חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספרת כלבים - תענוג מעולם אחר ועוד תענוגות

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד21/11/20101136 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר, המונח "חיי כלב" התייחס לחיים לא טובים במיוחד – חיים שבהם אתה עובד קשה אך איש לא שם לב אלייך או מקדיש לך את תשומת הלב הראויה. פעם, כשאמרת על אדם מסוים שהוא חי חיי כלב, הדבר נחשב כעלבון אישי קשה מנשוא. היום לעומת זאת, ישנם לא מעט אנשים שישמחו להתחלף במהרה עם חייהם של כלבים מסוימים. כי מסתבר שהיום, כלבים זוכים ליחס מפנק מאין כמוהו, ממש כאילו היו ילד נוסף במשפחה.

מספרת כלבים – תענוג מעולם אחר לידיד הטוב ביותר

הכלב היה ונשאר ידידו הטוב ביותר של האדם. מה שהשתנה הוא היחס כלפי הכלבים שלנו והמקום שהם תופסים בחיינו. כשהכלב הופך ללא פחות מבן משפחה, לא מעט בעלי כלבים מוכנים להשקיע בו זמן רב ומשאבים לא מבוטלים. אחוז ניכר ממשאבים אלו מופנה לטובת מוצרים ושירותים שהם בגדר מותרות, כמו למשל מספרת כלבים.

אין ספק שביקור שנתי במספרת כלבים הוא הכרח עבור לא מעט כלבים. עבור כלבים בעלי פרווה ארוכה ומחממת, תספורת שנתית במספרת כלבים היא הדרך היחידה בה יוכלו להתמודד עם הקיץ הישראלי הלוהט מבלי להתייבש או לסבול יותר מדי. אולם לא מעט בעלי כלבים פוקדים עם כלביהם את מספרת הכלבים השכונתית הרבה יותר מפעם בשנה. בעלי כלבים רבים, מחליטים לפנק את כלבם אחת לכמה חודשים במספרת כלבים.

במספרת כלבים הכלבים שלנו מקבלים את הטיפול המפנק והטוב ביותר: התרת קשרים מהפרווה, ניקוי שיניים, פה ואוזניים, גזיזת ציפורני הרגליים, חפיפת הפרווה בשמפו ריחני ומפנק, תספורת מעוצבת האופיינית לגזע הכלב, מריחת הפרווה בשמן מבושם ומיוחד, טיפול למניעת קרציות ופרעושים ועוד. ביקור במספרת כלבים כרוך בהוצאה כספית לא מבוטלת. אך מסתבר שישנם לא מעט אנשים שמוכנים לשלם סכומי כסף נכבדים כדי שהכלב שלהם יזכה לטיפול המפנק והמענג ביותר שיש.

חנות חיות – מזון, צעצועים והפתעות אחרות


מי שאינו מגדל בביתו כלב יופתע לגלות שגודלה של חנות חיות מודרנית לא נופל מגודלו של סופר מרקט ממוצע. הסיבה לכך נעוצה בהיצע הרב והמגוון של מוצרים ותכשירים עבור חיות המחמד שלנו: מגוון מותגי מזון על שלל חידושיהם (מזון דיאטטי, מזון למיוחד לגורים, מזון לכלבות בהריון, מזון בשרי, מזון מועשר בוויטמינים ובמינרלים, חטיפים ועוד), צעצועים לכלבים, קולקציית בגדים לכלבים, שלל תכשירים, מרבצים, מלונות ועוד.


בחנות חיות תוכלו למצוא את כל הציוד ההכרחי לכל בעל כלב (כמו קולרים, רצועה לכלב, מרבץ או מלונה, מזון בסיסי וכדומה). אולם הרצון להעניק לכלבים שלנו את הטוב ביותר ואת הטיפולים המפנקים ביותר הגדיל את הביקוש גם למוצרי מותרות. וכשהביקוש גדל, כך גם היצע המוצרים והמותגים שמציעה כל חנות חיות במרכולתה. ואכן, כיום בעלי כלבים מוכנים להוציא מאות שקלים מדי חודש עבור רכישת אביזרים ומוצרים ייעודיים לכלב שלהם בחנות חיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוהן הרשקוביץ

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד05/12/101243 צפיות
רובנו נוהגים לרחוץ את הכלבים שלנו לעתים קרובות יותר או פחות, אך אנחנו לא יכולים לעשות את המלאכה בצורה יסודית מספיק, ולכן יש צורך לפנות לקצת עזרה מקצועית – מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץזוגיות ואהבה05/12/101239 צפיות
מדוע לפעמים מאוד מתסכל להכין סידור פרחים ברמת גן. ניכר כי למרות הקשיים עדיף להכין סידור פרחים ברמת גן מאשר בכל עיר אחרת

מאת: יוהן הרשקוביץמוטוריקה21/11/101395 צפיות
עבור מפעלים, מחסנים לוגיסטיים ועסקים אחרים הזקוקים למערך שינוע של סחורות, מלגזות מהוות כלי עבודה מרכזי וחיוני. באותה נשימה, עלות רכישתן של המלגזות היא אחת ההוצאות הגדולות, שכן כל מלגזה חדשה עולה כמאה אלף שקלים. בשעת משבר כלכלי, הכרוך באי ודאות גדולה בנוגע להמשך ההזמנות והיקף הפעילות, לא מומלץ לבצע רכישות בסדר גודל שכזה. לכן עדיף לרכוש מלגזות יד שניה.

מאת: יוהן הרשקוביץשיפוצים07/11/102873 צפיות
סגירת מרפסת מאפשרת לסגור את השטח הפתוח, אבל מבלי לוותר על תחושת ה"בחוץ". במאמר תוכלו למוא רעיונות לסגירת מרפסת באמצעות עבודות אלומיניום.

מאת: יוהן הרשקוביץנדל"ן ומקרקעין06/11/101252 צפיות
מאמר שעוסק ביתרונותיו וחסרונותיו של חוק מיסוי מקרקעין בכל הקשור בתחום הנדל"ן בארץ שהולך ומתנפח. האם הוא בא לעזור לרוכשי הדירות או לפגוע בהם? כיצד הוא בדיוק תורם לגידול שהיצע או שמא, הוא רק מסרס אותו.

מאת: יוהן הרשקוביץהזמנות אירועים24/10/101124 צפיות
הדפסת הזמנות לאירועים שונים לפעמים נראית כמשימה מורכבת ומסובכת. אם זאת, בחירה נכונה של בית דפוס יכולה להבטיח לכם שקט תעשייתי לגבי הפקת האירוע וכן הדפסת ההזמנות לאירועים. לא צריך להיות סופר יצירתי בשביל להפיק הזמנות לאירועים ברמה גבוהה, מספיק בחירה נכונה של בית דפוס דיגיטלי שתעשה את ההבדל.

מאת: יוהן הרשקוביץמוסיקה24/10/101247 צפיות
מכוון פסנתרים זהו מקצוע שאינו בגדר הרגיל. על מנת להפוך למכוון פסנתרים מקצועי בתחומך עליך להיות מקצועי ומיומן בכל הצד הטכני אך אם זאת נדרשת ממך מקצועיות רבה ושמיעה מוזיקאלית.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810474 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175302 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176188 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162013 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163205 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167805 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167929 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica