חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חבילות שי – להמתיק את הרגע

מאת: sbaצרכנות10/12/2010889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חבילות שי – להמתיק את הרגע

רכישה של מתנות מקוריות, יצירתיות ואיכותיות גם יחד, עבור האנשים היקרים לנו בחיים אינה משימה קלה כלל.  זוהי מטלה קשה מאין כמותה, המצריכה הרבה רצון טוב מצידנו, שפע של אורך רוח וסבלנות לחיפוש המתמיד אחר המתנה המושלמת. כדי לרכוש משהו מיוחד באמת, כזה שירגש את המקבל, עלינו להכיר היטב את מקבל המתנה ולהתאים עבורו מתנה שתתאים לו בדיוק. אבל כמה פעמים קרה שמצאתם את עצמכם עומדים אובדי עצות מול השפע המאיים של המתנות הקיים בשוק ותהיתם מה תעשו הפעם? אין ספק, אופי המתנה תלוי, בראש ובראשונה, ביעד המקבל. חבילות שי ,מעצם מהותן, מהוות פתרון איכותי, מקורי, מתוק ונוח באופן מיוחד.

אז איך בוחרים מתנה מנצחת?

כדי לרכוש מתנה מקורית ומיוחדת לאותם אנשים שאנחנו אוהבים, עלינו לזכור שזוהי משימה שיש לגשת אליה תוך נכונות להשקיע זמן, כישורים וכמובן-כסף. האפשרות להכין מתנה בעצמנו, היא אפשרות חביבה שאינה הולמת כל אחד. אם ניחנו בתבונת כפיים, נוכל להכין מתנה 'מתכלה' מכל סוג שהוא (מאפה או קונפיטורה מיוחדת, למשל), לארוז אותה באריזה מעניינת ומקורית ולהיות בטוחים שמקבלה ישמח בה מאוד, כי השקענו והתאמצנו במיוחד בשבילו. עבור מי מאיתנו שכישורי יצירה למיניהם אינם מהווים את הצד החזק שלו, כדאי להשקיע את הזמן ברכישתה של מתנה מיוחדת עבור אותם אנשים החשובים לו. ההורים שבינינו, יכולים גם לתת את האפשרות לילדיהם להכין מתנה שהיא למעשה יצירה כלשהי בעבודת כפיהם (ציור, חימר או פלסטלינה, לדוגמא) כדי להעניק כמתנה לדודים או לסבים - בנוסף למתנה שנרכוש עבורם, כמובן. אין ספק שמתנה כזו, שהוכנה על ידי מי מילדינו, תהיה מרגשת מאוד. מי בינינו שזמנם מאפשר להם את האופציה, יכולים לצאת למסע קניות בשדרת החנויות הקרובה לביתם, ולפשפש בשפע הרב המוצע בחנויות השונות.

בל נשכח-ההתלבטות מעמידה אותנו במצב שאינו נוח. חשוב לנו מאוד, מצד אחד, להיות מקוריים ולהשקיע השנה במשהו שיעיד על מקוריות וחשיבה מראש. כמו גם, חשוב שהתקציב שלנו לא יחרוג בשל הרצון להיות מקוריים ומיוחדים. מצד שני, ולא פחות חשוב מכך, לא נרצה שהמתנה שנרכוש תהיה דומה למה שהבאנו בשנה שעברה. חשוב לנו, כמביאי המתנה, שכל מי שמקבל אותה יוכל להנות ממנה שנביא בהתאם לטעמו האישי. חבילות שי  עונות במדוייק על הצורך הזה משום שהן מפנקות, טעימות, מקוריות ואיכותיות וגם מי שאינו אוהב שוקולד, יוכל למצואבהן  מוצרים איכותיים משובחים אחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sba

מאת: sbaצרכנות12/12/10986 צפיות
אירועים במעגלים משפחתיים קרובים או רחוקים, מהווים כלי חשוב לגיבוש המשפחה והחברים. כדי לשמח את האנשים היקרים לנו, חשוב שנעצור לרגע ונחשוב על המתנות שישמחו אותם באמת. המאמר הבא מביא מספר טיפים חשובים לרכישת מתנות ראויות למי שנאהב.

מאת: sbaצרכנות07/12/101152 צפיות
אין חשיבות של ממש לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – מה שחשוב באמת הוא שהמתנות המושלמות כבר אצלכם ביד. המאמר הבא מגיש לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק למתנה המושלמת.

מאת: sbaקניות 25/10/10821 צפיות
אירועים משפחתיים הם תמיד שמחה רבה בחוג המשפחה. אך כיצד נבחר את המתנה המושלמת? המאמר הבא תמצאו מספר טיפים שיעזרו לכם בדרך לשם.

מאת: sbaצרכנות15/10/10869 צפיות
אין זה משנה לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – המתנות המושלמות כבר בהישג ידכם. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק.

מאת: sbaצרכנות15/10/10908 צפיות
אין זה משנה לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – המתנות המושלמות כבר בהישג ידכם. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק.

מאת: sbaצרכנות06/10/10858 צפיות
כל אירוע מיוחד המתקרב, מזכיר לנו את המתנה שעלינו לרכוש. אם גם אתם מאותם אנשים המעדיפים להשקיע ממרצם, כספם וזמנם ולמצוא את המתנה המושלמת – הרי שהמאמר הבא מיועד לכם.

מאת: sbaצרכנות19/09/10964 צפיות
חגי תשרי מסמלים התחלות חדשות העומדות בפתח. כבכול שנה, אנו נוהגים לפנק את האהובים עלינו במתנות לרגל החג, וזאת על מנת לאפשר להם לפתוח את השנה בדרך חיובית כדי שכל השנה תראה כך.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214243 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204380 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica