חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס עבודה בגובה - כי חייבים בטיחות חדשה

מחסור במקום ובקרקעות - זו לא בעיה חדשה לאנושות, היא מלווה אותנו משחר ההיסטוריה, השאלה הגדולה היא איך מתמודדים עם זה. בעבר, השאיפה להשיג יותר מקום הייתה הסיבה המרכזית למלחמות, אך כיום הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לנו פתרון מתוחכם יותר: בנייה לגובה. הערים הגדולות הולכות ועולות לגובה במטרה להכיל את האוכלוסייה ההולכת וגדלה של העולם. בנסיבות הקיימות, עולה גם הצורך בעבודה בגובה.


עבודה בגובה דרושה בענפים שונים ומשונים, ונתחיל קודם כל בענף הבנייה. כדי להרים בניין של 10-15 קומות צריך שפועלים יבנו אותו על כל שלביו. עבודה בגובה בענף הבנייה מצריכה הערכות מיוחדת מצידו של המעסיק כמו גם מצידם של העובדים. על המעסיק להעביר הדרכה מסודרת סביב נושא העבודה בגובה וכיצד להיזהר ולהישמר מהסכנות השונות. לאחר ההדרכה, על המעסיק לספק את כל האמצעים הדרושים לעובדים שלו בכדי שיוכלו להגן על עצמם בצורה הטובה ביותר.

יש לזכור, שהמעסיק לא תמיד מודע לכל הסכנות של עבודה בגובה, ולכן אין שום סיבה שיוכל ליצור נהלים שיעזרו לעובדים שלו להתמודד עם הסכנות. בנסיבות הללו, חשוב ביותר לפנות ליועצי בטיחות שיפרטו בצורה מדויקת מה הן הסכנות הכרוכות בעבודה בגובה ומה הם האמצעים שיש לנקוט בהם על מנת להישמר מהסכנות הללו. יועצי בטיחות מקצועיים יודעים להתאים את הנהלים לדרישת החוק ולהעביר הדרכות לעובדים בצורה ברורה ומובנת.

שמירה על בטיחות בכלל ועל בטיחות בתחום העבודה בגובה חשובה ביותר, משום שבמקרה של תאונת עבודה, המעסיק צפוי להתמודד עם מצב משפטי קשה מאוד. השופטים אינם נוהגים בסלחנות עם מעסיקים המזלזלים בבטיחות עבודה בגובה. זלזול שכזה נתפס כזלזול בחיי העובדים, והעונשים על כך חמורים מאוד. קורס עבודה בגובה הוא מצרך חשוב למקצועות בהם העבודה בגובה מחייבת אחריות גדולה. לא בכדי קיים קורס לימוד תיאורה תיאורטי בכל הקשור בעבודה בגובה. 

סוג נוסף של עבודות המחייב הקפדה על בטיחות עבודה בגובה זה ניקוי חלונות. בכל גורדי השחקים לא ניתן לנקות חלונות חיצוניים מבפנים, בצורה זו, הדרך היחידה לבצע את המשימה היא להזמין חברת ניקיון מיוחדת, שמבצעת ניקוי חלונות חיצוניים ברבי קומות. עבודה זו מתבצעת באמצעות סנפלינג, כאשר מורידים את העובד מהגג במתקן מיוחד. יש לדאוג שהמתקן תקין וכל העובדים אחראיים מאוד ומכירים היטב את התפקיד שלהם. אסור בשום פנים ואופן לחרוג שמאלה או ימינה מהוראות הבטיחות, משום שנפילה מגובה כזה אינה משאירה סיכוי רב לעובד. במצבים הללו חשוב במיוחד לפנות לחברה מקצועית שתבנה נהלי עבודה מסודרים וישימים שיעזרו להציל חיים.

עבודה בגובה לא חייבת להתנשא מעל בניין של 10 קומות. גם חשמלאי המתקן עמוד מתח חשמל עלול ליפול ולספוג פגיעה לא פשוטה. כל אותם עובדים המבצעים עבודה בגובה העולה על 2 מטר בלבד צריכים להיות מוגנים באמצעות ציוד תקין ונהלים מסודרים.

עבודות בגובה מצריכות התייחסות מיוחדת לבטיחות העובדים. כל חברה המבצעת עבודות בגובה של מעל 2 מטר מחויבת בנהלים מסודרים לעבודה בגובה כמו גם באספקת ציוד ההכרחי לצורך עמידה בנהלים הללו. חריגה מנהלים או נהלים בלתי תקינים עלולים לגרום לאסונות של ממש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוהן הרשקוביץ

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד05/12/101245 צפיות
רובנו נוהגים לרחוץ את הכלבים שלנו לעתים קרובות יותר או פחות, אך אנחנו לא יכולים לעשות את המלאכה בצורה יסודית מספיק, ולכן יש צורך לפנות לקצת עזרה מקצועית – מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץזוגיות ואהבה05/12/101241 צפיות
מדוע לפעמים מאוד מתסכל להכין סידור פרחים ברמת גן. ניכר כי למרות הקשיים עדיף להכין סידור פרחים ברמת גן מאשר בכל עיר אחרת

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד21/11/101139 צפיות
כלב היה ונשאר ידידו הטוב ביותר של האדם. מה שהשתנה הוא היחס כלפי הכלבים שלנו והמקום שהם תופסים בחיינו. כשהכלב הופך ללא פחות מבן משפחה, לא מעט בעלי כלבים מוכנים להשקיע בו זמן רב ומשאבים לא מבוטלים. אחוז ניכר ממשאבים אלו מופנה לטובת מוצרים ושירותים שהם בגדר מותרות, כמו למשל מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץמוטוריקה21/11/101396 צפיות
עבור מפעלים, מחסנים לוגיסטיים ועסקים אחרים הזקוקים למערך שינוע של סחורות, מלגזות מהוות כלי עבודה מרכזי וחיוני. באותה נשימה, עלות רכישתן של המלגזות היא אחת ההוצאות הגדולות, שכן כל מלגזה חדשה עולה כמאה אלף שקלים. בשעת משבר כלכלי, הכרוך באי ודאות גדולה בנוגע להמשך ההזמנות והיקף הפעילות, לא מומלץ לבצע רכישות בסדר גודל שכזה. לכן עדיף לרכוש מלגזות יד שניה.

מאת: יוהן הרשקוביץשיפוצים07/11/102875 צפיות
סגירת מרפסת מאפשרת לסגור את השטח הפתוח, אבל מבלי לוותר על תחושת ה"בחוץ". במאמר תוכלו למוא רעיונות לסגירת מרפסת באמצעות עבודות אלומיניום.

מאת: יוהן הרשקוביץנדל"ן ומקרקעין06/11/101254 צפיות
מאמר שעוסק ביתרונותיו וחסרונותיו של חוק מיסוי מקרקעין בכל הקשור בתחום הנדל"ן בארץ שהולך ומתנפח. האם הוא בא לעזור לרוכשי הדירות או לפגוע בהם? כיצד הוא בדיוק תורם לגידול שהיצע או שמא, הוא רק מסרס אותו.

מאת: יוהן הרשקוביץהזמנות אירועים24/10/101125 צפיות
הדפסת הזמנות לאירועים שונים לפעמים נראית כמשימה מורכבת ומסובכת. אם זאת, בחירה נכונה של בית דפוס יכולה להבטיח לכם שקט תעשייתי לגבי הפקת האירוע וכן הדפסת ההזמנות לאירועים. לא צריך להיות סופר יצירתי בשביל להפיק הזמנות לאירועים ברמה גבוהה, מספיק בחירה נכונה של בית דפוס דיגיטלי שתעשה את ההבדל.

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181663 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181690 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181603 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181462 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171417 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171546 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162058 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica