חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבחון הפרעות קשב בשינה- חיים ללא מנוחה

אבחון הפרעות קשב בשינה- חיים ללא מנוחה

הפרעות קשב וריכוז, הנקראות, בקיצור, ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder), היא בעיה עצבית שמביאה לידי כך שהלוקים בהן, במידה קלה יותר או פחות, סובלים מחוסר יכולת להתרכז לאורך זמן, להשלים משימות ולעמוד ביעדים, הם אימפולסיביים וחסרי מנוחה, וכל אלו מביאים לשלל תופעות שליליות המשפיעות, בהכרח, על התפקוד היומיומי ועל ההתנהלות הנורמטיבית. מאפייני הפרעת קשב וריכוז מתחילים כבר מגיל הילדות, וככל שמגלים ערנות רבה יותר, מאתרים את התסמינים ומתחילים בטיפול מתאים, כך איכות החיים של הילד משתפרת והולכת, וכך גם עתידו.

אחד מהמאפיינים הבולטים והבעייתיים ביותר מתוך כלל התסמינים של הפרעות קשב הוא בעיית השינה, או, ליתר דיוק, חוסר היכולת לישון ברצף ולישון עמוק (מחזורי REM ארוכים). בכל הנוגע לאבחון הפרעות קשב והקשר שלהן לשינה טובה, יש בעיה להגדיר האם חוסר ההירדמות או חוסר היכולת לישון לאורך זמן מספק (6-8 שעות שינה רצופות) הם הסיבה לירידה ביכולות הקשב והריכוז היומיומיות או שמא מדובר על ההפך, ועצם קיימות ההפרעה, עם כל מה שהיא גורמת למערכת הנוירולוגית שלנו, מביאה לידי חוסר יכולת לישון.

אבחון הפרעות קשב בבעיות שינה יכול לפתור מצבים קשים של עייפות כרונית לאורך היום, כאבי ראש ועיניים, חולשה פיזית הנובעת מעייפות הגוף וכמובן חוסר יכולת להתרכז, ללמוד, לבצע משימות ולעמוד בלחצי זמן, הנדרשים מכל אחד ואחת מאיתנו, בין אם אנו תלמידי בית ספר, סטודנטים, חיילים או אנשים עובדים המנהלים קריירה ומבקשים להתפתח ולהתקדם בה.

סימפטומים של הפרעות בשינה, היכולים להעיד על סוג של הפרעת קשב מסוימת, עלולים להופיע כבר אצל תינוקות, הזקוקים, באופן טבעי, ליותר שעות שינה רצופות ועמוקות על מנת להתפתח מבחינה פיזית, רגשית וקוגניטיבית. חשוב להקפיד, כבר מגילאים אלו, להבחין באלמנטים של חוסר שקט, אימפולסיביות בתנועות הרגליים בשעות השכיבה במיטה, הסתובבויות מרובות ואפילו נחירות, כל אלו יכולים להוות סוג של אבחון הפרעות קשב.

אבחון הפרעות קשב בגיל צעיר יכול למנוע מצב של התדרדרות כללית בכל תחומי החיים, הן הסוציאליים והחברתיים והן הפרסונאליים והאישיים. עם מנוחה נכונה, שקט נפשי, רוגע פנימי והורדת הלחץ האימפולסיבי, גם הפרעת הקשב החריפה ביותר יכולה להפוך לנסבלת ולכזו שניתן לחיות עמה בהרמוניה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכלו למצוא מגוון רחב של ספא כמובן תוכלו ל מרפאת שיניים הנמצאת בחולון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום מנצח - kwin

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181922 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

מאת: קידום מנצח - kwinספא28/06/121278 צפיות
תוך ההבנה הזו ומתוך הידיעה כי הצפי הוא רק להתחזקותן של המגמות הללו ולהגברת השפעתן על התנהלות צרכנית ועסקית! הגולשים האוהבים את החיים הטובים ואת הפינוק שבחוויית ספא מקצועית ואמיתית, להביא את עצמו לידיעת הגולשים ולהגדיל את זרם הפונים אליו בעזרת פרסום אמיתי ומקצועי של העידן החדש.

מאת: קידום מנצח - kwinהריון ולידה04/04/121472 צפיות
בימים שלאחר הווסת, אפשר להעמיק את התנועה הקודמת: להניח את כפות הרגליים על הקיר ולגלג לאט לאט את האגן למעלה. אין לתרגל תנוחה זו לאחר טיפול פיריון ובימי הווסת.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות25/03/121402 צפיות
ההעדפה העיקרית תהיה, ללא ספק, לדרוש מוסד פיננסי ולברר לקבל הלוואה בנקאית. לכל מי על הבעיה גם עניים, השאלה שלך תהיה כנראה ירד שליטה.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות19/03/121400 צפיות
וגם את ההלוואה נכס הוא בדרך כלל המרכיב הבסיסי של רוב האנשים, לא מעטים מהם אינם מבינים את החשיבות ובנוסף שינוי לעומת הלוואה בנקאית.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות26/02/121389 צפיות
הזן המלווה נהדר המשכנתא מוגבל מרמז על השגת יתרון מסוים תמורת כסף, כשזה מגיע הביתה, את החברה ואת ביטוח הבריאות הטוב ביותר מבחינת אמונה מבוססת

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות11/02/121367 צפיות
הלוואות אקספרס היכולת לקבל הלוואה לעזרה לבית או לעסק או למשפחה . עזיור מאור לאנשים כתנאי שהלוואה לתת מענה של החזר.

מאמרים נוספים בנושא הפרעות קשב וריכוז

מאת: רונןהפרעות קשב וריכוז19/06/171997 צפיות
ברפואה הסינית יש כמה צמחי מרפאה שעוזרים מאוד לתפקוד המוחי ולפתרון בעיות של קשב וריכוז. אחד מהם הוא גינקו בילובה שמכיל ג'ינסנג

מאת: אודי ביגהפרעות קשב וריכוז29/11/142612 צפיות
בשנים האחרונות עלתה משמעותית המודעות לכל מה שקשור להפרעות קשב וריכוז, ומי שפעם היו מתייחסים אליו כבעייתי ולא היו משקיעים בו יותר מידי היום יכול לעבור אבחון הפרעת קשב שאולי תסביר למה הוא בעייתי. המודעות לנושא גדולה וכיום אנשי חינוך יודעים כבר לזהות מי עם הפרעה כזו וניתן לסייע ללוקים בהפרעה להמשיך את לימודיהם בלי להישאר מאחור. ישנם מספר סימנים מזהים להפרעת קשב וריכוז ומי שיפתח עיניים על התלמיד שלו או על הילד שלו יוכל לזהות את הסימפטומים הללו ולטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם.

מאת: אתי בר לבהפרעות קשב וריכוז12/01/149237 צפיות
מספר מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מצבעים על הקשר הישיר בין התחדשות התאים במוח האנושי לבין פעילות גופנית, ומראים איך פעילות גופנית יכולה להוריד את רמת חרדת הבחינות בקרב התלמידים.

מאת: מושיקוהפרעות קשב וריכוז22/12/139122 צפיות
טיפול בקסדה מגנטית משמש על מנת לעורר את המוח בדומה לסורק MRI זעיר. לדברי פרופ לאון גרינהאוס, הקסדה משווקת לשם טיפל בתסמיני דיכאון ותסמונת פוסט טראומטית בקרב חלק מהחולים.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז19/08/132433 צפיות
הוראה מתקנת – מתאימים לך שיטה טובה ללמידה

מאת: טומי רןהפרעות קשב וריכוז19/06/132270 צפיות
הפרעות קשב וריכוז (ADHD), אשר מופיעות אצל 5% -8% מהילדים, מתבטאות בקושי בריכוז והתמדה בפעולות שאינן מתגמלות או שאינן מעניינות, וכמו כן בקושי לשלוט בדחפים. ילדים עם הפרעות אלו, נוטים יותר משאר בני גילם, או לפחות מההתנהגות המקובלת אצל שאר בני גילם, לפעילות יתר ולאימפולסיביות. הם מתמקדים בפעולות מצומצמות המעניינות אותם ואין ביכולתם להפנות את תשומת הלב למוקדי עניין אחרים המתרחשים סביבם. בגלל שהקושי העיקרי והמשמעותי של ילדים עם הפרעות קשב וריכוז הוא ביכולתם להתרכז, הוא ניכר מאוד בהקשבה, בקריאה, בלמידה, וכן בכל מה שדורש התארגנות ויציבות.

מאת: אתי קסנרהפרעות קשב וריכוז11/06/131957 צפיות
הוראה מתקנת - לכוון אל המטרה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica