חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה

מאת: moviesstreamטלוויזיה14/12/20111862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה
במהלך העונה השנייה של הסדרה עספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה אשר צולמה ברובה באמסטרדם איציק אשר נחשב למת בפניי חבריו ומשפחתו חי במרסיי עם ג'ולייט ועובד אצל אביה ביקב. הוא נשלח למשימת מכירה של בקבוקי יין אך עושה תאונה וכל הסחורה נשברת. קיקה שהיא מוכרת בקופי שופ מציעה לאיציק הצעה מסוכנת והיא להבריח סמים מאמסטרדם למרסיי והתגמול גבוהה מאוד, איציק שחייב להשיג כסף מסכים להצעה, הוא נוסע עם כמות גדולה של סמים מאמסטרדם לבחור בשם אוליאל אשר גר באחוזה ענקית במרסיי. אין ספק שאחת הסדרות החמות ביותר של החורף הזה היא עספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה. איציק מצליח במשימתו ומקבל את כספו, כאשר מגיע חזרה לג'ולייט וסימו הם נדהמים מכמות הכסף הרבה שהשיג, והופתעו לגלות שמכר את כל בקבוקי היין.


השבוע בעספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה
סימו שכבר מזמן חושד באיציק שהוא פושע ושהוא מסתיר דברים רבים מתקשר למסעדות שבדרך כלל קונות ממנו ואף אחת לא קנתה שום בקבוק, סימו וג'ולייט מזמנים את איציק לשיחה ומבקשים תשובות על מאיפה הגיע כל הכסף, איציק משקר ואומר שהוא מכר את הכל לחנות חדשה במחירים יקרים מהרגיל. סדרת הדרמה/פשע המצליחה ביותר על המסך היא ללא ספק עספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה אשר משודרת בימי שני ושלישי בשעה 22:00 בערוץ הוט 3. לבסוף ג'ולייט מגלה שאיציק שיקר והוא מספר לה את האמת לבסוף, בעקבות האמת הכואבת על מה שקרה היא מחליטה להיפרד ממנו וזורקת אותו מהבית שלה. איציק הולך לישון במלון במרסיי שם מחכה לו הפתעה גדולה. באותו זמן, מוטי מוצא את רלי חברתו לשעבר ושואל אותה האם בנה אנריקה הוא גם הבן שלו, היא משיבה לו בשלילה, לאחר כמה ימים של ביקור מוטי ממשיך לאמסטרדם ופוגש את קצר וניוטון שלא מצאו את איציק אך מצאו את קיקה והיא נתנה להם את הכתובת שלו במרסיי, הם מגיעים ליקב של סימו והוא אומר להם שלא יודע מה זה איציק, הם מחליטים לישון במלון במרסיי ולחשוב מה עושים. לפתע מסתבר שהם ישנים באותו המלון של איציק וכך לפתע נפגשים לראשונה מזה חצי שנה.


לסיכום עספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה
אין ספק שהסדרה הכי מדוברת כיום בישראל היא עספור עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה במלון זה מחכה לחבורה שתי הפתעות גדולות, אחת היא קובי אשר לא ויתר לאיציק ועדיין מנסה לחסלו אך לא מצליח בינתיים ובהמשך הסדרה הוא נפצע ומובהל לבית חולים במרסיי. ההפתעה היותר רצינית ומסוכנת היא שלפתע מוטי נתקל בעימות פיזי בין איתי לבין בחור ערבי גדול, מוטי ישר מתנפל על הערבי ומנסה לעזור לאיתי אך הערבי שולף אקדח ויורה כדור אחד באיתי ובורח. מוטי מייד קורא לחבריו שלא יודעים משום דבר וכולם רצו לרכב עם איתי שגוסס ונאבק על חייו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת moviesstream

מאת: moviesstreamטלוויזיה29/11/111740 צפיות
כל המדינה חיכתה לעונה 2 של עספור. כן כן, הסדרה הישראלית אשר הצליחה לעשות את הלא ייאמן וגם להיות ברמה גבוהה, גם להיות מצחיקה ביותר, גם חכמה, גם אינטיליגנטית ועוד הצליחה לשבות לבבות של מיליונים אשר מרותקים מדי שבוע למסך.

מאת: moviesstreamטלוויזיה22/11/112423 צפיות
עספור עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה הולך להיות אחד מן הפרקים המותחים והמורטי העצבים הגדולים ביותר של הסדרה. ולא שמדובר בחדשות מרעישות מבחינת הסדרה שכן תוכן ואופי הסדרה עצמו הינו תמהיל מושלם של פשע, דרמה וקומדיה מבריקים ביותר.

מאת: moviesstreamטלוויזיה14/11/112206 צפיות
על מנת להבין מה הולך להתרחש בפרק 8 של עונה 2 של עספור יש להבין את מהות הסדרה עספור כולה...

מאת: moviesstreamטלוויזיה14/11/112666 צפיות
פרק 7 של עונה מספר 2 של עספור הולך להיות אחד מן הפרקים הגדולים ביותר אי פעם של הסדרה!

מאת: moviesstreamטלוויזיה13/11/112005 צפיות
מה הולך להתרחש בפרק 7 של עונה 2 של עספור לצפייה ישירה? ובכן, כל המדינה ללא שום יוצא מן הכלל חיכתה לתחילת עונה 2 של עספור.

מאת: moviesstreamבידור ופנאי - כללי22/09/113353 צפיות
כאשר אומרים סרטים לצפייה ישירה עם תרגום – למה בדיוק מתכוונים? ובכן, אפשר לפרק את המשפט לחלקים ולהסביר כל אחד מהם בצורה ברורה ובהירה. ובכן כאשר אומרים סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מתכוונים ל: 1. סרטים לצפייה ישירה ו 2. עם תרגום

מאת: moviesstreamבידור ופנאי - כללי29/07/111947 צפיות
קיימים אינספור סוגים של סרטים והמונה עדיין דופק. למעשה כל שנה נוצרים ז'אנרים ותת – ז'אנרים נוספים אבל עדיין מדובר בז'אנרים שכלל לא יכולים להאפיל או לאיים על ז'אנרי הסרטים הוותיקים, האהובים והמוכרים.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191530 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152325 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143353 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143319 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143044 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143583 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144018 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica