חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נהיגה בשכרות

מאת: nhiga115דיני תעבורה21/04/20091246 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חייבים לומר את האמת נהיגה בשכרות היא סכנה לכולנו ,חייבים להילחם כמה שיותר בתאונות הדרכים ,עלייה המודעות הציבור היא כן עוזרת להוריד את התאונות ובנוסף תחנות הרדיו אף הם צריכות מידי פעם לומר לנהגים הורידו את הרגל מהדוושה,אם שותים לא נוהגים ועוד פרסומות מכיוון שישנם הרבה נהגים השומעים את תחנות הרדיו בנהיגה וכך הם יוכלו להיזהר כאשר הם עולים על הכביש.

עיקר הבעיה של נהיגה בשכרות היא הרבה יותר על צעירים או על נהגים חדשים אשר רק אתמול קיבלו את הרישיון שלהם והם מרגישים חופשיים על הכביש לעשות ככול העולה על רוחם.המכשיר של הינשוף הוא המכשיר הטוב ביותר אשר ישנו לשוטרי התנועה הבוחנים אןם אותו אדם שתה ואת הכמות המדויקת של אלכוהול בדם הנמצא אצל אותו אדם.התאונות החמורות ביותר קורות מכיוון שנהגים עושים על הכביש עורכים נהיגה בשכרות ויכולים רק להצטער על טעויות אלו.יש לומר כי 95 אחוזים מהנהגים הנוסעים על הכביש לאחר ששתו לא נתפסו ואת המצב העגום יש לתת לרשויות אכיפת החוק העושים את מלאכתם אך רק קצת ובמעט ממה שהם צריכים לעשות.אם אני יקח את עצמי לדוגמא כנהג 8 שנים על הכביש הנוסע מידי יום ופעמים רבות בערבים יכול אני לומר כי עצרה אותי משטרה 3 פעמים בשנה ! לצורך בדיקה שגרתית של רישיונות  תעשו את החשבון אכמה פעמים עצרו אתכם לבדיקה שגרתית,הביטו בנהגים בערבי שישי או בלילות כמה הם נהגים במהירות מופרזת ,הביטו בשתיינים היוצאים מברים ועולים על הכביש ,עכשיו הסתכלו כמה הרוגים יש בכבישים מידי שבוע ,מידי שנה,כמה פצועים,כמה משפחות נהרסו ותבינו עד כמה המצב הוא חמור ביותר.

המצב הוא ממש קטסטרופלי כאשר אנו רואים ובוחנים את התוצאות של נהגים בכול כבישי הארץ.נהיגה בשכרות היא אחת מהתופעות החמורות ביותר אשר משטרת ישראל רואה בהם את הגורם העיקרי ביותר לתאונות הקטלניות ביותר שאנו רואים היום.הנהגים הנוהגים לאחר השתייה אינם יודעים ואינם מבחינים בין מימינם ובין משמאלם ונוהגים להגביר את המהירות ללא כול סיבה.כאשר הרכב שלהם סגור והחלונות סגורים הגוף שלהם מתחמם יותר ,המוח שלהם מתבשל ,הריכוז שלהם צונח לאפס,עיניהם מביטות במספר נקודות לא מרוכזות ולא מפוקחות על הכביש ,הראש יכול לצנוח מטה מעייפות וכך אנו מבינים מדוע כול כך הרבה תאונות נוראיות קורות בגלל נהיגה בשכרות .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נהיגה בשכרות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nhiga115

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182181 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161636 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica