חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים חשובים לבחירת אולם אירועים

מאת: Alexis Vanderבר אירועים19/09/20101034 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה בגן או באולם? אירוע גדול או קטן? למה צריך לשים לב ומה חשוב לשאול כדי שהאירוע שלכם יהיה באמת מושלם? חוגגים אירוע משמעותי? מחפשים אולם או גן אירועים? מהם הדברים אשר עליהם צריך לדאוג לברר ולאילו דברים אף פעם לא מיותר לשים לב כשיהיה עליכם לבחור גן או אולם ליום הגדול שלכם?

תחילה, לכו למקום ובידקו מה דעתכם – התאורה, הנוחות ותחושת החופש שהוא מספק. חשוב לבדוק, האם יש חצר גדולה במקום? האם המקום מספיק מאוורר? מה מידת הניקיון של המקום? כדאי לעשות זאת בשעת אירוע בכדי שתוכלו לראותו בפעולה, עם זאת זכרו שאולי החוגגים הוסיפו גם מגוון דברים שהמקום אינו כולל.

בקשו שיראו לכם רישיונות הפעלה ו-וודאו שהאולם או הגן שומר על תקנות הבטיחות, בכל הקשור למספר יציאות החירום, אשר בנוסף מסומנות בבירור, מטפים, גלאי עשן, נגישות לצוותי חילוץ, וכמובן, שאין ליקויים מסוג רצפות שבורות, צנרת ישנה ודומיהם.

שאלו מה כוללים שירותי האולם. מקום שנשמע זול מאוד עלול לא לכלול את השירותים הבסיסיים ביותר, שתידרשו להוסיף לסכום ההתחלתי.

מקומות רבים מציעים עסקאות חבילה לבעלי השמחה אשר כוללות צלם, די גיי ואפילו מעצב אירועים. בחירה בחבילה כזו יכולה לחסוך לכם עשרות אחוזים מהמחיר הכולל, אבל יש לבדוק בנוסף גם עם ספקים אחרים אם הבחירה אכן טובה והאם הצוות המקומי אכן מומלץ.

ישנם מקומות אשר מגבילים לעתים את האירועים בשעה. חשוב שתבררו מה השעה שעד אליה ניתן יהיה להמשיך במסיבה, בכדי שלא תצטרכו לסלק את החברים והקרובים שלכם לבתיהם בשעה מוקדמת אם אתם לא מעוניינים.

צריכים למצוא משפטים להזמנות לחתונה? חושבים על נוסח הזמנה לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זה לא פשוט, אך במידה וזו ההוצאה הגדולה ביותר, ולכן חשוב להקפיד ולבדוק שאתם אמורים לקבל לא פחות מהטוב ביותר ואת כל הדברים שאותם ביקשתם ושעליהם. אתם משלמים אז שימו לב לכל פרט והשתדלו לוודא כל פרט, שכן להיות מעצבנים תמיד עדיף על פני ולא להתאכזב.

לקריאה נוספת בנושא ברכה למסיבת רווקות, הכנסו כעת לאתר http://www.ganvradim.co.il/ כדי שתוכלו לעבור את תכנון הארוע שלכם ללא כל בעיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Alexis Vander

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101224 צפיות
איך מרהטים נכון? מחליפים חדר שינה? רכישת רהיטים היא מהלך בעל חשיבות רבה בכל מהלך עיצוב או סידור של מקום עבודה או בית, כיוון שהרהיטים שבוחרים הם אלו אשר ישפיעו על המראה והפעולה במרחב למשך מספר שנים לכל הפחות.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101344 צפיות
חוגגים חתונה. הכל תמיד מעוניינים אירוע מדהים. פעם כולם פשוט סמכו על מנהל אולם האירועים שידאג לעיצוב: החופה, השולחנות, גופי התאורה והקישוטים על הקיר. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו זהות, עם זר של ציפורנים על השולחנות, שנדלירים מצועצעים וחופה פשוטה מדי. זו הסיבה שבימינו המון זוגות מעדיפים לשכור שירות עיצוב ארועים ברמה מקצועית.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101489 צפיות
הסביבה משעממת? מחפשים שולחן ישיבות? קנייה של ריהוט היא מהלך חשוב בכל עיצוב בתים ומשרדים, שהרי בחירות הריהוט הן אלו המשפיעים על החזות הכוללת ונוחות התנועה במקום למספר שנים לפחות.

מאת: Alexis Vanderבעלי חיים - כללי08/12/101348 צפיות
רוצים כלב? אימצתם גור כלבים והייתם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? הבחירה להביא כלב היא גדולה ואין לבסס אותה אך ורק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. לא מצליחים למצוא מידע על וטרינרים? רוצים לגלות הכל על וטרינר תל אביב? במאמר זה תקבלו הרבה טיפים מועילים בנושא גידול כלבים:

מאת: Alexis Vanderחתונות08/12/101215 צפיות
אחד הימים החשובים בחיים, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא יום חתונתנו – זהו יום שמוקדש כולו לאוהבים הצעירים, שבוחרים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהתחייב בפומבי לקשור את חייהם זה בזה לעולמים, לטוב ולרע.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101389 צפיות
רוצים שהאירוע שלכם יהיה הכי יפה? הכל מעוניינים שהחתונה שלהם תהיה האירוע היפה ביותר אי פעם. כשאמא ואבא התחתנו הם פשוט סמכו על מנהל האולם שיהיה אחראי לעיצוב: החופה, השולחנות, קישוטי הקירות והתאורה. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו בערך אותו הדבר, עם זר של שושנים על כל שולחן, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה לבנה ומשעממת. זו הסיבה שבשנים האחרונות המון זוגות מעדיפים לקחת שירות עיצוב אירועים כשירות מקצועי.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101276 צפיות
אספתם קצת כסף? מחליפים מטבח? בחירת הרהיטים זה שלב חשוב בכל מהלך של סידור דירה או משרד, הלא הרהיטים הם אלו אשר ישפיעו על החזות הכוללת והפעולה במרחבים הפנימיים כעת ובעתיד.

מאמרים נוספים בנושא בר אירועים

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161932 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: פלאש ברבר אירועים25/08/143102 צפיות
בר מתוקים הינו אטרקציה מתוקה ומלהיבה אנשים רבים המוזמנים לאירועים. אם אתה רוצה להפתיע את האורחים שלך, לפנק את בן או בת הזוג או את הילד בחגיגת בר המצווה שלו, אטרקציה מתוקה ומלהיבה התפורה בדיוק לסוג האירוע ולגיל האורחים הינה בר מתוקים.

מאת: ספיר ספירבר אירועים28/08/131821 צפיות
פתיחת סניפים בכל הארץ של חברת קייטרינג חלבי יכול באמת לעזור לכל חברה שאר רוצה באמת לקבל הצלחה מידית בגל הארץ בו זמנית .

מאת: בני חגואלבר אירועים11/08/131800 צפיות
אני בטוח שאיי פעם שאלתם את עצמכם, מהו בר מתוקים? ואיך אפשר לראות אותו באירוע? מאחר ויש הרבה סוגים של אירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכדומה, אנו צריכים להציע לקהל שלנו משהו מתוק לאכול, משהו שיגדיל את השמחה, כאן בא לידי ביטוי בר המתוקים....

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131711 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131752 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131754 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica