חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות של ברקוד ומזגן בחיינו

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/20146061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו. בדיוק מהסיבה הזאת ישנם מוצרים רבים שאינם זוכים לתהילה לה הם היו צריכים לזכות, זאת משום שיש מוצרים אחרים בולטים הרבה יותר שנוטלים מהם את תשומת הלב הציבורית והופכים לאלה סביבם ההייפ הוא הרבה יותר גדול.

מדוע ברקוד חוסך לנו כל כך הרבה זמן


באופן לא מפתיע, המוצרים הטכנולוגיים שזוכים לכמות האהדה הגדולה ביותר בקרב הציבור הם הטלפונים החכמים, הסמארטפונים ומכשירים חכמים נוספים שמשמשים כחלופה למחשב דוגמת אייפד וטאבלט. יחד עם זאת, המוצרים שצריכים לקבל תשומת לב לא מעטה ולא זוכים לה הם מוצרים בהם השימוש הוא יומיומי בדיוק כמו כל טלפון סלולרי אך ההערכה אליו הינה קטנה יותר, מוצרים דוגמת ברקוד. בדיוק כפי שבעזרת הסמארטפון אנחנו חוסכים זמן כשאנו מגיעים הביתה להתעדכן בכל מה שקורה בעולם, שכן אנו עושים זאת באמצעות הטלפון הסלולרי, כך גם בעזרת הברקוד אנו חוסכים זמן יקר בעת שאנו קונים בסופרמרקט הקרוב לביתנו, כאשר הקופאית לא נאלצת לבדוק אודות כל מוצר מהו מחירו או להקיש את הקוד שלו אל הקופה בה היא משתמשת, אלא סורקת את הברקוד של כל אריזה. דבר זה מונע תורי ענק ברשתות המזון ובחנויות נוספות ולמעשה מקנה לנו את אחד הדברים החשובים ביותר אחריו כולנו נמצאים במרדף תמידי, זמן.

מה היינו עושים ללא המזגן?


כמובן שלצד העזרה של הברקוד בסופרים ובשאר החנויות בהם נעשה בו שימוש, לא מדובר במוצר היחיד שהתפתחותו הייתה חיונית למרות שאינו זכה לכבוד הראוי לו. לצד ברקוד, ישנו מוצר נוסף שאף הוא נמצא כמעט בכל חנות, אך בניגוד אליו, הוא נמצא גם כמעט בכל בית. הכוונה היא כמובן למזגן, הדבר שמקנה לנו מיזוג אוויר לאורך כל שעות היממה, קור בתקופת הקיץ וחום בתקופת החורף. בעוד שבמדינת ישראל את הקור נוכל לפתור בלבוש חם ושמיכה, עבור החום הארץ ישראלי המזגן הוא הפתרון היחיד וגם האידיאלי ביותר, כך שעלינו להודות לאדם שיצר את הדבר הנפלא הזה ולמוצר עצמו.

 



תגיות המאמר: מזגן, סורק ברקוד, ברקוד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157018 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152120 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156044 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153450 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141925 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182086 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161826 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152775 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152524 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148390 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148152 צפיות
רובינו לא יודעים עד כמה קל להקליט אותנו. ציוד ההקלטה הקלאסי הוא זה שמקליט שיחות באיכות גבוהה מבלי לעורר כל חשד. מכשיר הקלטה סמוי מגיע במגוון צורות, וככל שהקונה משקיע יותר, כך יוכל לקבל מכשיר הקלטה סמוי שהינו קטן יותר. במאמר הבא נדבר על מכשירי הקלטה סמויים מסוגים שונים, ועל החוק העוסק בהקלטות סמויות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica