חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות שכיף לתת

מאת: sbaצרכנות19/09/2010964 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות שכיף לתת

חגי תשרי מסמלים התחלות חדשות, שמחות ואופטימיות. כל אחד ואחת מאיתנו, בלי יוצא מן הכלל, תמיד שמח ורוצה להתחיל דף חדש בסימן חיובי וטוב. כדי להבטיח שאכן נתחיל את השנה באופן חיובי, אנו נוהגים לפנק את האנשים שאנו אוהבים במתנות לרגל החגים. כולנו אוהבים לקבל מתנות ורכישתן כדי לתת אותןן לאחרים היא תמיד סיבה למסיבה. חלוקת המתנות מתרחשת בכל חג כזה, ארוחות החג החגיגיות, המשפחתיות והשמחה- לכולם חלק חשוב ומכובדבחגים הנפלאים.

נתינת מתנה היא אמירת תודה. בבואנו להתארח על שולחן המארחים (ואין זה משנה אם הם בני משפחה קרובה או חברים טובים – השי שנרכוש עבורם יעיד על כוונותינו טובות) נביא עימנו מתנה. את המתנה שנרכוש, נרצה, כמובן, להתאים ככל האפשר לצרכים ולרצונותיהם של המקבלים את אותה מתנה. לא נוכל להגיע ללא מתנה, מכיוון שהדבר עלול להביא למבוכה הדדית ,הן שלנו והן של מארחינו. כדאי שהמתנות אותם נגיש למארחינו תהיינה מתנות בעלות אופי אישי אשר תעדנה על רצוננו לפנק ולשמח את האנשים שאנו אוהבים.

כיצד לבחור מתנה?

כבכל שנה, עולה ההתלבטות לגבי האופי של המתנה, ובכל פעם אנו מגלים מחדש, שמתנות מתוקות מהוות את הפתרון המושלם לעניין.המתנות המתוקות הן מתנות עשירות בתוכנן ובעלות אופי אישי והן מתאימות ממש לכל אחד מאיתנו, בלי יוצא מן הכלל. המתנות הללו מפנקות את כל בני הבית ואיש אינו נותר ללא מתנה הולמת. באמצעות רכישת מתנות שכאלה, לא נצטרך לשבור את הראש בניסיון למצוא מתנה מקורית עבור מקבלה באופן אישי או לנסות למצוא משהו שהמארחים יאהבו. כולנו אוהבים שוקולד , כולנו אוהבים דבש וכולנו שמחים לקבל מתנות מתוקות.בעצם רכישת חבילות השי המתוקות, אנו יודעים בוודאות שהדבר ישמח וירגש את המקבלים ואין דבר מעשיר יותר לנותן המתנה מאשר לדעת שעשה מעשה טוב ושימח את מארחיו. אנו דואגים לתת לאנשים האהובים עלינו את הטוב ביותר עבורם, ממש כפי שהיינו רוצים לתת לעצמנו. בואו ונחשוב על הדרך האופטימלית לשמח את לבם ולהעניק להם את המתנה הטובה ביותר שיכולנו להביא בחשבון מבחינת ההתאמה לצרכיהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sba

מאת: sbaצרכנות12/12/10987 צפיות
אירועים במעגלים משפחתיים קרובים או רחוקים, מהווים כלי חשוב לגיבוש המשפחה והחברים. כדי לשמח את האנשים היקרים לנו, חשוב שנעצור לרגע ונחשוב על המתנות שישמחו אותם באמת. המאמר הבא מביא מספר טיפים חשובים לרכישת מתנות ראויות למי שנאהב.

מאת: sbaצרכנות10/12/10890 צפיות
משימת רכישה של מתנות לאנשים האהובים עלינו היא משימה לא פשוטה. כדי להצליח ולעמוד בה, אנו צריכים לחשוב על צרכיו של מקבל המתנה ולא רק על מה שאנו היינו שמחים לקבל. מתנות מקוריות ומתוקות הן תמיד נוסחה מנצחת למתנה המושלמת.

מאת: sbaצרכנות07/12/101153 צפיות
אין חשיבות של ממש לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – מה שחשוב באמת הוא שהמתנות המושלמות כבר אצלכם ביד. המאמר הבא מגיש לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק למתנה המושלמת.

מאת: sbaקניות 25/10/10822 צפיות
אירועים משפחתיים הם תמיד שמחה רבה בחוג המשפחה. אך כיצד נבחר את המתנה המושלמת? המאמר הבא תמצאו מספר טיפים שיעזרו לכם בדרך לשם.

מאת: sbaצרכנות15/10/10869 צפיות
אין זה משנה לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – המתנות המושלמות כבר בהישג ידכם. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק.

מאת: sbaצרכנות15/10/10909 צפיות
אין זה משנה לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – המתנות המושלמות כבר בהישג ידכם. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק.

מאת: sbaצרכנות06/10/10860 צפיות
כל אירוע מיוחד המתקרב, מזכיר לנו את המתנה שעלינו לרכוש. אם גם אתם מאותם אנשים המעדיפים להשקיע ממרצם, כספם וזמנם ולמצוא את המתנה המושלמת – הרי שהמאמר הבא מיועד לכם.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214265 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204402 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205304 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193405 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193455 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182923 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica