חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צפייה ישירה

צפייה ישירה - מה עדיף, צפייה ישירה או הורדות למחשב ?
אם כן, מה עדיף - צפייה ישירה בסרטים, סדרות וכו' או הורדות למחשב באמצעות תוכנות לשיתוף קבצים ועוד? מאז שנות האלפיים ובעיקר מאז שהתפוצצה בועת נאפסטר, אותה תוכנה מהפכנית ובלתי נשכחת של שיתוף קבצי מוזיקה קיימת עלייה מתמדת בשיעור המשתמשים בתוכנות לשיתוף קבצים - הן למען הורדת קבצי סרטים, סדרות, מוזיקה, ספרים, תוכנות, תמונות ועוד. אין ספק שמדובר בשיטה נוחה למדי,  לא חוקית אמנם, אך עדיין שיטה נוחה ונעימה לשימוש - בטח כאשר משווים אותה לדיקטטורה השקטה של הטלוויזיה הרב - ערוצית. אך אין זה כלל אומר כי הורדות למחשב הינה עדיפה על פני צפייה ישירה.


צפייה ישירה - הורדות ישירות למחשב או צפייה ישירה ? ברור שצפייה ישירה!
אז אם ככה, איך באמת יהיה ניתן לענות על השאלה הגדולה - מה עדיף, הורדות ישירה למחשב או צפייה ישירה . ובכן, ברור ששתיהן עדיפות על פני הטלוויזיה הרב - ערוצית של תחנות הכבלים, שיטה ישנה שכלל לא ידידותית או חיונת לצופה או לסגנון חייו אבל אין זה אומר שאין שום פגם בהורדות ישירות למחשב. יש בהן, והפגמים הולכים ככה: רשת האינטרנט היא אולי הרשת הפעילה ביותר שהמין האנושי שותף בו אי פעם ורק בגלל זה מדובר ברשת לא חשאית שכלל לא שומרת על הפרטיות של המשתמש. באמצעות זהויות בדויות, יכולת טכניות בסיסיות ועוד, כל חובב מחשבים ממוצע יכול לעשות ככל העולה על רוחו ברשת האינטרנט - לפרוץ לחשבונות מסוגים שונים, להשיג פרטים חסויים ולעשות עימם ככל העולה על רוחם. כך גם ההורדות הישירות למחשב, מלבד הקבצים שאותם הגולשים מעוניינים להורדה, לא טומנים בתוכם איזו בשורה חיובית. למעשה, כל אותם תוכנות לשיתוף קבצים מסוכנות לא פחות - גם הן חושפות פרטים אישיים של משתמש אשר מוריד קבצים באופן לא חוקי, פרטים אישיים שעלולים לעמוד כנגדו במקרה של משפט כנגד אותה תוכנה לשיתוף קבצים. בנוסף, חובבי מחשבים אוהבים להפיץ וירוסים בקבצים פופולריים שמשתמשים רבים מורידים, וירוסים שמשחיתים את המחשב ומשנים את מהותו באופן בלתי הפיך. בנוסף, התקנה של תוכנות לשיתוף קבצים משנה הגדרות טכניות של המחשב ומסבות לו נזקים בלתי הפיכים. כל זה די והותר על מנת להכתיר את הפלטפורמה של צפייה ישירה כפלטורמת המדיה הטובה ביותר!


צפייה ישירה - צפייה ישירה הינה צפייה נקייה, חוקית וידידותית מאין כמוה למשתמש !
כמו שנאמר לעיל, צפייה ישירה הינה הפלטורמה העדיפה בהרבה על הפלטפורמה של תוכנות לשיתוף קבצים. צפייה ישירה הינה צפייה נקייה אשר מתאפשרת באמצעות צפייה בנגני מדיה איכותיים כמו megavideo, צפייה חוקית אשר מתאפשרת באמצעות שימוש באתרים חוקיים לחלוטין וצפייה ידידותית אשר מתאפשרת הודות לאתרי סרטים, סדרות ועוד אשר מתוכנתים ומעוצבים באופן גורף לטובת המשתמש ולמען חווית הצפייה שלו.

 



תגיות המאמר: צפייה ישירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת moviesstream

מאת: moviesstreamטלוויזיה14/12/111867 צפיות
במהלך העונה השנייה של הסדרה עספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה אשר צולמה ברובה באמסטרדם איציק אשר נחשב למת בפניי חבריו ומשפחתו חי במרסיי עם ג'ולייט ועובד אצל אביה ביקב. הוא נשלח למשימת מכירה של בקבוקי יין אך עושה תאונה וכל הסחורה נשברת. קיקה שהיא מוכרת בקופי שופ מציעה לאיציק הצעה מסוכנת והיא להבריח סמים מאמסטרדם למרסיי והתגמול גבוהה מאוד, איציק שחייב להשיג כסף מסכים להצעה, הוא נוסע עם כמות גדולה של סמים מאמסטרדם לבחור בשם אוליאל אשר גר באחוזה ענקית במרסיי.

מאת: moviesstreamטלוויזיה29/11/111744 צפיות
כל המדינה חיכתה לעונה 2 של עספור. כן כן, הסדרה הישראלית אשר הצליחה לעשות את הלא ייאמן וגם להיות ברמה גבוהה, גם להיות מצחיקה ביותר, גם חכמה, גם אינטיליגנטית ועוד הצליחה לשבות לבבות של מיליונים אשר מרותקים מדי שבוע למסך.

מאת: moviesstreamטלוויזיה22/11/112429 צפיות
עספור עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה הולך להיות אחד מן הפרקים המותחים והמורטי העצבים הגדולים ביותר של הסדרה. ולא שמדובר בחדשות מרעישות מבחינת הסדרה שכן תוכן ואופי הסדרה עצמו הינו תמהיל מושלם של פשע, דרמה וקומדיה מבריקים ביותר.

מאת: moviesstreamטלוויזיה14/11/112211 צפיות
על מנת להבין מה הולך להתרחש בפרק 8 של עונה 2 של עספור יש להבין את מהות הסדרה עספור כולה...

מאת: moviesstreamטלוויזיה14/11/112671 צפיות
פרק 7 של עונה מספר 2 של עספור הולך להיות אחד מן הפרקים הגדולים ביותר אי פעם של הסדרה!

מאת: moviesstreamטלוויזיה13/11/112010 צפיות
מה הולך להתרחש בפרק 7 של עונה 2 של עספור לצפייה ישירה? ובכן, כל המדינה ללא שום יוצא מן הכלל חיכתה לתחילת עונה 2 של עספור.

מאת: moviesstreamבידור ופנאי - כללי22/09/113359 צפיות
כאשר אומרים סרטים לצפייה ישירה עם תרגום – למה בדיוק מתכוונים? ובכן, אפשר לפרק את המשפט לחלקים ולהסביר כל אחד מהם בצורה ברורה ובהירה. ובכן כאשר אומרים סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מתכוונים ל: 1. סרטים לצפייה ישירה ו 2. עם תרגום

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195926 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189133 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183064 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181968 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171672 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171773 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171783 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica