חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משפט ויחסי ציבור

מאת: אבירם בלזריחסי ציבור11/10/2010941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו – המשפט הזה נכון בכל מצב, אולםבעידן של היום, משפטם של חשודים ונאשמים רבים מוכרע ציבורית, הרבה לפנישנקבע מועד גזר הדין. למה זה קורה?

אחרי שנים רבות של ניסיון לגבור על התופעה, נכנעו עורכי הדין למגמההנ"ל. במקום "לדפוק" הופעה בבית המשפט, החלו עורכי הדין להופיע בפני מצלמותהטלוויזיה, שכן הכרעת שופטי בית המשפט מושפעת ללא ספק מההצגה התקשורתית,ופסק הדין וגזר הדין תלויים באותה השפעה.

אם עד לפני שנים מספר מי שנחשד או נאשם בפרשיות שונות, מתחום הפליליםוגם מהתחום האזרחי, הקפידו לשכור את שירותיו של עורך דין ידוע, היום אין זהנדיר לראות את אותם נאשמים או חשודים מגיעים לאולם בית המשפט חמושים בעורךדין ובאיש יחסי ציבור.

גם עורכי הדין של החשודים הבינו את העניין, ורבים מהם מחזיקים ביועץתקשורת צמוד, שמסייע להם לנהל בצורה תקשורתית את התיקים בהם הם עוסקים גםמחוץ לכותלי בית המשפט. התופעה הזו קיבלה הדים רבים בתקשורת בשניםהאחרונות, בעיקר בתיקים מתוקשרים יותר. מכל זה ניתן להסיק דבר אחד ברור, גםבזירת בית המשפט, נלחמים על דעת הקהל וכבר לא על דעת השופטים.

משרד יחסי ציבור ויועצי התקשורת לא מתעלמים גם הם מהשינוי שחל בתיקיםהמשפטיים ופועלים בהתאם. הם שוכרים אנשים מהתחום המשפטי כדי למשוך אליהם אתעורכי הדין שזקוקים לייעוץ תקשורתי.

לגרום לדעת הקהל לעבור לצד הנאשם בין אם הוא אשם או חף מפשע, בין אםניצח במשפטו בין אם לאו, הוא אתגר ממשי ויועצי התקשרות, כמו גם אנשי יחסיהציבור, עסוקים בגילוי דרכים מקוריות וחדשות כדי להשיג בדיוק את זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://israel-advertising.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבירם בלזר

מאת: אבירם בלזריחסי ציבור03/08/101089 צפיות
ענף הנדל"ן הבין בשנים האחרונות את הביטוי הידוע של תחום התקשורת: עשית ולא פרסמת, לא עשית. כולם למדו שעם כל הכבוד למשרד המכירות ואנשי המכירות, זירת המכירות האמיתית כיום מתקיימת על גבי העיתונים ובאתרי הכלכלה באינטרנט. כולם רוצים בחשיפה התקשורתית הזו, כיוון והם מבינים מה היא שווה.

מאת: אבירם בלזרעסקים - כללי22/07/101115 צפיות
בעידן של היום, בו התקשורת קובעת את סדר היום, אתה זקוק שהעסק שלך יהיה ממוקם במקום הבולט ביותר, ואין זה משנה במה אתה עוסק, בעל חנות, סטרטאפיסט או בעל מספרה. לכולם יש מקום בתקשורת, עם עבודת יחסי ציבור מקצועית, כולם יכולים למצוא את מקומם בעיתון.

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213702 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213668 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213787 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213931 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176458 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175626 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175609 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica