: מכתב מקדים. לכן, רגע לפני שאתם נכנסים עמוק אל חיפוש עבודה – קחו כמה דקות לקרוא טיפים על מכתב מקדים.

מאת: גובסיטיקורות חיים18/11/101141 צפיות
כאשר אתם מחפשים משרות ועונים לאותן מודעות דרושים שמתפרסמות במסגרת לוח משרות כמו זה של ג'ובסיטי – אתם נדרשים מן הסתם לשלוח קובץ קורות חיים מעודכן אשר מאפשר לכם לתת למעביד הפוטנציאלי שלכם את מלוא האינפורמציה. תהליך חיפוש עבודה דורש לא מעט מאמץ, וכן – גם מאמץ לנסח קורות חיים נכונים, ראויים ומדויקים. המטרה של המאמר הזה היא להקנות לכם כמה כלים שימושיים לניסוח קורות החיים שלכם.

מאת: גובסיטידרושים04/10/101071 צפיות
על פי חוקי הביטוח הלאומי ניתן מענק חד פעמי לחיילים שהשתחררו משירות חובה בצבא ועבדו במשך כשישה חודשים מלאים לפחות בסוגים של משרות המוגדרות עבודה מועדפת. חיפוש עבודה במודעות לוח דרושים של עבודה מועדפת מאפשר קבלת מענק נאה בתום תקופת העבודה, מה שמאפשר התפתחויות עתידיות כגון טיול בחו"ל או לימודים אקדמיים.

מאת: גובסיטידרושים14/09/101037 צפיות
חיפוש עבודה הוא עבודה בפני עצמה. יש לה מגוון מתודות ושיטות, כל אחד עם דרך הזהב שלו, אולם כל הדרכים מובילות אל מספר כללים בסיסיים שמשפרים את הסיכויים למציאת עבודה באתרי לוח דרושים. למרות מגוון משרות שקיימות בשוק העבודה, נדמה שכללי הזהב האלה תקפים לגבי כל שוק ותחום באשר הוא.

מאמרים נוספים בנושא ראיון עבודה

מאת: יונתן קדםראיון עבודה09/03/148776 צפיות
ראיון עבודה בעגלות הוא דבר לא פשוט, אתם הולכים לטוס לתקופה ארוכה וכדאי לברר היטב מי המעסיק ומה התנאים שמוצעים לכם.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה22/11/128756 צפיות
אולי תופתעו לגלות, כי לראיון עבודה אפשר ורצוי להתכונן. מדובר באירוע חשוב ומכריע ושווה להתאמץ ולהגיע מוכנים ולא לנסות ו"לזרום אותו".

מאת: אלעד רוןראיון עבודה03/10/128604 צפיות
ראיון עבודה, היא התחנה החשובה ביותר בתהליך שלכם אל עבר משרת חלומותכם. בתחנה זו פוגשים פנים אל פנים את הנפשות הפועלות והמשפיעות בארגון (לרוב הם לא כ"כ נגישים לאחר שמתקבלים לעבודה), פוגשים את הארגון, האנשים והאווירה. בתחנה זו יש לכם הזדמנות חד-פעמית להוציא את המיטב מעצמיכם ולהדגיש בצורה אוטנטית את רצונכם והתאמתכם מעל כל מועמד אחר למשרת החלומות. ככל שתהיו אקטיבים לקראת הראיון, תכינו את עצמיכם לאירוע, תחשבו על שאלות ותתרגלו תוכלו להרגיש נוח יותר, לחוצים פחות ותהיו מוכנים ל"הופעת חייכם".

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128706 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה16/06/128507 צפיות
לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוס לקראת ראיון פנים מול פנים.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה08/04/128362 צפיות
בראיון עבודה לא מספיק לענות יפה על השאלות, צריך גם לראיין את המראיינ/ת. ואם לא ניתנת לכם ההזדמנות לשאול שאלות- היו אתם אלה שתיזמו, זה רק יראה למראיינ/ת שאתם מועמדים רציניים, שהכנתם שיעורי בית והגעתם מוכנים לראיון

מאת: שלומי שם טובראיון עבודה26/02/128433 צפיות
להתכונן לראיון עבודה יכול להיות דבר שהוא מאוד מורט עצבים, אי אפשר להתכחש לזה. 30 דקות של שאלות אינטנסיביות ייקבעו את המסלול אליו יפנה החיים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica