חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים עסקיים

מאת: נעמה פלגאירועים עסקיים15/09/2010930 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אירוע עסקי בהגדרתו אינו מיועד אך רק לסקטור העסקי, אלא שמטרותיו הן, כפי שאפשר להבין, מטרות עסקיות. על כן, אירוע עסקי יכול להיות מיועד גם לקהל הרחב אך אז מטרותיו תהיינה שיווקיות גרידא.

חברות במשק וגופים שונים יכולים לתכנן ולהפיק בעצמם אירועים עסקיים באמצעות מחלקות הרווחה וכוח האדם הפנימיות, אך. עם זאת, רצוי ואפילו מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מהתחום הפקת האירועים העסקיים. זאת נשום ששימוש בחברות הפקה מקצועיות עשוי לחסוך זמן ואפילו כסף לא מועט.

בבואכם לתכנן אירוע עסקי, קיימים שני יסודות חשובים ביותר אשר יתרמו רבות להצלחתו: מקום ותוכן. אל יסודות אלו יתלוו כל מאפייני ההפקה – החל מהסיור המקדים, דרך קבלת הצעות מחיר ועד לתקתוק האירוע בפועל . אך לפני שנרחיב על היסודות החשובים, הבה נבין מה מוגדר בעולם העסקים כאירוע עסקי : אירוע עסקי יכול להיות כנס, ערב חברה, סדנת גיבוש, או הדרכה עסקית. אירוע עסקי יכול להיות גם יום עיון, פגישת עסקים או השקת מוצר.

ועתה, ליסודות בהרחבה:

# מקום

בחירת המקום עשויה להתברר פעמים רבות כבחירה החשובה ביותר. התאמת האווירה הטבעית של המקום למסר ומטרת האירוע, הינה אבן יסוד לכל מפגש עסקי מוצלח. יתרה מכך, בחירה נכונה של מקום לאירוע, תשפיע באופן ישיר על המיצוב, האיכות ורמת הדיוק של המסר שהמארגנים מעוניינים להעביר למשתתפים.

בימינו, מגוון האופציות למקומות לאירועים עסקיים הולך וגדל כל הזמן. אם פעם אירועים ופגישות עסקיות היו מתקיימים בבתי מלון, אולמות כנסים ומרכזי קונגרסים, היום השתנתה המגמה ואירועים עסקיים מתקיימים לא פחות ואף יותר במקומות בעלי אופי שונה המעניקים ייחודיות יוצאת דופן. מקומות מקוריים לאירועים עסקיים יודעים לתת היום מענה מדויק לחוויית נושא או אירוח המלוות את מטרת המפגש הראשונית. למשל, לוקיישנים נבחרים חדשניים יכולים להיות:  ספא, גן חיות, לונה פארק, יקב, יער, מדבר, יאכטה בלב ים, בית קולנוע, אתר ארכיאולוגי או אתר הסטורי.

בכל מקרה, על המארגנים – באשר הם בין אם ישירים של החברה ובין אם חברת הפקות – לזכור כי המקום לאירוע העסקי חייב להיות תואם אווירה, מטרה ומסר !

# תוכן

אם המקום לאירוע הוא הגוף אזי התוכן הוא, ללא ספק, הנשמה.

רצוי לזכור כי אירוע עסקי צריך להיות מעניין אך לא פחות מרגש. זה נכון לפעול על המוח אך בשילוב עם הכנסת אלמנטים רגשיים כלשהם בין אם חווייתיים (ואינטראקטיביים) ובין אם תחושתיים – השילוב הוא מנצח !

יצירת תחושה שמשהו איכותי עומד להתרחש או שעומדת להיווצר הזדמנות לחוויה מדהימה ייצרו עניין אשר יביא את המשתתפים להוטים לקחת חלק באירוע. על מנת להשיג גירוי מסוג זה, יש לחשוב תחילה על הנושא המרכזי אשר סביבו יתרחש האירוע. הנושא יכול להיות נושא אקטואלי שנבחר על ידי החברה, השקת מוצר או שירות חדשים, הודעה על שינוי דרמתי ומהותי בארגון או אפילו אישור עסקה בפגישה חשובה.

ואם בשנת 2010 עסקינן, אז אסור לשכוח ששום דבר משמעותי לא יכול להתקיים היום מבלי הבאז המתאים סביב האירוע העסקי. את התוכן הרציני והאמיתי של האירוע העסקי יש לתבל באטרקציות, העשרה והפעלה. החל מהרצאה מעניינת, דרך המחשות אינטראקטיביות וכלה בתפאורה בלתי נשכחת. ואם היסודות יציבים, מן הראוי שלאירועים עסקיים יתנו את הכבוד והזמן לתכנן אותם בקפידה.

יש לתכנן תקציב (ובדרך לקבל מספר הצעות מחיר מספקים), להבין איזה רעיון יוביל ארועים עסקיים, להעניק להם תחושת Look'n Feel תואם מסר, לבנות לוח זמנים, לדאוג לישיבת סיעור מוחות בעת הצורך ולהרכיב את כל עקרונות הנוחיות סביב הלוקיישן הנבחר, קרי: נגישות וקרבה גיאוגרפית הגיונית. (אם האירוע מרוחק, על המארגן לדאוג להסעה מסודרת). יש לציין כי כיום מרבית הנתונים נמצאים באתרי האינטרנט ואף על פי כן, חשוב מאוד ללכת באופן אישי ולראות את המקום. בביקור מקדים שכזה ניתן לספוג מאווירת המקום, ללמוד על סידורי החניה, סידורי הביטחון, הגישה לנכים והשירותים, יכולות המקום והעזרים הטכניים שעומדים לרשות המארגנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133205 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133050 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133085 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133303 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313410 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132975 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132703 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213873 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/196033 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171848 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162006 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162102 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162426 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162380 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica