חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלגזות יד שניה - היבטים של יתרונות וחסרות בצל המשבר בענף

מאת: יוהן הרשקוביץמוטוריקה21/11/20101392 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המשבר הכלכלי האחרון והמיתון שהגיע בעקבותיו הביא לא מעט עסקים לצמצם אתהוצאות התפעול שלהם. בזמן משבר כלכלי, חוג הלקוחות מצטמצם, ההזמנות פוחתותוההכנסות נפגעות. לכן, כל עסק נדרש למצוא פתרונות יצירתיים שיובילו לחיסכוןבעלויות ויסייעו לו לעבור את תקופת המיתון עם מינימום הפסדים.

אחת הדרכים בהן ניתן לחסוך בעלויות היא רכישת ציוד ומכונות יד שנייה. המאמר הבא יעסוק ברכישת מלגזות יד שניה – צעד אשר יאפשר למפעלים, מחסנים, חברות ועסקים רבים לייעל את פעילותם הכלכלית ולהתנהל באופן חכם יותר בשעת משבר כלכלי.

מלגזות יד שניה – לצמצום ההוצאות בזמן משבר כלכלי

עבור מפעלים, מחסנים לוגיסטיים ועסקים אחרים הזקוקים למערך שינוע שלסחורות, מלגזות מהוות כלי עבודה מרכזי וחיוני. באותה נשימה, עלות רכישתן שלהמלגזות היא אחת ההוצאות הגדולות, שכן כל מלגזה חדשה עולה כמאה אלף שקלים.בשעת משבר כלכלי, הכרוך באי ודאות גדולה בנוגע להמשך ההזמנות והיקףהפעילות, לא מומלץ לבצע רכישות בסדר גודל שכזה. לכן עדיף לרכוש מלגזות ידשניה.

עלות רכישתן של מלגזות יד שנייה היא נמוכה בעשרות אחוזים מעלות רכישתן של מלגזות חדשות. רכישת מלגזות ידשניה מאפשרת למפעלים, מחסנים ומרכזים לוגיסטיים להתאים עצמם למצב הכלכליבמשק, מבלי לפגוע בטיב ובקצב העבודה שלהם.

מלגזות יד שניה – ההיבט התחזוקתי

החשש העיקרי של בעלי מפעלים, מחסנים ומרכזים לוגיסטיים בעת רכישת מלגזות ידשניה נוגע לתחזוקתן של המלגזות. בניגוד למלגזות חדשות, המגיעות היישרמהיצרן, מלגזות יד שניה הן מלגזות שכבר צברו קילומטראז' נאה ולכן מועדותיותר לתקלות מכאניות. אף בעל מפעל או מחסן לא ירצה לרכוש מלגזות יד שניה(גם אם מחירן נמוך מאוד) אשר יתקלקלו תוך זמן קצר ויעכבו את מהלך העבודההתקין.

ההשלכות של מלגזה מקולקלת הן רבות וחמורות. גם אם מדובר במפעל גדול ובו צישל עשרות מלגזות, מלגזה מקולקלת היא מלגזה מושבתת. ומלגזה מושבתת משמעותהעיכוב לא מבוטל בקצב העבודה: בפריקת סחורות ובמשלוחן ללקוחות. וכשמשלוחהסחורות מתעכב לקוחות מתחילים להתלונן, ולעיתים גם לבטל הזמנות או אתהתקשרותם עם העסק.

לכן, כשרוכשים מלגזות יד שניה חשוב לתת את הדעת לנושא התחזוקה. יש לקחתבחשבון שהוצאות התחזוקה של מלגזות יד שניה הן רבות יותר ותכופות יותר. לכןמומלץ לרכוש מלגזות יד שניה מחברה אשר תוכל לספק לכם גם שירותי תחזוקהותיקונים במהירות וביעילות. ישנן חברות אשר מגדילות לעשות ואף מבצעות אתעבודות התחזוקה והתיקונים למלגזות באתר הלקוח עצמו. פרמטר זה חשוב במיוחד,שכן הוא מבטיח לבעלי המפעלים שהמלגזות יוכלו לחזור במהירות רבה יותרלפעילות מלאה.

לסיכום, רכישת מלגזות יד שניה היא פתרון יעיל עבור עסקים, מפעלים, מחסניםומרכזים לוגיסטיים אשר מעוניינים להתאים את עצמם למצב של מיתון במשק. יחדעם זאת, כשרוכשים מלגזות יד שניה חשוב מאוד להקפיד על נושא התחזוקה, כדי לאלהיקלע למצב גרוע יותר במקרה שאחת המלגזות מתקלקלת.

 



תגיות המאמר: מלגזות, מלגזות יד שניה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוהן הרשקוביץ

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד05/12/101240 צפיות
רובנו נוהגים לרחוץ את הכלבים שלנו לעתים קרובות יותר או פחות, אך אנחנו לא יכולים לעשות את המלאכה בצורה יסודית מספיק, ולכן יש צורך לפנות לקצת עזרה מקצועית – מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץזוגיות ואהבה05/12/101234 צפיות
מדוע לפעמים מאוד מתסכל להכין סידור פרחים ברמת גן. ניכר כי למרות הקשיים עדיף להכין סידור פרחים ברמת גן מאשר בכל עיר אחרת

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד21/11/101134 צפיות
כלב היה ונשאר ידידו הטוב ביותר של האדם. מה שהשתנה הוא היחס כלפי הכלבים שלנו והמקום שהם תופסים בחיינו. כשהכלב הופך ללא פחות מבן משפחה, לא מעט בעלי כלבים מוכנים להשקיע בו זמן רב ומשאבים לא מבוטלים. אחוז ניכר ממשאבים אלו מופנה לטובת מוצרים ושירותים שהם בגדר מותרות, כמו למשל מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץשיפוצים07/11/102869 צפיות
סגירת מרפסת מאפשרת לסגור את השטח הפתוח, אבל מבלי לוותר על תחושת ה"בחוץ". במאמר תוכלו למוא רעיונות לסגירת מרפסת באמצעות עבודות אלומיניום.

מאת: יוהן הרשקוביץנדל"ן ומקרקעין06/11/101250 צפיות
מאמר שעוסק ביתרונותיו וחסרונותיו של חוק מיסוי מקרקעין בכל הקשור בתחום הנדל"ן בארץ שהולך ומתנפח. האם הוא בא לעזור לרוכשי הדירות או לפגוע בהם? כיצד הוא בדיוק תורם לגידול שהיצע או שמא, הוא רק מסרס אותו.

מאת: יוהן הרשקוביץהזמנות אירועים24/10/101122 צפיות
הדפסת הזמנות לאירועים שונים לפעמים נראית כמשימה מורכבת ומסובכת. אם זאת, בחירה נכונה של בית דפוס יכולה להבטיח לכם שקט תעשייתי לגבי הפקת האירוע וכן הדפסת ההזמנות לאירועים. לא צריך להיות סופר יצירתי בשביל להפיק הזמנות לאירועים ברמה גבוהה, מספיק בחירה נכונה של בית דפוס דיגיטלי שתעשה את ההבדל.

מאת: יוהן הרשקוביץמוסיקה24/10/101246 צפיות
מכוון פסנתרים זהו מקצוע שאינו בגדר הרגיל. על מנת להפוך למכוון פסנתרים מקצועי בתחומך עליך להיות מקצועי ומיומן בכל הצד הטכני אך אם זאת נדרשת ממך מקצועיות רבה ושמיעה מוזיקאלית.

מאמרים נוספים בנושא מוטוריקה

מאת: רוני הכהןמוטוריקה28/01/181171 צפיות
היום רואים יותר ויותר סוגים של רכב היברידי אשר מציע את הנוחיות של נסיעה ברכב שעובד עם תדלוק רגיל, לצד האפשרות הנוחה לא פחות שכוללת טעינת הבטרייה והתנעה חשמלית של הרכב לנסיעה שקטה מאי פעם. מה זה אומר לגבי ענף ייצור כי הרכב בשנים הבאות?

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143331 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142722 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: רוני מיכאלמוטוריקה08/08/132697 צפיות
כאמור, ברכב ובתעשייה אבל גם בבית - למשל במאוורר ובמוצרים חשמליים אחרים, וגם בתעשייה הרפואית, טכנולוגיה מדעית מתקדמת ובמפעלים.

מאת: ליאת מנדלסוןמוטוריקה07/07/131655 צפיות
אין זה סוד שניתן למצוא ברחבי מדינת ישראל המון כלי רכב על הכביש. באופן טבעי כל כלי רכב מכל סוג שהוא מכיל בתוכו מצבר. תפקידו של המצבר פשוט – לספק לכלי הרכב חשמל על מנת שזה יוכל להתניע, לצפור, להדליק אורות ואפילו לשמוע מוזיקה.

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128479 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/128616 צפיות
צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica