חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער לגברים

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים13/10/20101039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער לגברים ניתן לבצע כיום בכל מכון ומרפאה המתמחים בהסרת שיער, ולמרות שההליך עצמו דומה מאוד בגברים ונשים, עדיין ישנם כמה הבדלים. איכות השיער שונה אצל גברים, ולרוב שיערם הוא עבה וסמיך יותר, מה שמקל על הטיפול בדרך כלל. עם זאת ישנן שיטות שדווקא הצפיפות הגבוהה של השיער דורשת מספר גבוה יותר של טיפולים, אם מדובר בהסרה מלאה של כל השיער או רובו ולא בדילול. עוביה של השערה כמו גם צבעה, צבע העור ואזור הטיפול משפיעים על בחירת הטכניקה להסרת שיער, ועל משך הטיפול – האם נדרשים שניים – שלושה טיפולים או חמישה ויותר. הסרה לגברים פופולרית לא רק באזור החזה, הכתפיים והגב, אלא בכל הגוף ונדמה שהיום אין כמעט איבר שבו לא נהוג לבצע הסרת שיער לגברים.

מי מתאים לעבור הסרת שיער לגברים

לא רק כדורגלנים, דוגמנים והומוסקסואלים אלא כל גבר שרוצה להרגיש בנוח להוריד חולצה בים, בספונטניות, וכל מי שמעוניין להרשים את בנות המין היפה ולקלוע לטעמן. הסרת שיער לגברים מבוקשת כיום בקרב כל המגזרים והמגדרים, ולא פוסחת על שום גיל, מצב משפחתי, מוצא או מצב כלכלי. אמנם לא מומלץ לעבור הסרה לגברים שגילם פחות מ-21, כיוון שרצוי להמתין עד לצמיחה מלאה של שיער הגוף. שינויים נוספים בצמיחת השיער עלולים להתרחש אחרי גיל חמישים, כאשר עוברים על הגוף שינויים הורמונליים – אז צומחות שיערות במקומות שלפני כן לא היו. הסרת שיער לא מונעת את התהליך הזה, אך כמובן שכמות השיער שתופיע בעקבות שינויים הורמונלים תהיה פחותה בגבר שעבר כבר הסרת שיער. כיום, הסרת שיער לגברים מבוצעת בכל איבר ואזור – נוסף על השכמות, החזה, הכתפיים והגב, גברים רוצים להיות חלקים גם ברגליים, בידיים, בבתי השחי ובמפשעות. עם זאת, ישנו אזור אחד ממנו אנשי המקצוע מסרבים להסיר שיער – האשכים. מדובר במקום רגיש שיש בו סכנה בהליך הסרת שיער. למרות שיש חשיבות לצבע השיער וצבע העור, וגם לצפיפות ועובי השערה, מרפאות להסרת שיער מחזיקות כיום במכשירים שניתן להתאימם לנתונים אלו, כך שבסופו של דבר, הסרת שיער בלייזר לגברים מתאימה לכל צבע עור ושיער, ומטופלים זוכים לטיפול מלא ותוצאות מצויינות בין אם צבע עורם כהה או בהיר, ובין אם השערות הן כהות או בהירות, צפופות או דלילות, עבות או דקות. חשוב רק לבחור, לפני שמתחילים בטיפול, מכון או מרפאה מוסמכים שמחזיקים מכשור מתאים ומנוסים בהליך הסרת שיער לגברים – אמנם לא נגרם נזק רפואי גם במידה והעבודה איננה מקצועית במיוחד, אבל התוצאות פחות טובות ואת הכסף לא מקבלים בחזרה.

הסרת שיער לגברים – התהליך

הסרת שיער לגברים איננה מסתיימת בטיפול אחד. מדובר על סדרת טיפולים, שלרוב, באזורים נרחבים בהם צמיחת השיער הינה משמעותית, תתפרש על פני 8 עד 12 פגישות. בין פגישה לפגישה מומלץ לחכות כשלושה חודשים, על מנת להגיע למחזור צמיחה מלא של השערה. החדשות הטובות הן, שאמנם הסרה מלאה מצריכה סיום של כל הסדרה, אך תוצאות נראות ומתקבלות כבר לאחר שתי פגישות. המומלץ ביותר הוא להתחיל את ההסרה בסוף הקיץ, להגיע לפגישה השניה כשעוד חורף וכך להיות מוכנים בקיץ הבא עם גוף חלק. את יתר הטיפולים מומלץ להשלים, על מנת להשיג תוצאות מקסימליות שישתמרו גם לעתיד. במהלך הטיפול השערות שצומחות הן דלילות יותר ודקות יותר, חלקן ממש בלתי נראות. הסרת שיער לגברים מביאה להסרה של כ-85 אחוז מהשיער, והיתר צומח כפלומה דקה ולא מורגשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל המידע על הסרת שיער בשיטות שונות וביניהן הסרת שיער בלייזר באתר אסתטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הסרת שיער

מאת: הסרת שיערהסרת שיער06/04/111127 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא תחום מתפתח שמושפע כל העת משינויים, שיפורים והתפתחויות טכנולוגיות. כידוע בתחומים כאלה אין כמעט גבול להמצאות ולחידושים, כיוון שמדובר במוצרים רווחיים שנמצאים בשוק החופשי ויש מי שעושה כסף על כל פיתוח חדש

מאת: הסרת שיערהסרת שיער16/12/10983 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא בשנים האחרונות אחד הטיפולים האסתטיים שהפכו פופולריים מאוד גם בקרב גברים. השליטה הנשית בתחום הסרת שיער עדיין קיימת בסוגי טיפול שאינם משלבים לייזר כגון אפילציה ושעווה

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים20/10/10983 צפיות
הסרת שיער היא תהליך פשוט וזול שמאפשר להיפטר משיער מיותר בכל חלקי הגוף והפנים. ניתן להסיר שיער בדרכים רבות כאשר אחת מהן היא השיטה שמכונה אפילציה. היתרונות בדרך זו הם היכולת להסיר גם שיער דק מאוד או כזה שלא ניתן להסירו בדרכים אחרות

מאת: הסרת שיערהסרת שיער20/05/101131 צפיות
הקיץ עוד שניה כבר כאן והזמן הזה לפני תחילת העונה הרשמית הוא יריית הפתיחה למבצע "הכן גופך לקיץ". טקטיקות הלחימה הן הסרת שיער בשיטות שונות ודיאטות מגוונות.

מאת: הסרת שיערהסרת שיער24/03/10960 צפיות
הסרת שיער בלייזר משמשת כאמצעי אפקטיבי להסרת שיער לצמיתות מאזור הגוף והפנים. הטיפול בלייזר מתאים לנשים ולגברים הסובלים משיעור יתר וחושקים בגוף חלק לאורך זמן.

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים21/01/10974 צפיות
שיעור יתר הוא תופעה שמוכרת להרבה ישראלים וישראליות וקיים קשר בין מוצא וגנים לבין צפיפות, עובי וצבע השערות על הגוף. כיוון שהתופעה מטרידה בנים ובנות כאחד, רבים הם הפונים לטיפולי הסרת שיער לצמיתות, שיכולים להביא להפחתה משמעותית בכמות השיער ואפילו להעלמה מוחלטת שלו.

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים21/01/101006 צפיות
בעידן מתקדם כשלנו, הרי זה טבעי שגברים, בדיוק כנשים ינצלו את ההתקדמות הטכנולוגית לטיפולי טיפוח ואסתטיקה. אחד ההליכים הנפוצים והמבוקשים ביותר בקרב נשים וגברים כאחד הוא טיפול הסרת שיער בלייזר

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161788 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161680 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161785 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161620 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152278 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151785 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152309 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica