חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת משקפיים בלייזר - הלכה למעשה (ניתוחי עיניים)

מאת: seowebניתוחים פלסטיים19/04/20091887 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בעשור האחרון ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר הפכו למאוד פופולאריים בעקבות התקדמות ניכרת בטכנולוגיית הלייזר. על פי הערכות גורמים בענף, מדי שנה מבוצעים בישראל כ-20,000 לייזר לתיקון הראייה. במה כרוך הניתוח ולמי הוא מתאים? הפרטים בהמשך.

הסרת משקפיים בלייזר הינה טכנולוגיה שקיימת בעולם כעשרים שנה. אמנם, ניסיונות לשיפור הראייה בוצעו עוד לפני הלייזר, כבר באמצע המאה- ה-20 באמצעות ניתוחים כירורגיים בעיניים. חלקם היו מוצלחים, חלקם פחות וברוב המקרים התהליך היה כרוך בהחלמה ממושכת וסיבוכים רבים כולל איבוד ראייה כללי. ניתוח לייזר לשיפור הראייה בשיטת לאזיק (LASIK) הינו הפופולארי ביותר בימינו.  

איך מתבצע הטיפול?

ניתוח לייזר לתיקון הראייה מתבצע לאחר הרדמה מקומית על ידי טיפות עיניים ולרוב אינו כואב. במהלך הטיפול, קרן לייזר קרה מלטשת את קרנית העין ומתקנת אותה. הניתוח בדרך כלל נעשה בשתי עיניים בו זמנית ועורך מספר דקות.

כבר בתום הניתוח ניתן להרגיש שיפור בראייה אך תוצאה סופית תהיה כמה ימים אחרי הניתוח כשהשינוי יקרה בהדרגה. לאחר טיפול מוצלח אפשר לזרוק את כל המשקפיים ואת העדשות לפח, או להשאיר למקרה ותרצו להסתובב בחושך, זה הזמן היחידי שתצטרכו אותם.

תופעות לוואי אפשריות

במצב האידיאלי תהליך הסרת משקפיים בלייזר יעבור ללא סיבוכים וללא תופעות לוואי. במקרה כזה ההרגשה היא נפלאה למי שהרכיב כל חייו משקפיים ועכשיו יכול לראות צלול בלעדיהם.

למרבה הצער המצב  לא כזה ורוד. ראשית, חשוב להבין שבמהלך השנים חדות הראייה יכולה להידרדר שוב וזאת ללא קשר לניתוח. תופעות הלוואי הנפוצות ביותר לאחר הניתוח הן ; יובש בעיניים, סינוור הנובע מרגישות לאור, לעתים גם הבזקי אור.

תופעות לוואי אלו אמורות לחלוף עם הזמן אך לעתים נשארות גם לאחר כמה שנים מיום הניתוח. ישנם אנשים המתלוננים על טשטוש בראייה וכאבים בעיניים גם לאחר תקופה ארוכה מאז שעברו את הטיפול.    

עוד בנושא הטיפול בבלוג איתן העוסק בנושאי רפואה ובריאות: הסרת משקפיים

למי מתאים הניתוח?

הניתוח להסרת משקפיים בלייזר מותר לבצע רק אחרי גיל 18, ולמי שהמספר שלו יציב בחצי שנה האחרונה לפחות. כמו כן, הניתוח מתאים לאנשים הסובלים מקוצר ורוחק ראייה, ואלה הסובלים מאסטיגמטיזם (עיוות או טשטוש בראייה).קרנית העין של המטופלים אמורה להיות בעובי המינימאלי שמאפשר טיפול בלייזר.

מי אינו מתאים לטיפול בלייזר?


•    אנשים הסובלים ממחלות עיניים שונות, כמו גלאוקומה או קטרקט.
•    אנשים שהקרנית שלהם דקה מדי או שיש בה עיוות כלשהו.
•    אנשים הסובלים במחלות כרוניות כמו סוכרת.
•    אנשים הנוטלים תרופות מסוימות או הורמונים.
•    אנשים בעלי מספר לא יציב
•    נשים בהריון ונשים מניקות.
•    אנשים בעלי עין אחת או עין עצלה.
•    אנשים הסובלים מלחץ תוך עיני גבוה.

בכל מקום שמבצעים בו ניתוח להסרת משקפיים בלייזר המטופל עובר סדרה של בדיקות שמטרתם לברר את התאמתו לטיפול. 

חשוב מאד לבחור מקום אמין, בעל המלצות ומוניטין רב. טיפול רשלני (רשלנות רפואית בניתוח פלסטי) עלול להוביל לסיבוכים רבים ואף להידרדרות בראייה לכן בחירת רופא המנתח הוא פרט מאד משמעותי בתהליך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018627 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101964 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102480 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101779 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101747 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102190 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102195 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161793 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161683 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161788 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161623 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152281 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151788 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152312 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica