חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט אולם אירועים למסיבת בר מצווה

מאת: פורטל אירועיםבר ובת מצווה14/06/20101492 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמנם, פעם ארגון מסיבת בר מצווה, כולל ריהוט גן, פינות ישיבה או פופים, היה פשוט ביותר, אך גם המסיבות עצמן לא היו מרשימות או בלתי נשכחות. פעם כלל ריהוט גן באולם מסיבת בר מצווה אוסף של שולחנות ארוכים או עגולים, מפות לבנות וכסאות לישיבה סביב השולחן. היום מראה הריהוט במסיבת בר מצווה השתנה מאוד והפך למקורי ונועז יותר, כולל שימוש באלמנטים, כדוגמת: פופים, פינות ישיבה אינטימיות וסגנונות שונים של ריהוט גן יוקרתי. את הריהוט במסיבת בר מצווה ניתן לעצב כיד הדמיון הטובה עליכם. ניתן לפנות למעצב אירועים, למעצב פנים, להשתמש בשירותי העיצוב של האולם בו נערכת מסיבת בר מצווה או לתכנן את עיצוב הריהוט באופן עצמאי.

כיצד לעצב את הריהוט במסיבת בר מצווה?

כאמור, לא קיימת דרך אחת אולטימטיבית המתאימה לעיצוב הריהוט במסיבת בר מצווה, והכול תלוי בהעדפות של בעלי השמחה. ניתן לבחור בסגנון העיצוב המסורתי המתאים למסיבת בר מצווה יוקרתית וכולל שולחנות לאורחים, ריהוט גן מתאים, כיסאות, כורסאות הסבה, פינות ישיבה ופרטי עיצוב נוספים. ניתן גם לעצב את הריהוט במסיבת בר מצווה בסגנון מקורי, אישי, פשוט, זוהר או בכל דרך אחרת. עם זאת, חשוב ביותר להשתמש בריהוט בצורה נכונה ולהתאימו לסגנון אירוע בר מצווה וגם לאורחים המגיעים למסיבה. ריהוט גן, פופים, פינות ישיבה נוחות, כורסאות ותאורה מתאימה הם רק חלק מהאלמנטים בהם ניתן להשתמש לצורך יצירת אווירה מתאימה באירוע בר מצווה בלתי נשכח.

מסיבת בר מצווה – שימוש נכון בריהוט באולמות, בגני אירועים או בכל מקום אחר

באולמות ובגני אירועים רבים ישמחו לעצב עבורכם את החלל לקראת אירוע בר מצווה, כולל ריהוט גן, פינות ישיבה או אפילו פופים על ידי אנשי מקצוע שונים ומעצבים. עם זאת, חשוב ביותר לשבת עם צוות האולם ולהחליט בצוותא על סגנון הריהוט הרצוי ועל העיצוב. דוגמאות לעיצוב מקורי של ריהוט גן באירוע בר מצווה הן רבות: ישנם אולמות אירועים בהם נהוג להלביש את הכיסאות, לצור פינות ישיבה אינטימיות לאורחים בנוסף לשולחנות האוכל, ואפילו פינות מיוחדות לילדים ובני נוער שכוללות פופים ושטיחים תואמים. אם אתם מארגנים מסיבת בר מצווה לבד, התאימו את הריהוט לסגנון המסיבה. לדוגמה, מסיבת בר מצווה מודרנית המיועדת גם לאורחים צעירים לרוב תכלול בנוסף לשולחנות, ריהוט גן לאורחים, כיסאות נוחים וגם פופים ענקיים ורכים או פינות ישיבה מעוצבות. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריכוז אירועים, חתונות, בת מצווה, בר מצווה וכיף נוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל אירועים

מאת: פורטל אירועיםאירועים וחתונות – כללי15/11/101014 צפיות
כל מה שצריך לדעת לפני אירגון אירוע עם אשף אשליות - קוסם לאירועים

מאת: פורטל אירועיםאירועים וחתונות – כללי11/11/101570 צפיות
כל המידע על קוסמים לאירועים, וחזי דין- אשף הקסמים המופלא

מאת: פורטל אירועיםהפקות אירועים12/10/101439 צפיות
השימוש בשירותי לימוזינות הוא אחת הדרכים לשדרג אירועי בת מצווה, ולהפוך אותם ליוקרתיים ולבלתי נשכחים.

מאת: פורטל אירועיםחתונות12/10/101156 צפיות
חתונה היא, ללא ספק, אחד האירועים החשובים ביותר בחיים. מסיבה זו, לאורך השנים נהוג היה לחגוג את מסיבת החתונה בהדר ובפאר גדול- בואו לקרוא איך עושים את זה נכון!

מאת: פורטל אירועיםהפקות אירועים15/09/101022 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על הדרך המוצלחת ביותר להפקת אירוע: החל מבחירת חברת קייטרינג ועד לשילוב מופע זיקוקין בלתי נשכח

מאת: פורטל אירועיםבר ובת מצווה14/06/105910 צפיות
נושא העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מההכנות לכל אירוע חשוב, כולל מסיבת בת מצווה או מסיבת בר מצווה.

מאת: פורטל אירועיםבר ובת מצווה18/05/101165 צפיות
אחת הדרכים המומלצות ביותר לחגוג בת מצווה לנערה שהגיעה לגיל 12 היא בהזמנת בית מלון לבת מצווה. אך כיצד בוחרים?

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195855 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181632 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181332 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182069 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182707 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172314 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172669 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica