חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינות

מאת: מתלתינו תדלגינון21/09/20101070 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב גינות הוא מקצוע לכל דבר. אין מדובר רק בגננות נטו, שתילת צמחים והשקיית חלקת דשא אלא בניית קונספט עיצובי שלם תוך התחשבות בתנאי הקרקע, משק המים, האקלים הסביבתי ושיקולי אסתטיקה מורכבים.

זו הסיבה מדוע עיצוב גינות הפך למקצוע אותו צריכים ללמוד בבית ספר מיוחד לגננות ומדוע רבים כל כך מוכנים לשלם הרבה כסף על מנת שהגינה שלהם תהיה מעוצבת.

כיום, עם השתנות העולם הכלכלי, רוב העבודה נעשית מתוך חדר, משרד, בניין או בית פרטי. החשיבות שיש לסביבת העבודה והחיים עולים לרמות גבוהות. עיצוב גינות הוא אפליקציה אחת מיני רבות העונה לצורך ולדרישה לאיכות חיים גבוהה יותר ולסביבה אסתטית ונעימה יותר.

זאת ועוד, עולם הגננות נפתח והשתכלל בעקבות האינטרנט והגלובליזציה וכיום ניתן לייבא רעיונות של עיצוב גינות מכל מקום בעולם ולאף לייבא צמחים ופרחים מיוחדים ממקומות אקזוטיים שבעבר היו סגורים ולא נגישים למעצבי הגינות.

עיצוב גינות בסגנון יפני

עיצוב גינות בסגנון יפני הוא הטרנד החדש והחם, זאת בעקבות האסתטיקה המוקפדת שלהם, המינימליזם והדיוק. עיצוב גינות בסגנון יפני תואם את המעבר לגינות קטנות ומטופחות ולא למדשאות ענק ופארקים רחבים מדי.

עקרונות הגן היפני מתבססים על תורת הזן המאמינה במושגים מופשטים על חלוף הזמן והעצבות הבסיסית המצוייה בכל הדברים. לכן, עיצוב גינות יפני יהיה משופע בחללים בין הצמחים, אווירה "ישנה במקצת" , עצים קטנים אך מטופחים ופינת ישיבה מול עץ פורח בשביל ההשראה.

הבעיה עם עיצוב גינות יפני הוא שלא כל העצים המתאימים ליפן הגשומה אך המוארת יתאימו לאקלים הארץ ישראלי הקשה והחם. עץ הדובדבן, סמל החלוף והיופי של יפן אינו יכול לפרוח בארץ ישראל. יחד עם זאת, עצי בונסאי, פרחים, גשרי עץ ועלי שלכת יכולים לתת תחושה נהדרת ומלאת השראה לכל גן.

עיצוב גינות בסגנון אנגלי

אם עיצוב גינות בסגנון יפני שם דגש על אי שלמותם של הדברים הרי שגן אנגלי מעצים את השלמות הזו. עיצוב גינות בסגנון אנגלי הוא קודם כל ערוגות פרחים מטופחות וסימטריות, עצים רחבים בעלי גזעים ענקיים, מדשאה מטופחת ופינה קטנה עם שולחן וכיסאות לשתיית תה או קפה אחר הצהריים.

עיצוב גינות בסגנון ישראלי

למה ללכת רחוק, עיצוב גינות בסגנון ישראלי נותן לכם את כל מה שאתם צריכים מגן. קצת דשא, צמחי תבלים בכדי חרס, עצי פרי כמו קלמנטינות או תפוזים, ורדים, סביונים וכלניות. במילים אחרות, אין לנו מה להצטנע. עיצוב גינות בישראל דורש צמחים, פרחים ועצים הזקוקים להמון אור ומטפסים לכל עבר, ממש כמו הישראלי המצוי.

הדגש היחיד הוא על פתרון מים והשקייה חסכונית. עיצוב גינות בישראל – הכי ישראלי שיש בעולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל
אתרים מומלצים נוספים:

בייבי גיפט - מתנה לתינוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתלתינו תדל

מאת: מתלתינו תדלבניין ואחזקה - כללי21/09/10965 צפיות
תיבות דואר הן לא מה שהיה פעם. פעם, אם אתם זוכרים, תיבות דואר היו הקשר שלנו לעולם החיצון. קיבלנו מכתבים מהדודה בארצות הברית, מהחבר לעט בלונדון או אפילו מהצפון הרחוק...

מאת: מתלתינו תדלהפקת אירועים21/09/10808 צפיות
איזה כיף שישנם דברים שלעולם לא ישתנו. למשל, ליצנית ליום הולדת. לא משנה כמה נגדל, כמה נשתכלל וכמה עולמנו יהפוך להיות ווירטואלי וחסר הומור כפי שהוא כעת, ליצנית ליום הולדת תמיד תעשה שמח לילדים...

מאת: מתלתינו תדלשיפוצים21/09/101255 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו ראה בחייו לפחות פעם אחת מערבל בטון, אם במציאות או באחד מצעצועי הילדים. פעמים רבות קיבלו הבנים שלי מתנה משאית עם מערבל בטון. ההנאה שבמשחק בארגז החול עם המשאית זכורה לי עד היום. התמונה בה הזאטוטים לוקחים חול ומים ומכניסים למשאית עם מערבל בטון זכורה לי עד היום.

מאת: מתלתינו תדלצרכנות21/09/10897 צפיות
תינוק חדש הגיח אל העולם במשפחתנו המורחבת, מיד שאלתי את עצמי איזה baby gift, לזה העולל ארצה לקנות. האם צעצוע, או בגד, קישוט לחדר, שמא מוצרי...

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182255 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811227 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174200 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica