חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצעדים מאישור היצרן ועד לשער הנמל

מאת: אלן גוואירכב17/04/20091207 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת לקבל רישיון יבוא למכונית פרטית המייבא חייב להציג אישור מהיבואן הרשמי בישראל, המייצג את יצרן הרכב המיובא.למשל טויוטה FJ קרוזר לא מיובאת ע"י יוניון מוטורס, נציגת טויוטה בארץ.

באישור היבואן מצהיר שהוא מסוגל להעניק שרות לרכב המיובא. כאשר מדובר ביבוא של רכב מסחרי, הרוכש חייב להציג גם תצהיר המאושר ע"י עו"ד או רו"ח המעיד על כך שהרוכש אינו עוסק מורשה ושבכוונתו לייבא את הרכב לשימוש עצמי ושבשך שלוש שנים הרכב לא ימכר.מכונית ביבוא אישי

על מכונית ביבוא אישי צריך גם לשלם מסים, מכסים ומע"מ. לצורך חישוב מס ערכו של הרכב נקבע לפי המכיר המופיע בחשבונית הרכישה או בהסכם הרכישה. חשבונית הרכישה חייבת לעמוד במבחן האמינות. רוב הרכבים המיובאים

לארץ הם רכבים משומשים והסיבה לכך היא ניכוי פחת השימוש- המכס מנכה מערכה של מכונית משומשת המיובאת לישראל, אחוז אחד לכל חודש שחלף מאז הרכב נרשם לתנועה בדרכים ועד יום שחרורו מהמכס.

לאחר מתן אישורים לאמיתות החשבונית צריך לחשב את המסים שיש לשלם עבור הרכב. שערי המסים נקבעים ע"פ ערכו של הרכב, שערי מטבע, סוג הרכב ומדינות היצור והיבוא.
שחרורו של הרכב מתבצע בבית המכס שבנמל היבוא בהתאם לרשימון היבוא, המופק ע"י סוכןמכס או לשכות השירות של בית המכס.

לשחרור הרכב המייבא חייב להציג – רשיון נהיגה בתוקף בהתאם לסוג הרכב, חשבונית רכישה מקורית או חשבון מכר ואישורים הכוללים את פרטי הרכב, שנת ייצור, מספר מנוע ושלדה, נפח מנוע, פירוט התוספות המותקנות ברכב, חשבון הובלה וביטוח, רישיון יבוא ואישורים נוספים הקשורים בתהליך.

יבוא אישי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בכבוד מנהלת אתר
יבוא אישי
אלן גוואי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלן גוואי

מאת: אלן גוואירכב29/06/091152 צפיות
על הוועדה הציבורית, אשר הוקמה בינואר השנה לבחינת מכלול ההיבטים הקשורים ביבוא אישי של כלי רכב, ירדה חשאיות רבה. ניתן לציין שבתחילת פעילות הוועדה היתה שקיפות הראויה לציון. הוועדה הוקמה ביוזמת הוועדה לעיתונות של משרד התחבורה. הוועדה בנןשא יבוא אישי הופקדה בידי שופטת בדימוס ובה השתתפו מומחים ממשרד התחבורה, מהנדסים ונציגים מגופים ציבוריים. בהמשך הפעילות ירדה הוועדה בנושא יבוא אישי למחתרת.

מאת: אלן גוואירכב13/06/091102 צפיות
מה בדרך כלל לקוח פרטי אשר מעוניין לקנות רכב חושב, כאשר שומע – רכב ביבוא אישי? – מסובך! וזה אכן כך אם אתה חדש בתחום. למזלינו ישנם כאלה שהעיזו, השקיעו מאמץ והביאו רכב ביבוא אישי..גיבורים אלה ניתן לזהות בקלות לפי רכבים שאותם אנו מצלמים כשרואים אצלינו בכבישים..מתוכם יש גם כאלה שראו שהתוצר שווה את המאמץ ושמחים לעזור לאחרים להגשים חלום.הם ניקראים יועצים ביבוא אישי.

מאת: אלן גוואירכב17/04/091606 צפיות
למרות שהתהליך נראה פשוט לביצוע, בדרך ישנם מכשולים רבים.לאובדן של מאות אלפי שקלים עלולה ליגרום שגיאה פשוטה. אדם שמייבא מכונית ובה אפילו פרט קטן לא מתאים לתקינה ישראלית יצתרך להשיג אישור ממשרד התחבורה. תהליך זה יכול לארוך אפילו חודשים עבור אדם חסר ניסיון ביבוא. באותם החודשים הרכב יוחזק במכס ואם יעברו שנתיים מיום עליית הרכב לכביש יאלץ הקונה להחזירו לחו"ל.יבוא מכוניות

מאת: אלן גוואירכב17/04/093601 צפיות
ניתן לייבא, ע"י יחיד,לשימוש עצמי,רכב מנועי לנוסעים או רכב דו-שימושי לנוסעים ולמשא (סטיישן/ואגון) עד 2,200 ק"ג, או רכב מסחרי מעל 2,200 ק"ג,אך לא יותר מ-4,500 ק"ג או אופנוע - אם מתקיימים התנאים הבאים: 1. הרכב/האופנוע הוא מתוצר ודגם, שאושרו ליבוא ע"י משרד התחבורה; או הופק רשיון-יבוא ע"י משרד התחבורה לפני יבוא הרכב/האופנוע (לבירורים - יש לפנות למח' התקינה במשרד התחבורה,בטלפון מס':03-5657151). הערה: ביבוא רכב מסחרי ורכב שטח - חובה על היבואן להציג רשיון-יבוא שהופק ע"י משרד התחבורה.

מאת: אלן גוואיתחבורה ורכב - כללי17/04/091385 צפיות
על מנת ליבא מכונית כלשהי,המייבא צריך להשיג אחד משלושת האישורים הבאים:יבוא רכב 1.אישור מתן שרות מהיבואן – כלומר היבואן מתחייב להביא חילקי חילוף ולהעניק שרות לרכב במקרה של תקלה. 2.אישור מתן שרות ממוסך מומחה – זה אישור ממוסך היודע לטפל בדגם. 3.אחריות בין לאומית מטעם היצרן – יצרנים אחדים נותנים אחריות בין לאומית למותג אותה חייבים לכבד. עוד עקרון חשוב ליבוא רכב הוא נציגות רשמית של הייצרן בארץ.

מאת: אלן גוואיתחבורה ורכב - כללי17/04/091136 צפיות
על פי חוקי מדינת ישראל "ניתן לייבא ע"י יחיד לשימוש עצמי, רכב מנועי לנוסעים או לנוסעים ומשא".וכאן נוצרת הסתירה, הרי נציגי סוכנויות היבוא האישי אינם מייבאים את המכוניות לשימוש האישי, אלא לצורך מכירה. את המכונית המיובאות לישראל ביבוא מקביל ניתן לחלק לשני סוגים: הדגמים המשווקים ע"י יבואן רשמי כמו למשל פורשה קאיין.הסוג השני הוא דגמים שאינם מיובאים לארץ באופן רשמי ובדרך כלל אינם חדשים לגמרי כגון קדילאק אסקלייד. רכישת רכב משומש מקנה הטבות מס והופכת את המחירון לזול הרבה יותר מהמחירון של היבואן הרשמי.

מאת: אלן גוואיתחבורה ורכב - כללי17/04/091104 צפיות
באפשרותכם לחסוך יותר ממאה אלף שקלים... אין שום קשר בין המחיר של הרכב לבין עלותו.הרווחים של יבואני הרכב מטורפים יבואן מרוויח 150-300 אלף שקל על כל מכונית. ביבוא אישי הלקוח יכול לקבל רכב במחיר זול בהרבה גם לאחר שישלם הובלה,מכס ושכר טרחה. נראה כי יבוא אישי התחיל לזנק מתחילת 2008 .לפי נתוני משרד התחבורה רק בתחילת 2008 הונפקו 900 רישיונות ליבוא אישי,כאשר ב 2007 הונפקו 1,102 רישיונות בשנה כולה. היבוא האישי ניה פופולרי.למה דווקא עכשיו?

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213865 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213994 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214175 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204645 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195609 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196302 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193516 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica