חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות – מלב אל לב

מאת: sbaצרכנות12/12/2010984 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות – מלב אל לב

אירועים משמחים באים עלינו לטובה בכל זמן מה במהלך חיינו השוטפים. אין שמחה כמו שמחת בני המעגל הקרוב ללבנו – לחגוג בצוותא. ברור כי כל אירוע, קטן כגדול, מהווה קרקע פוריה לגיבוש ההווי המשפחתי. חשוב שנזכור, שעל מנת לפנק את אותם אלו האהובים עלינו, מחובתנו להשקיע בהם. מה היא, הלכה למעשה,השקעה אמיתית אם לא רכישה של שלל מתנות מפנקות לחלוקה סביב אותו אירוע משמח שלשמו התכנסנו?

בפועל, כדי לשמח את היקרים לנו באמת, חשוב שנשקיע מחשבה תחילה, שנעצור לרגע ונקדיש מזמננו היקר כדי לחשוב מה באמת עשוי לגרום לאהובינו לאושר גדול. רכישת מתנות, לכל אירוע מכל סוג, הינה מסורת מקובלת רבת שנים. בעבר, נהגו האורחים המוזמנים להביא שי שישרת את הבית כולו (חפץ נוי או זר פרחים מרשים היו מקובלים ביותר). כיום, נוהגים אנו לרכוש מתנות בעלות אופי אישי יותר – כאלו שישמשו את המקבל באופן אישי (ולא רק לקישוט הבית , למשל).אם מדובר במתנות לחגים, למשל, תמיד נוכל לפנק את יושבי הבית המארח במתנות קטנות יותר אך משמעותיות (ספר, עציץ וכדומה) או להשקיע ולרכוש שי גדול ומהודר שיתאים לצרכיהם של כל בני הבית. לתוכנה של המתנה יש חשיבות גדולה בקרב המקבל אותה, אמנם, אבל אם נשקיע את המאמץ הראוי, ברי שנוכל למצוא את השילוב הנכון והמושלם ולהביא את המתנות המושלמות לכל אחד ואחת מהיקרים לנו.

אז באיזו מתנה נבחר הפעם?

על מנת לבחור במתנה המושלמת, מחובתנו להתאים אותה היטב לזה המקבלה. אין ספק שסוג האירוע הנחגג הוא הגורם המכוון הראשי שלנו לרכישת המתנה. יחד עם זאת, שומה עלינו לקחת בחשבון את מידת ההיכרות שלנו ומידת הקירבה שלנו לאותו מקבל או מקבלי המתנה, כמו גם לצרכים שלהם, לרצונות שלהם ואולי יש מקום אף לחשוב על התאמת המתנה לצורת המגורים שלהם, בהנחה שאנו מבצעים רכישת מתנה לבית שלהם עצמו. חשוב מאוד, ובל נשכח זאת – להתאים את המתנה שאנו קונים לתקציב שלנו עצמנו - כדי שנוכל לפנק את האנשים האהובים עלינו כל כך מבלי להישאר בגרעון להפוך את שמחת המתנות לחוב כלכלי רובץ. רעיונות למתנות יש בשפע, והקניונים מודעים לכך היטב וערוכים תמיד, בכל זמן נתון, לקליטתם של אלפי אנשים בשלל הנחות מפתות.הרגע החשוב ביותר, הוא הרגע בו נפתחות המתנות . למען הרגעים הללו, כדאית רכישת המתנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sba

מאת: sbaצרכנות10/12/10887 צפיות
משימת רכישה של מתנות לאנשים האהובים עלינו היא משימה לא פשוטה. כדי להצליח ולעמוד בה, אנו צריכים לחשוב על צרכיו של מקבל המתנה ולא רק על מה שאנו היינו שמחים לקבל. מתנות מקוריות ומתוקות הן תמיד נוסחה מנצחת למתנה המושלמת.

מאת: sbaצרכנות07/12/101150 צפיות
אין חשיבות של ממש לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – מה שחשוב באמת הוא שהמתנות המושלמות כבר אצלכם ביד. המאמר הבא מגיש לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק למתנה המושלמת.

מאת: sbaקניות 25/10/10819 צפיות
אירועים משפחתיים הם תמיד שמחה רבה בחוג המשפחה. אך כיצד נבחר את המתנה המושלמת? המאמר הבא תמצאו מספר טיפים שיעזרו לכם בדרך לשם.

מאת: sbaצרכנות15/10/10866 צפיות
אין זה משנה לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – המתנות המושלמות כבר בהישג ידכם. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק.

מאת: sbaצרכנות15/10/10906 צפיות
אין זה משנה לאיזה אירוע הוזמנתם הפעם – המתנות המושלמות כבר בהישג ידכם. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לקלוע בדיוק.

מאת: sbaצרכנות06/10/10856 צפיות
כל אירוע מיוחד המתקרב, מזכיר לנו את המתנה שעלינו לרכוש. אם גם אתם מאותם אנשים המעדיפים להשקיע ממרצם, כספם וזמנם ולמצוא את המתנה המושלמת – הרי שהמאמר הבא מיועד לכם.

מאת: sbaצרכנות19/09/10962 צפיות
חגי תשרי מסמלים התחלות חדשות העומדות בפתח. כבכול שנה, אנו נוהגים לפנק את האהובים עלינו במתנות לרגל החג, וזאת על מנת לאפשר להם לפתוח את השנה בדרך חיובית כדי שכל השנה תראה כך.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica