חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצובים של הזמנות לאירועים

הזמנות לאירועים בימינו, כבר מזמן אינן רק הזמנות. כלומר, כבר מזמן אינן רק מסמך אינפורמטיבי אשר מטרתו ליידע את המוזמנים בדבר הזמנתם בשעה, ביום ובאתר מסוימים. אם כך היה הדבר, לא היה כל צורך בפנייה לבית דפוס דיגיטלי. תחת זאת, הפכו הזמנות לפרסומת לכל דבר ועניין. ההזמנות מבטאות את המסר אותו מבקש בעליהן להעביר ל"לקוחותיו" האורחים. הזמנות לאירועים הינן, פעמים רבות, האופן המסוים בו המוזמן נחשף לדבר קיומו של האירוע והטוואי בו הוא אמור להתקיים. במילים אחרות, הזמנות לאירועים הן גם פרסומות לאירועים.

עיצובים של הזמנות לאירועים


לרוב, אם כי לא תמיד כמובן, מתחתנים הינם זוגות צעירים. לדבר יש השלכות לטובה ולרעה. כך, למשל, כמעט תמיד יש במי להיוועץ וממי לקבל המלצות לגבי מה עובד ומה לא ואף לקבל המלצה על בית דפוס דיגיטלי זול ואמין אשר יבצע עבורכם את הדפסת ההזמנות במהירות ובאיכות משביעת רצון. מצד שני, מכיוון שכל הזוגות הצעירים עוברים פחות או יותר את אותו המסלול בדרך אל החופה, הרי שכולם מכירים את כל השבלונות בכל האתרים המציעים הזמנות זולות ופשוטות. מלבד העובדה שרבות מן ההזמנות פשוט נראות רע, הן גם מוכרות לכולם וכולם יידעו בדיוק כמה השקעתם בהן. זאת היא אינה התחלה טובה, והזמנות לאירועים המיוצרות באופן זה, בדרך כלל אינן מבשרות דברים טובים בנוגע לאיכותו של האירוע הקרב.

לא דרוש הרבה בשביל לגבש עיצוב ייחודי עבור ההזמנה שלכם, ובנוסף, אם אינכם מרגישים כה יצירתיים, תוכלו לרתום חברים או בני משפחה למשימה ובכך ליצור תחושת שותפות וגיבוש לקראת המאורע, דבר אשר יכול להקל מתחים שונים בזמן ההכנות. אם ניסיונכם מלמד אתכם ששיטה זו עלולה דווקא ליצור לכם יותר בעיות מאשר תפתור, תוכלו תמיד להיעזר בשירותי מעצבים גרפיים, בין אם אלה שייכים לבית הדפוס ובין אם מדובר במעצב גרפי עצמאי.

טיפ קטן: הזמנות לאירועים אינן כה מסובכות לעיצוב. סטודנטים רבים לגרפיקה ישמחו לעצב עבורכם הזמנה מושקעת לאין ערוך מכל דבר שתוכלו אתם להפיק בכוחות עצמכם, ואף לעשות זאת במחיר סמלי שלא ישפיע באופן משמעותי על תקציב החתונה. כך תוכלו ליהנות מעיצוב איכותי ומקצועי, שנראה נפלא, וגם לתמוך במעצבים גרפיים בתחילת דרכם. בסופו של דבר, עבור בית דפוס דיגיטלי, באמת לא משנה מה מודפס, מעבר למשתנים מאוד בסיסיים:

הזמנות עם כיתוב בלבד


לעתים הסגנון המינימליסטי הוא שעושה את כל הקסם – כיתוב נאה וניסוח בהיר, יעניק לאורחיכם את כל המידע שעליהם לדעת, בלי שום קשקושים. לפעמים פחות זה יותר – יותר יפה ויותר זול, שכן עלות ההפקה של הזמנות כאלה נמוכה יותר לבית דפוס דיגיטלי מאשר הזמנות מורכבות יותר. הכיתוב יכול להכיל מספר צבעים, או להיות כולו בצבע אחד.

הזמנות עם ציור

בנוסף לכתב, ניתן לשלב בהזמנות גם ציור כלשהו. עם זאת, האמור לגבי הזמנות שבלוניות נכון גם כאן – שימוש בתמונה נפוצה ומוכרת עשוי להתפרש כזלזול ולהחמיץ את כל האפקט אותו ביקשתם ליצור בקרב המוזמנים. כמו כן, יש להקפיד ולהעביר את הציור לבית הדפוס באיכות ראויה שתאפשר להפיקו באופן אסתטי ומכובד על ההזמנה. עבור בית דפוס דיגיטלי, כאמור, אין זה משנה מה הציור המדובר, אלא רק שיהיה ניתן להדפסה בצורה איכותית, וכן עלות ההפקה, בהתאם למספר הצבעים בתמונה ולגודלה.

הזמנות עם תמונה

הזמנות לאירועים המעוטרות בתמונה של הזוג הצעיר או בתמונה אחרת בעלת חשיבות הינן דרך מצוינת ופשוטה ליצור הזמנות ייחודיות. כל שעליכם לעשות הוא להצטלם או לבחור תמונה שאהובה עליכם במיוחד ומתאימה למעמד. לתמונה מצרפים את הטקסט הרגיל, מעמדים את הכול בצורה מסודרת, והרי לכם הזמנה מוכנה.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוהן הרשקוביץ

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד05/12/101240 צפיות
רובנו נוהגים לרחוץ את הכלבים שלנו לעתים קרובות יותר או פחות, אך אנחנו לא יכולים לעשות את המלאכה בצורה יסודית מספיק, ולכן יש צורך לפנות לקצת עזרה מקצועית – מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץזוגיות ואהבה05/12/101234 צפיות
מדוע לפעמים מאוד מתסכל להכין סידור פרחים ברמת גן. ניכר כי למרות הקשיים עדיף להכין סידור פרחים ברמת גן מאשר בכל עיר אחרת

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד21/11/101133 צפיות
כלב היה ונשאר ידידו הטוב ביותר של האדם. מה שהשתנה הוא היחס כלפי הכלבים שלנו והמקום שהם תופסים בחיינו. כשהכלב הופך ללא פחות מבן משפחה, לא מעט בעלי כלבים מוכנים להשקיע בו זמן רב ומשאבים לא מבוטלים. אחוז ניכר ממשאבים אלו מופנה לטובת מוצרים ושירותים שהם בגדר מותרות, כמו למשל מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץמוטוריקה21/11/101391 צפיות
עבור מפעלים, מחסנים לוגיסטיים ועסקים אחרים הזקוקים למערך שינוע של סחורות, מלגזות מהוות כלי עבודה מרכזי וחיוני. באותה נשימה, עלות רכישתן של המלגזות היא אחת ההוצאות הגדולות, שכן כל מלגזה חדשה עולה כמאה אלף שקלים. בשעת משבר כלכלי, הכרוך באי ודאות גדולה בנוגע להמשך ההזמנות והיקף הפעילות, לא מומלץ לבצע רכישות בסדר גודל שכזה. לכן עדיף לרכוש מלגזות יד שניה.

מאת: יוהן הרשקוביץשיפוצים07/11/102867 צפיות
סגירת מרפסת מאפשרת לסגור את השטח הפתוח, אבל מבלי לוותר על תחושת ה"בחוץ". במאמר תוכלו למוא רעיונות לסגירת מרפסת באמצעות עבודות אלומיניום.

מאת: יוהן הרשקוביץנדל"ן ומקרקעין06/11/101248 צפיות
מאמר שעוסק ביתרונותיו וחסרונותיו של חוק מיסוי מקרקעין בכל הקשור בתחום הנדל"ן בארץ שהולך ומתנפח. האם הוא בא לעזור לרוכשי הדירות או לפגוע בהם? כיצד הוא בדיוק תורם לגידול שהיצע או שמא, הוא רק מסרס אותו.

מאת: יוהן הרשקוביץמוסיקה24/10/101244 צפיות
מכוון פסנתרים זהו מקצוע שאינו בגדר הרגיל. על מנת להפוך למכוון פסנתרים מקצועי בתחומך עליך להיות מקצועי ומיומן בכל הצד הטכני אך אם זאת נדרשת ממך מקצועיות רבה ושמיעה מוזיקאלית.

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141780 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141488 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141558 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137073 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131404 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/136997 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126160 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica