חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא רק אפליקציות - גם אביזרים לאייפון

מאת: אסף ש.גאדג'טים27/09/20101164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

די בקלות ניתן להגיד שמכשירי אייפון הם אלו הנחשבים ללהיט ענק בקרב צרכני הסלולאר בארץ. אביזרים לאייפון, שנרכש באחד מרשתות הסלולאר, הם עניין רציני שבו נעזרים בעלי אייפון רבים בכדי לאבזר את המכשיר המיוחד שלהם בפריטים שונים. אביזרים לאייפון נחשבים בעיני רבים לכאלו שעיקרם הוא רק שיפור חזות המכשיר והפיכתו ל"מגניב" או "מדליק" יותר. לכן כדאי לדעת כי אותם אביזרים לאייפון מקבלים חשיבות רבה גם אצל כל מי שרוצה שהאייפון שלו יהיה הרבה יותר מכזה המכיל אפליקציות שונות בלבד.

לרוב האנשים יש את הצורך בכך שאותם אביזרים לאייפון יעניקו מין אפיון מסוים לטלפון הסלולרי המתוחכם הזה, עוד לפני שהם מציגים אותו לראווה יחד עם שלל האפשרויות שיש בו. כך הם מקבלים את ההרגשה כי בידיהם המכשיר המושלם, שמתאים לא רק לצרכים שלהם בכל הקשור לשכלולים, אלא גם לכל דבר אחר שלמטרתו הם מייעדים את השימוש בפלאפון זה, גם אם הוא לא קשור לאפליקציות עצמן.

בעבור רבים, אפשר לראות כי מכשירי אייפון וגם אביזרים לאייפון, הם חלק נכבד מההתנהלות היומיומית שלהם. לאנשים אלו חשובה כל אפליקציה אך חשובים גם כל מיני אביזרים לאייפון האישי שלהם, בכדי שיהפכו אותו לאישי עוד יותר. מאחר ומכשיר זה נכנס לחיינו בסערה וכבש את ליבם של רבים, הרי שלא מפתיע לראות כיצד רבים מקפידים לרכוש אביזרים לאייפון, שבעזרתם הם מקפידים לייחד את הנייד שלהם ולהדגיש את מראהו ככזה שהוא בעל רושם שאותו רוצה בעל האייפון להפגין. אביזרים לאייפון בצבעים מיוחדים או בגדלים מסוימים, הם אלו המדגישים את היותו של אותו מכשיר בבעלות של מישהו בעל אופי או מקצוע מסוים, שאותו ניתן לזהות במקרים מסוימים, כבר ממראהו החיצוני של המכשיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסף ש.
www.baybuy.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף ש.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141123 צפיות
עסק כמו אתר מסחרי שמוכר דרך האינטרנט יכול ליצור מצבים שלגביהם יש לבצע מהלכים חשובים. אם ניקח למשל חנות וירטואלית שמתחילה לגדול ולהתפתח או סוחר שפתח חשבון באי ביי ומצליח למכור לא מעט מוצרים ולזכות לביקוש גובר למוצריו, הרי ששירות כמו דרופשיפינג יכול להיות לעזר רב במצבים חיוביים כאלו.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141017 צפיות
יש מהלכים שמבוצעים ברשת האינטרנט ונראים לאחר תקופה מסוימת כלא יותר מגימיק או כטרנד חולף. נראה כי גם בכל הקשור לשיטה של דרופ שיפינג יש כאלו ששואלים את עצמם האם מדובר במהלך זמני או בשיטה איכותית שיש לה סיכוי לשרוד ולהתפתח. למי שעדיין לא יודע, דרופשיפינג היא אפשרות למכור מבלי להחזיק מלאי קיים.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141098 צפיות
יש כאלו שרואים סוחרים באי ביי או בעלי חנויות וירטואליות כאנשי עסקים שעושים כסף קל מבלי להתאמץ. ברור שהדבר לא כך, וגם מכירה שמבוצעת לעתים במהירות היא רק תוצאה של עבודה נכונה של הסוחר. אחת הדרכים לעבודה נכונה היא היצמדות לשיטת דרופשיפינג שמקלה על סוחרי הרשת להתמודד עם אתגרי האינטרנט.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141125 צפיות
כדי ליהנות משירותי דרופשיפינג איכותיים יש למצוא יצרנים או ספקים שיעבדו עם מי שמוכר דרך אתרים כמו אי ביי או עם בעל חנות וירטואלית. דרופשיפר אמין הוא מי שמציע לסוחרים ולמוכרים לפרסם את מוצריו, למכור אותם, ואז לראות כיצד הוא מספק אותם בשם המוכר כשהוא גובה מהמוכר את מחיריהם לאחר המכירה.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141111 צפיות
אחד הדברים שמטרידים מאוד את מי שרוצה למכור מוצרים שונים הוא זה שקשור להשקעה כספית שעליו יהיה לעשות. אחרי הכול, אנו יכולים לבדוק ולראות כיצד לא מעט עסקים כמו חנויות וכד' נאלצו להצטמצם מאוד מבחינת ההוצאות כדי להימנע מסגירת העסק. בנוסף יש גם עסקים שלא שרדו בגלל הוצאות גדולות יותר מהכנסות (וזאת למרות שהיו להם הכנסות מכובדות יחסית).

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני03/06/141109 צפיות
לעתים כשאנו מדברים על מהלך מסוים או על שיטה כלשהי, אנו רואים כי מדובר במשהו מעט מורכב יותר ממה שאנו חושבים. שיטת דרופשיפינג היא דבר די פשוט בעל כללים די ברורים, אך עדיין ישנן אפשרויות עיקריות שמדגישות כי הסוחר שנעזר בשירותי דרופ שיפינג יכול לבחור בדרך שמתאימה לו יותר כדי לנהל את עסקיו ומשלוחיו.

מאת: אסף ש.מסחר אלקטרוני25/05/141095 צפיות
השלב הראשון של פתיחת חנות הרעיון של דרופשיפינג מישראל מסייע ללא מעט סוחרים שמנסים לשווק את התוצרת שלהם ברחבי העולם. דרופשיפינג לאמאזון וגם דרופשיפינג לאיביי הם מהלכים מוכרים יותר ויותר לאחרונה. אך כדי ליהנות משיטה זו יש להיערך בהתאם ולהתחיל קודם כל ביצירת חנות וירטואלית שדרכה ישווקו המוצרים שיסופקו ע"י דרופשיפר אמין.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182087 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161827 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151888 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152525 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146062 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148391 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica