חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דף נחיתה למינוף ה-ROI

מאת: mn SEMפרסום באינטרנט16/10/2010820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעלי עסקים רבים מתחבטים בשאלה האם לפרסם את העסק באמצעות האתר האורגני שלהם או באמצעות דף נחיתה קצר ותכליתי. טענת בעל העסק היא: השקעתי כה הרבה משאבים באתר שלי. אם כך מדוע עלי להפנות משאבים נוספים לטובת דף נחיתה?

נתחיל בהסבר קצר מהו דף נחיתה:

דף נחיתה הנו דף קצר ותכליתי בעל מסר שיווקי קצר וקולע שכל מטרתו לגרום לגולש לבצע אקט מכירתי כגון רכישה ו/או השארת פרטים.

דף הנחיתה צריך להיות מעוצב היטב, להכיל מסרים קצרים וקולעים. במידה והמסרים מתאימים למידע שמחפש הגולש, הוא ישאיר פרטים או יבצע רכישה.

הניסיון מלמד דף נחיתה שאינו יעודי (אתר מלא), גורם לגולש ללכת לאיבוד בים המידע וההסתברות ליצירת ליד מכירתי קטנה.

רצוי שבדף הנחיתה  יהיה מקום ברור ליצירת קשר והשארת פרטים בנוסף למספר טלפון בולט תוך יצירת עידוד להשארת פרטים.

בנוסף מומלץ לטבל את דף הנחיתה במבצע שיגרה את הגולש להשאיר פרטים ולהבין במה מדובר.

מניסוים שערכתי השוותי בין שיעורי ההמרה בדף נחיתה יעודי לעומת פרסום אתר שלם. נוכחתי לדעת ששיעורי ההמרה קפצו בעשרות אחוזים בעת שעברתי לשימוש בדף נחיתה יעודי.

ההמלצה שלי בעת הפרסום בגוגל- השתמשו בדף נחיתה יעודי, מעוצב היטב ומכיל מסרים שיווקיים קצרים ותכליתיים. כך תגדילו את שיעורי ההמרה ותגדילו את המכירות.

שימוש באתר עמוס לעייפה יקטין את הסיכוי ליצירת ליד.

במידה והחלטתם לא לפעול ע"פ המלצתי דאגו לכך שבכל דף באתר יהיה מקום בולט בו ניתן ליצור קשר ולהשאיר פרטים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

M&N SEM פרסום בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mn SEM

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213473 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica