חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לניו יורק - בירת התיירות העולמית

מאת: Shiloטיולים בחו"ל11/10/20101324 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת כרטיסי טיסה לניו יורק מצרפת אתכם ל- 25 מיליון תיירים שפוקדים את בירת התיירות העולמית מידי שנה. ניו יורק המהווה מרכז תרבות, אופנה, תקשורת, כלכלה ותיירות, משתרעת על פני שטח של 830 קילומטר ונחשבת לעיר הצפופה בעולם עם אוכלוסיה של מעל 8.2 מיליון תושבים.

ניו יורק מחולקת לחמישה רבעים:

1.    מנהטן, שממוקם על האי מנהטן ומהווה את הרובע המרכזי ביותר של ניו יורק ומאכלס כ-1.5 מיליון תושבים
2.    ברוקלין שמהווה את הרובע המאוכלס ביותר בעיר עם למעלה מ2.5 מיליון תושבים
3.    ברונקס, הרובע הצפוני ביותר, מאוכלס בלמעלה מ1.5 מיליון תושבים.
4.    קווינס הממוקם בחלקו המערבי של לונג איילנד, מאכלס 2.2 מיליון תושבים. על כרטיסי טיסה לניו יורק (מהארץ) מצוין לרוב כי יעד ההגעה הוא נמל תעופה ג'ון פ.קנדי שממוקם ברובע זה.
5.    סטטן איילנד שמהווה את הרובע הקטן ביותר בעיר ומהווה את הפרוור של ניו יורק.

מחירי טיסות לניו יורק

כרטיסי טיסה לניו יורק על פי רוב עולים בסביבות 1000 דולר, כאשר מחירים אלו עלולים להשתנות במועדים מסוימים (חגים קיץ וכיו"ב). לעיתים ניתן למצוא כרטיסי טיסה לניו יורק במחירים זולים יותר או בדילים מיוחדים.

פרטים על הטיסה

משכה של טיסה לניו יורק בנמל תעופה בן גוריון בארץ (נתב"ג), אורכת 11 – 13 שעות בטיסה ישירה. עקב משכה הארוך של הטיסה, במיוחד אחר ההמתנה בשדה התעופה, מומלץ לרכוש כרטיסי טיסה לניו יורק בטיסות ישירות בלבד. כרטיסי טיסה לניו יורק דרך קונקשנים (טיסות מקשרות), עלולות לגרום להתארכות הטיסה עד ליממה ולעיתים גם יותר.

דילים מיוחדים לניו יורק

בשנים האחרונות ניתן למצוא מגוון רחב של דילים על כרטיסי טיסה לניו יורק מהארץ. חברות התעופה הישראליות זיהו את הביקוש הרב של כרטיסי טיסה לניו יורק ועושים מאמצים לספק טיסות ישירות וזולות. על פי רוב מומלץ לרכוש כרטיסי טיסה לניו יורק זמן מה מראש, על מנת להימנע ממצבים בהם לא ניתן למצוא טיסה או לחלופין מחיריהם של כרטיסי טיסה לניו יורק יקרים במיוחד.

מה עושים בעיר?

רכישת כרטיסי טיסה לניו יורק הם צעד ראשון לחופשה נהדרת. העיר ניו יורק שוקקת חיים וכאמור מציעה לכל אחד מאיתנו אטרקציות ופעילויות רבות ומגוונות (תיאטרון,תערוכות, תצוגות אופנה, מועדוני לילה גדולים ומפוארים ועוד). התחבורה הציבורית העיקרית של העיר היא הרכבת התחתית, שיכולה לקחת אתכם לכל מקום בעיר, למעט סטטן איילנד לשם דרושה מעבורת. על אף שהתחנות השונות פועלות 24 שעות ביממה, חלק מקווי הרכבת התחתית עובדים עד שעה מסוימת ומומלץ לבדוק זאת טרם יציאה לטיולים בעיר. רובע מנהטן, הוא אחד האזורים היפים ביותר בעיר ומומלץ מאוד לפנות זמן לטיולים רגליים בוא (הביאו נעליים נוחות).

למידע נוסף על רכישת כרטיסי טיסה באינטרנט: טיסות לחו"ל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shilo

מאת: Shiloתיירות ונופש - כללי01/09/101471 צפיות
נופש באילת-מלון מפנק, ים, שמש וכל זה בארץ ואף יחסית ליעדים אחרים גם בזול. כיום אין צורך בנסיעה הארוכה והממושכת באוטו או בתחבורה ציבורית. מחירי הטיסות לאילת נעשו זולים וזמינים לכל כיס. התחרות בין החברות השונות הוזילה משמעותית בשבילנו את המחירים. בדרך זו, של טיסה לאילת, ניתן להתחיל את החופשה מוקדם יותר ולסיים אותה מאוחר יותר...

מאת: Shiloלימודי שפות14/06/103634 צפיות
לאורך ההיסטוריה בני האדם המציאו לעצמם דרכים קלות יותר מהדרכים המקובלות מטעמי יעילות, חיסכון בזמן ושיפור המצב הקיים. אנחנו משתמשים בקיצורי דרך כשאנחנו נוסעים במכונית בדרך לעבודה, לחברים והביתה או כשאנחנו ניגשים למבחן- במקום ללמוד את כל החומר כמו שצריך, חלק מאיתנו בוחרים להכין פתקים רק למקרה שזיכרוננו יבגוד בנו ולרובנו כבר יש קיצורי דרך בסלולארי ובמחשב.

מאת: Shiloביטוח רכב30/05/102063 צפיות
אם אתם בעלי רכב ובכוונתכם לרכוש פוליסת ביטוח רכב - כדי שתכירו את המונחים הבסיסיים בתחום. הנה הסברים לכמה ביטויים מרכזיים...

מאת: Shiloביטוח בריאות30/05/102043 צפיות
ביטוח בריאות משלים מכונה גם שב"ן, כלומר שירותי בריאות נוספים, והוא אחד מסוגי הביטוחים הנוספים המצטרפים אל הביטוח הבריאות הממלכתי הכללי. רבים מתחבטים בשאלה - האם ביטוחי השב"ן מספיקים או שכדאי לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטית? ובכן, לפניכם מידע שימושי בנושא...

מאת: Shiloשוק ההון29/05/102163 צפיות
שוק ההון הוא זירה המאפשרת לחברות ולמדינות לגייס כסף באמצעות ניירות ערך. המסחר בניירות הערך האלה מאפשר לפעילים בשוק ההון להרוויח מהן. בעידן האינטרנט כל בעל חשבון בנק יכול ליהנות מפירות שוק ההון. יחד עם הסיכוי קיים גם סיכון גדול ולכן לפני שנכנסים לתחום חשוב להכיר אותו. לפניכם מושגים בסיסיים חשובים בשוק ההון.

מאת: Shiloהלוואות12/05/102308 צפיות
בשנים האחרונות נרשמה מגמת עלייה במספר הסטודנטים הרשומים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. מספר הסטודנטים הרשומים בכל שנת לימוד באוניברסיטאות ובמכללות הגיע לכדי רבע מיליון. הגידול המאסיבי באוכלוסיית הסטודנטים נובע מהחשיבות שניתנת להשכלה הגבוהה ולרכישת מקצוע. אלו הם חדשות טובות עבור שוק העבודה הישראלי שיקלוט המוני מוחות צעירים ומוכשרים. עם זאת, עבור הסטודנטים עצמם תקופת הלימודים אינה עניין פשוט מבחינה כלכלית. מהן הלוואות לסטודנטים וכיצד לממן את המחייה ושכר הלימוד בתקופת הלימודים?

מאת: Shiloביטוח דירה09/05/102010 צפיות
מתכננים לרכוש פוליסת ביטוח דירה (תכולה ו\או מבנה)? כדאי שתכירו את עולם המונחים. לנוחותכם, ריכזנו את הביטויים החשובים שתמצאו בפוליסת הביטוח.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196508 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182295 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181478 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181543 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181429 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171411 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica