חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה- כל הדברים החשובים

מאת: פורטל אירועיםחתונות12/10/20101156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה היא, ללא ספק, אחד האירועים החשובים ביותר בחיים. מסיבה זו, לאורך השנים נהוג היה לחגוג את מסיבת החתונה בהדר ובפאר גדול. במנהגי היהדות וגם בקרב תרבויות אחרות, אחד האירועים המשמעותיים ביותר במהלך כל חתונה לאורך הדורות הוא רגע הענקת טבעות נישואין לשני בני הזוג. זאת ועוד, במציאות המודרנית הפכו החתונות להפקות ענקיות הכוללת אינסוף פרטים ואטרקציות בלתי נשכחות, כדוגמת שירותי לימוזינה, ארוחות גורמה יוקרתיות ואפילו מופעי זיקוקין. הרצון להשקיע במסיבת חתונה ולהנציחה הוא מובן מאליו. לכן לא ייפלא, כי רבים מהזוגות המאושרים נוהגים להזמין לחתונה בנוסף למרכיבים הכרחיים, כדוגמת טבעות נישואין, גם שירותים אקסקלוסיביים נלווים, כדוגמת שירותי לימוזינה.

שירותי לימוזינה - לשדרג את השמחה

שימוש בשירותי לימוזינה באירועים פרטיים, כדוגמת חתונות הוא נפוץ ביותר בישראל, בנוסף למסורות ארוכות שנים, כדוגמת טבעות נישואין. שירותי לימוזינה נחשבים בישראל ובמדינות אחרות בעולם לסמל לעושר ולפאר, והם מוכרים לכולנו מטקסים יוקרתיים שונים הנערכים במקומות שונים בעולם, כדוגמת טקס הענקת פרסי אוסקר. היום ניתן להזמין שירותי לימוזינה גם ליום החתונה בהשקעה שהיא יחסית סבירה, ולשדרג מאוד את האירוע המרגש. היום כל כלה מאושרת יכולה ליהנות משירותי השכרת לימוזינה יוקרתית, ולצאת למסע חלומות מרגש עוד לפני ההגעה לאולם המסיבה או לגן האירועים. שכן, בימינו הפכה השכרת לימוזינה, או השכרה של רכבים מפוארים מסוגים אחרים, לחלק בלתי נפרד מהפקת חתונות, כאשר לרוב כוללים שירותי השכרת לימוזינה, בנוסף לאווירה המפנקת והיוקרתית בתוך הרכב, גם צילומים בסמוך אליה. היום ישנן חברות רבות המציעות שירותי השכרת לימוזינה, כאשר לא אחת ההחלטה במי לבחור איננה פשוטה. לכן, בעת בחירת שירותי לימוזינה חשוב לשים לב לכמה נושאים: הניסיון של החברה להשכרת שירותי לימוזינה, נשיאה של רישיונות ושל ביטוחים מתאימים בתחום שירותי לימוזינה וגם לא פחות חשוב - התמקחות על מחיר שירותי לימוזינה.

שלב הענקת טבעות נישואין - להתחייב לאהבה

השיא בכל חתונה הוא טקס החופה ורגע הענקת טבעות נישואין. בטקס החופה, לאחר קבלת טבעות נישואין ולאחר שהחתן המאושר שובר את כוס היין, הופכים בני הזוג לנשואים באופן רשמי. למעשה שלב החופה, טבעות נישואין ושבירת הכוס הוא שלב ההתחייבות של בני הזוג לאהוב, לחיות באחווה, ובתקווה להביא לעולם את הדור הבא להזדקן ביחד. מסיבה זו, נהוג להשקיע לא מעט בבחירת טבעות נישואין, הן לגברים והן לנשים. כדי לבחור טבעות נישואין מתאימות, מומלץ ביותר להתחיל בחיפוש מספיק זמן מראש. שכן, למרות שלפי נוהגי ישראל, טבעות נישואין צריכות להיות בעלות מראה פשוט וללא אבנים יקרות, ניתן היום למצוא בשוק מגוון רחב של עיצובי טבעות נישואין. טבעות נישואין מרוקעות, טבעות נישואין מזהב לבן, טבעות נישואין עם חריטה אישית או טבעות נישואין תואמות הן חלק מההיצע העצום בתחום טבעות נישואין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריכוז אירועים, חתונות, בת מצווה, בר מצווה וכיף נוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל אירועים

מאת: פורטל אירועיםאירועים וחתונות – כללי15/11/101015 צפיות
כל מה שצריך לדעת לפני אירגון אירוע עם אשף אשליות - קוסם לאירועים

מאת: פורטל אירועיםאירועים וחתונות – כללי11/11/101571 צפיות
כל המידע על קוסמים לאירועים, וחזי דין- אשף הקסמים המופלא

מאת: פורטל אירועיםהפקות אירועים12/10/101440 צפיות
השימוש בשירותי לימוזינות הוא אחת הדרכים לשדרג אירועי בת מצווה, ולהפוך אותם ליוקרתיים ולבלתי נשכחים.

מאת: פורטל אירועיםהפקות אירועים15/09/101022 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על הדרך המוצלחת ביותר להפקת אירוע: החל מבחירת חברת קייטרינג ועד לשילוב מופע זיקוקין בלתי נשכח

מאת: פורטל אירועיםבר ובת מצווה14/06/105910 צפיות
נושא העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מההכנות לכל אירוע חשוב, כולל מסיבת בת מצווה או מסיבת בר מצווה.

מאת: פורטל אירועיםבר ובת מצווה14/06/101493 צפיות
אמנם, פעם ארגון מסיבת בר מצווה, כולל ריהוט גן, פינות ישיבה או פופים, היה פשוט ביותר, אך גם המסיבות עצמן לא היו מרשימות או בלתי נשכחות.

מאת: פורטל אירועיםבר ובת מצווה18/05/101165 צפיות
אחת הדרכים המומלצות ביותר לחגוג בת מצווה לנערה שהגיעה לגיל 12 היא בהזמנת בית מלון לבת מצווה. אך כיצד בוחרים?

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182901 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181375 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181509 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172063 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172182 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172109 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica