חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בעלי מקצוע- שרברבים באינטרנט

מאת: רונאל- שרברביםשיפוצים17/09/2010823 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעלי מקצוע- שרברבים באינטרנט

כמו בעלי מקצוע רבים, גם שרברבים מחפשים באינטרנט. אך בעצם איך ניתן לדעת האם השרברב שאתם מוצאים באינטרנט הוא הבן אדם המתאים לתפקיד או איך אנחנו יכולים לדעת מי ייתן לנו את המחיר הטוב ביותר ואת השירות הטוב ביותר? זה נכון, למצוא בעלי מקצוע באינטרנט זה לא עסק פשוט בכלל.

אנחנו נשמח להציע כמה טיפים שיקלו עליכם למצור שרברבים באינטרנט ונעזור לכם לדעת מה בדיוק לבדוק כאשר עושים בחירה של שירותי אינסטלציה. אני מתכבד להגיש לכם מדריך שלם של בחירת שרברבים באינטרנט:

1. אם נניח אתם מחפשים שירותי שיקום שריפות, אז בבקשה מכם- תמיד תחפשו את בעלי המקצוע עצמם ולא כל מיני פורטלים שמתפרנסים ממכירת לידים לבעלי מקצוע. למה לא? אם אני אינסטלטור שנותן שירותי אינסטלציה או שיקום שריפות, אז תיכנסו לאתר שלי, תראו את כל השירותים שאני מציע ותבחרו לעבוד איתי או לא לעבוד איתי.

הדבר הכי גרוע שניתן לעשות זה לפנות לאחד מהפורטלים הגדולים בתחום, כמו דפי זהב נניח. זה גרוע כי דפי זהב כמו שברור לכם לא מתפרנסים משירותי אינסטלציה, אלא ממכירת לידים. ברגע שאתם משאירים פרטים באחד הפורטלים הללו, הם למעשה מוכרים את הפרטים הללו בין כמה בעלי מקצוע שעוסקים בתחום הזה, תמורת כסף.

מה שזה יוצר זה שהמחיר ללקוח הסופי שמחפש שירותי אינסטלציה או שרברבים או כל דבר אחר, רק עולה למעלה. הרי בעל המקצוע צריך לממן את העמלה שהוא שילם לאותו פורטל. אז מה נוצר מכל העסק הזה? המחיר ללקוח הסופי עולה, אתם מפסידים, אני בתור שרברב צריך לשלם עמלה לפורטלים הללו. כולם מפסידים.

2. תבחרו בבן אדם או חברה שמתמחים בשירות שאתם מחפשים. נניח אם אתם צריכים שירותי שיפוצים בירושלים, אז תחפשו חברה שמתמחה בתחום הזה. לא מספיק ידיים טובות, כדי להפוך למומחה.

תדרשו ניסיון רב, המון ידע בתחום והרבה לקוחות מרוצים ממליצים. הרי ככה מכירים בעלי מקצוע טובים. אני תמיד אשמח להמליץ על שרברב מקצועי או על חברת שיפוצים בירושלים שעשתה עבודה טובה. תזכרו שבעל מקצוע בלי המלצות, לא כדאי להתעסק איתו.

 



תגיות המאמר: שרברבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינסטלטור קידום אתר בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונאל- שרברבים

מאת: רונאל- שרברביםניקיון18/09/101179 צפיות
נכון שהדיון הזה הוא אולי נשמע זר לחלק מהאנשים, אבל לדעתנו הוא לא זניח בכלל. אז מי שזה נראה לו מיותר, אנחנו מצטערים מאוד. אבל תחשבו רגע, נניח אתם גרים בבית שמצריך הרבה שעות והשקעה בניקיון, האם לנקות לבד ולשרוף הרבה זמן על הניקיונות או להביא חברת ניקיון, כמו למשל חברת ניקיון בירושלים או ניקיון במודיעין.

מאת: רונאל- שרברביםבניין ואחזקה - כללי18/09/10836 צפיות
אני רוצה לדבר היום על מה עושה חברת שיפוצים, נניח שיפוצים בירושלים או שיפוצים במודיעין. למה לדבר על מה עושה בכלל חברת שיפוצים? כי רובנו לא ממש מבינים מה עושה חברת שיפוצים בכלל. אני הייתי בטוח רוב הזמן שהתסריט עובד ככה: משהו נשבר בבית? עכשיו תזמינו חברת שיפוצים.

מאת: רונאל- שרברביםניקיון17/09/10871 צפיות
לאחרונה גבר היצע האינסטלאטורים, אנשי השיפוצים וקבלני ביצוע אחרים בכל רחבי האינטרנט. לאן שלא תסתכלו, תוכלו לראות אנשי שיפוצים, טכנאים וכל דבר אחר. אנחנו מאמינים שזה לא יכול להיות. אני לא מאחל לכם להפקיד את הבית שלכם לשיפוץ בידי אחד מבעלי המקצוע האלו שמתיימרים להבין מה זה איש שיפוצים בירושלים או חברת שיפוצים בירושלים.

מאת: רונאל- שרברביםבניין ואחזקה - כללי17/09/101199 צפיות
לפעמים זה נשמע לנו פשוט מצחיק, מה כבר צריך לדעת כדי לבחור אינסטלטור? האמת היא שצריך לדעת די הרבה דברים. כמו בכל הליך של בחירת בעלי מקצוע, יש בעיה גדולה לדעת מה הדבר הנכון לעשות

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232703 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223341 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212900 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211359 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211238 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201411 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201142 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica