חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון מיני בר בקיץ הלוהט

מאת: Alexis Vanderבניין ואחזקה - כללי10/10/20101127 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
יום קייצי, לא יוצאים מהמזגן מרוב שחם בחוץ, השמש כמו אש ואין מנוס מהזיעה. הרצון היחיד הוא להגיע הביתה, להסתגר שם, לפתוח את המקרר ולהוציא ממנו בקבוק קולה קרה. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר לא פועל כמו שצריך? איך נזמין איש מקצוע? כיצד תשמרו על המקרר תקין וללא תקלות? איזה מקררים מומלצים לקניה?

כי מקרר מקולקל משמעותו בעיה גדולה יותר מאשר רק מיץ חם, ותקלה שמונעת את צינון המזון שלנו מהווה פתח לפגיעה בטריותו, מעודדת התרבות של חיידקים, מעלה הרבה ריח רע, ובנוסף לכל זה, גם בזבוז של המון כסף על צריכה לא נכונה של חשמל ומוצרים שנאלצים להיזרק לפח.

מתעניינים במידע בנושא תיקון מיני בר? פה תקבלו קצת מידע מעניין ומועיל על תחום הקירור:

לשמירה על אורך חיי המקרר הביתי שלכם, מקמו את המכשיר בפינה קרירה ומוצלת, בריחוק מה מהקיר, והקפידו לשמור על הדלתות סגורות. יתר על כן, שימרו על פתחי האוויר פנויים בכל זמן והשתדלו לא לכוון את המכשיר על עוצמה גבוהה מדי אם אין חובה בכך.

האם אתם צריכים תיקון מקפיא? מאוד משתלם לברר אם המקרר שלכם עדיין בתקופת אחריות. במידה ואין זה המצב, יהיה עליכם לשלם לפחות 200 ש''ח עבור ביקור טכנאי ונוסף על כך תמורת התיקון עצמו.

אם באמת תיקנתם, בקשו אחריות על התיקון.

מחפשים מקרר? מקררים מתוצרת ישראלית ותיקונם לרוב זולים יותר ממקררים מתוצרת אחרת, בעוד האיכות שלהם טובה באותה מידה (ויש שיישבעו שאף טובה יותר). אין תקציב לא מהווה בעיה, ניתן לרכוש מכשיר איכותי ויוקרתי הכולל תוספות כמו למשל בקרה ממוחשבת וחלל אחסון גדול יותר מהמבחר הבסיסי.

לעוד מידע על תיקוני מקררים או על נושאים אחרים בתחום מקררים ומקפיאים, בקרו באתר http://www.fix-fridge.co.il/. יום קריר ונעים!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Alexis Vander

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101227 צפיות
איך מרהטים נכון? מחליפים חדר שינה? רכישת רהיטים היא מהלך בעל חשיבות רבה בכל מהלך עיצוב או סידור של מקום עבודה או בית, כיוון שהרהיטים שבוחרים הם אלו אשר ישפיעו על המראה והפעולה במרחב למשך מספר שנים לכל הפחות.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101347 צפיות
חוגגים חתונה. הכל תמיד מעוניינים אירוע מדהים. פעם כולם פשוט סמכו על מנהל אולם האירועים שידאג לעיצוב: החופה, השולחנות, גופי התאורה והקישוטים על הקיר. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו זהות, עם זר של ציפורנים על השולחנות, שנדלירים מצועצעים וחופה פשוטה מדי. זו הסיבה שבימינו המון זוגות מעדיפים לשכור שירות עיצוב ארועים ברמה מקצועית.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101491 צפיות
הסביבה משעממת? מחפשים שולחן ישיבות? קנייה של ריהוט היא מהלך חשוב בכל עיצוב בתים ומשרדים, שהרי בחירות הריהוט הן אלו המשפיעים על החזות הכוללת ונוחות התנועה במקום למספר שנים לפחות.

מאת: Alexis Vanderבעלי חיים - כללי08/12/101351 צפיות
רוצים כלב? אימצתם גור כלבים והייתם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? הבחירה להביא כלב היא גדולה ואין לבסס אותה אך ורק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. לא מצליחים למצוא מידע על וטרינרים? רוצים לגלות הכל על וטרינר תל אביב? במאמר זה תקבלו הרבה טיפים מועילים בנושא גידול כלבים:

מאת: Alexis Vanderחתונות08/12/101218 צפיות
אחד הימים החשובים בחיים, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא יום חתונתנו – זהו יום שמוקדש כולו לאוהבים הצעירים, שבוחרים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהתחייב בפומבי לקשור את חייהם זה בזה לעולמים, לטוב ולרע.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101393 צפיות
רוצים שהאירוע שלכם יהיה הכי יפה? הכל מעוניינים שהחתונה שלהם תהיה האירוע היפה ביותר אי פעם. כשאמא ואבא התחתנו הם פשוט סמכו על מנהל האולם שיהיה אחראי לעיצוב: החופה, השולחנות, קישוטי הקירות והתאורה. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו בערך אותו הדבר, עם זר של שושנים על כל שולחן, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה לבנה ומשעממת. זו הסיבה שבשנים האחרונות המון זוגות מעדיפים לקחת שירות עיצוב אירועים כשירות מקצועי.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101279 צפיות
אספתם קצת כסף? מחליפים מטבח? בחירת הרהיטים זה שלב חשוב בכל מהלך של סידור דירה או משרד, הלא הרהיטים הם אלו אשר ישפיעו על החזות הכוללת והפעולה במרחבים הפנימיים כעת ובעתיד.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica