חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער - אפילציה

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים20/10/2010983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער היא תהליך פשוט וזול שמאפשר להיפטר משיער מיותר בכל חלקי הגוף והפנים. ניתן להסיר שיער בדרכים רבות כאשר אחת מהן היא השיטה שמכונה אפילציה. היתרונות בדרך זו הם היכולת להסיר גם שיער דק מאוד או כזה שלא ניתן להסירו בדרכים אחרות. הסרת שיער באפילציה, שנקראת גם מחט חשמלית, נחשבת לא יעילה כאשר מדובר בשטחי שיער גדולים, כלומר באזורים נרחבים שמכוסים בשיער צפוף ועבה – במקרים אלו השיטה העדיפה היא לייזר. אולם גם כאשר השיער מוסר בלייזר וגם כאשר הוא מוסר באינפרה אדום או בדרכים אחרות, כמות השיער המוסרת לרוב תהיה באזור ה-80 אחוז. את היתר ניתן להסיר באפילציה. כך, במקום להתלבט מהי השיטה הטובה ביותר, ניתן בעזרת שילוב של כמה שיטות להגיע לתוצאות הטובות ביותר של הסרת שיער.

להשלים הסרת שיער עם אפילציה

מי שמתחיל טיפולי הסרה יודע שמדובר בזמן ארוך. אמנם כבר אחרי הטיפול הראשון רואים תוצאות, אבל אם המטופל או המטופלת רוצים להגיע למאה אחוז הסרת שיער יש צורך להמתין כ-6 טיפולים, כאשר בין כל טיפול לטיפול יש צורך לחכות עד שלושה חודשים למחזור צמיחה מלא של השערה, כיוון שרק כך ניתן להשמיד את השורש ולמנוע ממנה לצמוח בשנית. עבור אלו שרצים למרחקים ארוכים ומסמנים מטרות ארוכות טווח זה לא נראה כמו הרבה זמן, אבל יש מי שרוצה גוף חלק עכשיו ומיד. נכון, הסרת שיער גם בשיטות האחרות, כולל אפילציה, לא יכולה להתרחש מהיום למחר בתוצאות מושלמות. אלא שלעתים מגיע שלב בטיפולי ההסרה בלייזר שכבר נמאס לחכות ונדמה שהטיפול הופך פחות אפקטיבי. הסרת שיער באפליציה מאפשרת להשלים את הטיפול ולהגיע לתוצאות טובות יותר.

הסרת שיער במחט חשמלית

למחט החשמלית יתרונות וחסרונות. היתרון הוא שהיא מסוגלת לצרוב את השורש גם כשהשערה דקה מאוד וממש פלומתית. החיסרון הוא שהשיטה כואבת יותר, ושגם היא מצריכה להמתין לשלב כלשהו בחיי השערה כדי שתהיה אפקטיבית. הסרת שיער בשיטה זו יכולה להשלים את טיפולי הלייזר כאשר שלב הצמיחה של השערה אינו מתאים לטיפול הסרת שיער בלייזר אך מתאים לטיפול באפילציה, וכאשר הלייזר לא יכול לזהות עוד את השיער הנותר, כיוון שהוא דק ודליל מאוד. הסרת שיער בדרך הזאת מצריכה סבלנות כיוון שבכל טיפול לא ניתן להסיר כמות גדולה של שערות, אך שוב – מי שהמטרה שלו היא גוף חלק לגמרי, זוהי הדרך הטובה ביותר. אין הבדל אם מדובר על הסרת שיער לגברים או לנשים – שני המינים כאחד יכולים לעבור הסרה באפילציה לצורך השלמה ולהגיע לגוף חלק.

הסרת שיער בפנים           

הסרת שיער נעשית בעזרת מכשיר ממוחשב ששולח שני תדרי חשמל שונים שנמצאו כיעילים ביותר להחלשת השערה ולהמתת שורש השערה. כיום שיטה זו שנקראת מחט חשמלית היא כואבת פחות מבעבר, ונחשבת היחידה בשוק שמטפלת בשיער לבן ובשיער פנים. בין אם אשה מעוניינת להיפטר משפם, צמיחת שיער בין הגבות, פאות, שיער לחיים, צוואר או שערות בודדות שצומחות ממקומות שונים בפנים, זוהי האופציה המועדפת, ולמעשה היחידה – לא נהוג כיום לבצע הסרת שיער בשיטות האחרות באזור הפנים. כאשר משלבים בין כמה טכניקות הסרה, ניתן להגיע לתוצאות מושלמות וליהנות מגוף חלק ופנים חלקות כאחד. לכן אין צורך להתלבט לגבי הדרך הטובה ביותר אלא לבחון באיזה אופן ניתן לשלב מגוון טיפולים כדי להגיע לתוצאות האופטימליות ולהשיג את המקסימום ממה שמציע השוק כיום בתחום הסרת שיער.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל המידע על הסרת שיער בשיטות שונות וביניהן הסרת שיער בלייזר באתר אסתטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הסרת שיער

מאת: הסרת שיערהסרת שיער06/04/111127 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא תחום מתפתח שמושפע כל העת משינויים, שיפורים והתפתחויות טכנולוגיות. כידוע בתחומים כאלה אין כמעט גבול להמצאות ולחידושים, כיוון שמדובר במוצרים רווחיים שנמצאים בשוק החופשי ויש מי שעושה כסף על כל פיתוח חדש

מאת: הסרת שיערהסרת שיער16/12/10983 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא בשנים האחרונות אחד הטיפולים האסתטיים שהפכו פופולריים מאוד גם בקרב גברים. השליטה הנשית בתחום הסרת שיער עדיין קיימת בסוגי טיפול שאינם משלבים לייזר כגון אפילציה ושעווה

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים13/10/101040 צפיות
הסרת שיער לגברים ניתן לבצע כיום בכל מכון ומרפאה המתמחים בהסרת שיער, ולמרות שההליך עצמו דומה מאוד בגברים ונשים, עדיין ישנם כמה הבדלים

מאת: הסרת שיערהסרת שיער20/05/101132 צפיות
הקיץ עוד שניה כבר כאן והזמן הזה לפני תחילת העונה הרשמית הוא יריית הפתיחה למבצע "הכן גופך לקיץ". טקטיקות הלחימה הן הסרת שיער בשיטות שונות ודיאטות מגוונות.

מאת: הסרת שיערהסרת שיער24/03/10960 צפיות
הסרת שיער בלייזר משמשת כאמצעי אפקטיבי להסרת שיער לצמיתות מאזור הגוף והפנים. הטיפול בלייזר מתאים לנשים ולגברים הסובלים משיעור יתר וחושקים בגוף חלק לאורך זמן.

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים21/01/10975 צפיות
שיעור יתר הוא תופעה שמוכרת להרבה ישראלים וישראליות וקיים קשר בין מוצא וגנים לבין צפיפות, עובי וצבע השערות על הגוף. כיוון שהתופעה מטרידה בנים ובנות כאחד, רבים הם הפונים לטיפולי הסרת שיער לצמיתות, שיכולים להביא להפחתה משמעותית בכמות השיער ואפילו להעלמה מוחלטת שלו.

מאת: הסרת שיערניתוחים פלסטיים21/01/101006 צפיות
בעידן מתקדם כשלנו, הרי זה טבעי שגברים, בדיוק כנשים ינצלו את ההתקדמות הטכנולוגית לטיפולי טיפוח ואסתטיקה. אחד ההליכים הנפוצים והמבוקשים ביותר בקרב נשים וגברים כאחד הוא טיפול הסרת שיער בלייזר

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161788 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161680 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161785 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161620 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152278 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151785 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152309 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica