חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת חברת ניקיון משרדים

מאת: רחלי פריניקיון12/10/2010862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד אתם בוחרים את חברת הניקיון שתנקה את המשרד שלכם? אתם בוודאי בוחנים את איכות החומרים והציוד שבהם היא עושה שימוש, את מוסר העבודה וניסיונם של עובדי הניקיון וגם את יכולתה של חברת הניקיון לספק את מכלול שירותי הניקיון להם אתם זקוקים בהיקף הדרוש למשרדכם. אולם בבחירת חברת ניקיון משרדים חשוב לקחת בחשבון גם פרמטר נוסף והוא אמינותם של עובדי הניקיון.

כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון אתם למעשה מעניקים לעובדי הניקיון שלה גישה חופשית לכל תחום ואזור בחברה, בארגון, במוסד, במפעל או בעסק שלכם. עובדי הניקיון מרוקנים את פחי האשפה ופחי מחזור הנייר, הם נכנסים לכל משרד, חשופים למידע שעל צגי המחשב, שומעים שיחות עבודה בין קולגות או שיחות עם לקוחות, יש להם גישה למחסני סחורה, לפסי ייצור, למעבדות וכדומה. גם אם הם אינם מודעים לכך, עובדי הניקיון נחשפים במהלך עבודתם למידע פנימי רב ויקר ערך אודות החברה. פרט זה יכול להיות בעייתי במיוחד לנוכח העובדה שמדובר בעובדים שלא אתם ראיינתם והחלטתם להעסיק, ושאין לכם כל מידע על עברם.

מרביתנו כלל לא שמים לב לעובדי חברת הניקיון שמסתובבים במקום עבודתנו. אך המציאות היא שהם נחשפים למידע פנימי רב וחשוב: מידע אודות לקוחות, תוכנות מחשב, אסטרטגיות שיווקיות, סודות מסחריים וכדומה. וכידוע, המידע של חברה הוא הנכס היקר ביותר שלה. פרט לכך, לעובדי הניקיון יש גם גישה חופשית לרכוש הפרטי של העובדים, וכבר היו מקרים שבם עובי חברת הניקיון גנבו ציוד של החברה או של עובדיה.

בדיוק בשל סיבות אלו כל חברה, ארגון או משרד חייב להקפיד שהוא בוחר בחברת ניקיון אמינה, אשר עובדיה לא יפגעו באינטרסים של מי שהזמין את שירותיה. אין כל טעם לבחור בשירותיה של חברת ניקיון, מוצלחת ומקצועית ככל שתהיה, אם עובדי הניקיון שלה מעלו באמונכם והדליפו מידע פנימי למתחרים, לאמצעי התקשורת, לרשויות החוק או לכל גורם אחר. לכן, כאשר אתם בוחרים חברת ניקיון, הקפידו להכניס לרשימת השיקולים שלכם גם את אמינותם ויושרם של עובדי הניקיון.

בעבר, חברות וארגונים לא נאלצו להתמודד עם בעיה זו. כל עובדי הניקיון היו עובדי החברה, אשר רואיינו על-ידה ואשר היו בידה כל הפרטים אודות עברם והרקע שלהם. כיום, בעידן הגלובליזציה, שירותי הניקיון עברו מיקור חוץ (outsourcing) וכמעט כל ארגון או חברה מקבלים את שירותי הניקיון מחברת ניקיון חיצונית. מציאות זו מאפשרת להם לחסוך בהוצאות, אך מנגד לא מאפשרת להם לבחור בעצמם את עובדי הניקיון שיכנסו ושיעבדו בתחומיהם.

לכן, כאשר אתם בוחרים חברת ניקיון עבור המשרד שלכם הקפידו לבחור בחברת ניקיון משרדים אשר עורכת בדיקות רקע על עובדיה (כמו למשל בדיקת עברם הפלילי) במטרה להבטיח את אמינותם ונאמנותם לאינטרסים של מזמיני העבודה. פרמטרים אחרים כמו סוג שירותי הניקיון שהחברה מציעה, איכות החומרים והציוד שבהם היא משתמשת וניסיונם של עובדי הניקיון הם פרמטרים חשובים לא פחות. אולם גם מידת אמינותם של עובדי הניקיון היא פרמטר שאין להזניח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111831 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112136 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111551 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222935 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191671 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182092 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181523 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181424 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica