חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלות שיניים ברפואה המודרנית

מאת: קידום מנצח - kwinבריאות השן07/10/2010932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר בנושא שתלי שיניים ברפואת שיניים רופא שיניים ברפואה המודרנית ביותר איכות שיניים אורח חיים בריא.

ישנםטיפולי שיניים לתועלתם של הצרכנים אם למטרות מעמד או רפואיות.השתלת שיניים היא אחת הנפוצות בהם. בעיקרון, זה נעשה על ידי הזזת שן ממיקוםאחד בפה למיקום אחר (Autotransplantation) ורק לעתים רחוקות כמההשתלותשיניים נעשית עם שן מאדם אחד לנמען אחר Homotransplants)). מחקרים מאודמראים כי המשמשים בשביל מילוי פערים בשל שיניים קדמיות חסרות אינם החלופהביותר מכיוון שעלולה להיגרם כמות ניכרת של הפסד עצם ושחיקה בשיניים השכנותומסביב לחניכיים. השתלות בשיטת Autotransplantation נחשבת לאלטרנטיבההמוצלחת במקרים מסוימים.

Autotransplantation השתלת שיניים היא הליך שינני כירורגי במיקום אחדבפה למיקום אחר בפה של אותו אדם. בעבר הליך כירורגי זה נחשב ניסיוני, אולםכיום השתלת שיניים היא הדרך טובה יותר עבור החלפת שן, עם שיעורי הצלחהמאוד. אינדיקציה לבחירת מטופלים להליך זה הוא צר מאוד, ובחירת המטופלהנעשית בבדיקה רבה יחד עם הטכניקה המתאימה מובילות ליכולות אסתטיותופונקציונאליות יוצאות מן הכלל. אחתשל הליך זה היא שלמעשה לא נדרש שתל,תותבת נתמכת או צורה אחרת של החלפת השן לתותבת.

אינדיקציות השתלותבמטופלים רבים.

בדרך כל, השתלת שינייםבשל אובדן שן עקב עששת בשן, בעיקר בטוחנותהראשונות של הלסת התחתונה. התפרצות העששת המתרחשת לעתיםבטוחנות הראשונות,הופכת אותם לאילו הנבחרים לשחזור. במקרה כזה,את הטוחנת השלישית ולאחרמכן מעבירים אותה לאתר של הטוחנת הראשונה סיכוי עוד היה להצילה.

השתלת שיניים יכולה גם להתבצע במקרים של התפתחות לקויה של שינייםשבורותהחותכות או הטוחנות או עקב איבוד שיניים טראומטי  או פגיעה בשורש(מצב שבו התאים הורסים חלק מן שן), נגעים גדולים בשורש, שורש שבור או דלקתמסובכת מקומית. הצלחה של השתלת שיניים תלויה בעיקר בדרישות המפורטותמהלקוח, בשן של התורם, ובאתר ההשתלה. ההצלחה מבוססת עלהריפוי המתרחש לאחרההליך. בשן בריאה עם רצועת חניכיים שלא ניזוקה, תהיה דרגה יכולת יותר שלהצלחה.

הכנה המטופל לפני שתל דנטלי במרפאת שיניים.

לפני ההליך של שתל דנטלי, המטופל חייב להיות בבריאותאיכותי ושגרה לשמירהעל היגיינת הפה. יותר מכול, שן תורם מתאים והאתר להשתלה נדרשים כדי שניתןיהיה לבצע השתלת שינייםביותר. האתר אמור להיות מוכן להשתלת שן התורם.גודלו צריך להכיל את השן, יחד עם מבנה עצם מכתשי, המאפשר תמיכה. האתר חשובלהיות נקי מדלקות וזיהומים. שן1, המשמשת להליך השתלת שיניים, צריכה להיותבמיקום המסייע להסרה מהירה עם מינימום אפשרי של פגיעה טראומתית. שינייםבצורה מעוותת או מורפולוגית שורש אנורמאלית אינם יכולים לשמש בהליך השתלתשיניים.

אורך השן ושלב התפתחותיחשובים בקביעת היעילות של השתלת שיניים. המצב יהוא כאשר לשן יש בין 1/2-3/4 מן השורש השלם. כך יש סיכויי הישרדות גבוהיםיותר של בשר, עם סיכוי מינימאלי של נמק (מוות תאי). עוד סיבה חשובה המשפיעעל התפתחות השן הוא תאי האפיתל המשמשים כיסויי לשורש. תאי האפיתל ממשיכיםלהתפתח ומידת נזק נמוכה תגדיל את הסיכויים של צמיחת השורש לאחר שתליםבגוףהעצם.

לאחר הליך השתלת שיניים נרצה את רמת ההצלחה של הניתוח

כמו עקירת שיניים טוחנות, אותה זמן של טראומה נחוות אצל המטופל העוברשתלים. כמו כן משתמשים בהרדמה מקומית להפחתת הכאב.  ההוראות גם הן דומות,תזונה של מזון רך במשךימים, והימנעות מללעוס על השן שנשתלה. על המטופליםלשמור טיב הפה תמיד על היגיינת פה טובה

חשיבות טיפול השיניים אצל השיננית אחד לחצי שנה לפי רמת העששת תשמור לכם על שיניים בריאות תחזוקה נכונה תשמור על השן הרבה זמן..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכלו למצוא מגוון רחב של ספא כמובן תוכלו ל מרפאת שיניים הנמצאת בחולון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום מנצח - kwin

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181922 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

מאת: קידום מנצח - kwinהפרעות קשב וריכוז24/12/121337 צפיות
חד מהמאפיינים הבולטים והבעייתיים ביותר מתוך כלל התסמינים של הפרעות קשב הוא בעיית השינה, או, ליתר דיוק, חוסר היכולת לישון ברצף ולישון עמוק

מאת: קידום מנצח - kwinספא28/06/121278 צפיות
תוך ההבנה הזו ומתוך הידיעה כי הצפי הוא רק להתחזקותן של המגמות הללו ולהגברת השפעתן על התנהלות צרכנית ועסקית! הגולשים האוהבים את החיים הטובים ואת הפינוק שבחוויית ספא מקצועית ואמיתית, להביא את עצמו לידיעת הגולשים ולהגדיל את זרם הפונים אליו בעזרת פרסום אמיתי ומקצועי של העידן החדש.

מאת: קידום מנצח - kwinהריון ולידה04/04/121472 צפיות
בימים שלאחר הווסת, אפשר להעמיק את התנועה הקודמת: להניח את כפות הרגליים על הקיר ולגלג לאט לאט את האגן למעלה. אין לתרגל תנוחה זו לאחר טיפול פיריון ובימי הווסת.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות25/03/121402 צפיות
ההעדפה העיקרית תהיה, ללא ספק, לדרוש מוסד פיננסי ולברר לקבל הלוואה בנקאית. לכל מי על הבעיה גם עניים, השאלה שלך תהיה כנראה ירד שליטה.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות19/03/121399 צפיות
וגם את ההלוואה נכס הוא בדרך כלל המרכיב הבסיסי של רוב האנשים, לא מעטים מהם אינם מבינים את החשיבות ובנוסף שינוי לעומת הלוואה בנקאית.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות26/02/121389 צפיות
הזן המלווה נהדר המשכנתא מוגבל מרמז על השגת יתרון מסוים תמורת כסף, כשזה מגיע הביתה, את החברה ואת ביטוח הבריאות הטוב ביותר מבחינת אמונה מבוססת

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201587 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181665 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181588 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171503 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171502 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica