חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיבות דואר

תיבות דואר הן לא מה שהיה פעם. פעם, אם אתם זוכרים, תיבות דואר היו הקשר שלנו לעולם החיצון. קיבלנו מכתבים מהדודה בארצות הברית, מהחבר לעט בלונדון או אפילו מהצפון הרחוק, נאמר, נתניה. מכתבים בנוגע להצעות עבודה, מכתבים מהצבא, מהאוניברסיטה, מהבנק.

כל זאת השתנה. תיבות דואר אלקטרוני החליפו את תיבות מכתבים מסורתיות. הכל מתנהל דרך האינטרנט והמחשב. מהי הפעולה הראשונה שאתם עושים כאשר אתם פותחים את המחשב? נכון, לבדוק דואר.

יחד עם זאת, תיבות מכתבים לא נעלמו מן העולם ואנו זקוקים להם כדי לקבל הודעות ממוסדות ממשלתיים, מהצבא וכן, אפילו מהדודה בניו יורק שלא יודעת כיצד להפעיל את האי מייל שלה. בנוסף, רבים מאיתנו מנויים על עיתוןם יומי, ירחון או מגזין שאותו מקבלים בתוך תיבות דואר.

שורה תחתונה – תיבות מכתבים עדיין קיימות ובועטות.

סוגי תיבות דואר

פעם היינו צריכים תיבות מכתבים גדולות ככל שניתן. כיום המצב שונה, תיבות דואר קטנות ואסתטיות הן בדיוק מה שאנחנו צריכים לבית, לבניין או למשרד.כיום המצב שונה, כשמדובר בבניינים רגילים, תיבות מכתבים ממוקמות בחוץ ונכנסות בקטגוריית עיצוב גינות, צבען שחור עם כסף, עשויות לרוב מאלומניום שיא מתכת חזקה ועמידה בפני תנאי מזג האוויר אך גם קלה להרכבה ויכולה להגיע במגוון עיצובים.

בבניין משרדים, תיבות דואר ממוקמות, בדרך כלל, בלובי והן גדולות יותר, תעשייתיות יותר ומתאימות לקבלת דואר גדול במעטפות חומות וענקיות. הסיבה לכך שהן ממוקמות בתוך הבניין ולא מחוצה לו היא הרצון לשמור על פרטיות וביטחון מידע כמה שיותר. יחד עם זאת, גם תיבות מכתבים בתוך הבניין עשויות אלומניום שכן קל לנקות אותן ולשמור על צבען המקורי.

תיבות דואר לבתים פרטיים זהו תחום שונה לגמרי. כאן ניתן להתפרע ולהתאים את תיבת הדואר לעיצוב הכללי של הבית, למשל, תיבות מכתבים מעץ עם עיטורים מסולסלים בסגנון ים תיכוני או תיבת דואר עשויה מתכת היי טקיסטית לבית בעיצוב מודרני.

בתקנת תיבות מכתבים

דווקא משום שתחום תיבות דואר הפך להיות אסתטי ועיצובי יותר מאשר פונקציונאלי, יש חשיבות רבה לרמת ההתקנה שלהן. תיבות מכתבים הן חלק מחזית הבניין, חלק מהרושם הכללי של מי שנכנס בדלת. עליכם לבחור חברה שתשים דגש על הפן האסתטי, אפילו יותר מהפן הטכני.

לשם כך עליכם לעשות סקר שוק מקיף בין חברות המתקינות תיבות דואר, לבקר באתר האינטרנט, לקרוא על המלצות מהיימנות, לדבר עם נציגי החברה ולקבל הצעת מחיר הוגנת ככל שניתן.

הזהרו ממחירים נמוכים מדי. ישנן הרבה חברות התקנת תיבות דואר והתחרות היא רבה. שימו דגש על המלצות, נסיון ומוניטין על מנת לבחור תיבות מכתבים טובות שיספקו את הצורך של הדיירים וגם יהיו יפות ואסתטיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל
אתרים מומלצים נוספים:

בייבי גיפט - מתנה לתינוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתלתינו תדל

מאת: מתלתינו תדלגינון21/09/101069 צפיות
עיצוב גינות הוא מקצוע לכל דבר. אין מדובר רק בגננות נטו, שתילת צמחים והשקיית חלקת דשא אלא בניית קונספט עיצובי שלם תוך התחשבות בתנאי הקרקע, משק המים, האקלים הסביבתי ושיקולי אסתטיקה מורכבים.

מאת: מתלתינו תדלהפקת אירועים21/09/10807 צפיות
איזה כיף שישנם דברים שלעולם לא ישתנו. למשל, ליצנית ליום הולדת. לא משנה כמה נגדל, כמה נשתכלל וכמה עולמנו יהפוך להיות ווירטואלי וחסר הומור כפי שהוא כעת, ליצנית ליום הולדת תמיד תעשה שמח לילדים...

מאת: מתלתינו תדלשיפוצים21/09/101254 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו ראה בחייו לפחות פעם אחת מערבל בטון, אם במציאות או באחד מצעצועי הילדים. פעמים רבות קיבלו הבנים שלי מתנה משאית עם מערבל בטון. ההנאה שבמשחק בארגז החול עם המשאית זכורה לי עד היום. התמונה בה הזאטוטים לוקחים חול ומים ומכניסים למשאית עם מערבל בטון זכורה לי עד היום.

מאת: מתלתינו תדלצרכנות21/09/10895 צפיות
תינוק חדש הגיח אל העולם במשפחתנו המורחבת, מיד שאלתי את עצמי איזה baby gift, לזה העולל ארצה לקנות. האם צעצוע, או בגד, קישוט לחדר, שמא מוצרי...

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222811 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223121 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211567 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211756 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica