חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם נועדנו זה לזו

מאת: יצחק אהרוןקבלה17/10/20101375 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם תשאל ביולוגים, חוקרים ואנשי מדע הם יאמרו לך באופן נחרץ שאנו, בני האדם, איננו נבדלים מבעלי החיים בשום דבר, ובוחרים לעצמנו בן זוג לפי הנתונים הפנימיים שלנו - גנים, הורמונים וצרכים אישיים. על אהבה לא מדובר כאן, אלא שאנו מייצרים אידיאליזציה ומייפים את המשיכה הגופנית-בהמית שלנו והופכים אותה למשהו נשגב ונפשי כביכול. לעומתם באה חכמת הקבלה ומלמדת כי הדברים אינם פשוטים כמו שחושבים. פרט למשיכה הגופנית בין המינים המבוססת על הצורך במציאת בן זוג לרבייה ולהקמת תא משפחתי חלה עלינו החובה לדעת כי לא עם כל בן זוג שאליו אנו נמשכים פיסית ניתן יהיה לקיים קשר הרמוני. לעיתים הקשר יהיה דיס-הרמוני. הואיל וזיווג ראוי ואמיתי מתרחש קודם כל במימד הרוחני ורק אח"כ במימד הפיסי. על כך כותב המהרח"ו מפי האר"י בשער הגלגולים: "כאשר האדם הוא חדש, רוצה לומר, כי אז היא בפעם הראשונה שבא בעולם הזה, ואז בת־זוגו נולדת עמו, כנודע, וכשיגיע זמן לקיחתו אותה מזדמנת לו ברגע, בלי שום טורח כלל ועיקר". קרי, זיווג משורש הנשמה –זיווג עליון. תורת הזיווגים בקבלה עוסקת באפשרות לחזות את רמת ההשתוות וההתאמה הרוחנית והגשמית בין גבר ואישה . אם תהיה לו לעזר או לנגד. דהיינו אם הקשר יהיה שלם ,מאוזן ומוצלח או לחילופין בעל אופי אנרגטי שלילי, מה שעלול לגרום למועקות ולפגיעות עד לרמות של דחייה ושנאה. חיזוי מוקדם ובדיקת התאמה על פי חכמת הקבלה עשויים לחסוך לנו בעיות רבות העלולות להתעורר מחוסר התאמה. חכמת הקבלה מלמדת שבשמים מזווגים זיווגים אולם רובנו איננו מכירים בכך שתאוות ורגשות רדודים מהווים כעין מסך ומונעים מאיתנו את האפשרות לקבל את אורו של הכוח העליון. לפיכך אנו נשארים שבויים ומגודרים בעצמיות וברצונות שלנו ובכך האגו (רצון עצמי לקבל) מונע בעדנו לקבל ולהבין את רצון הנשמה ובמעשנו הרעים אנו מרחיקים את זה המיועד לנו ככתוב :" כל החסרונות שיש לאדם הם מצד האדם עצמו כי אור ה' יתברך שופע עליו תמיד אך האדם במעשיו הרעים עושה צל לעצמו" ( ל. מוהר"ן). בזמן פרידה אנו חשים כנפרדים מהקוטב השני ומתעוררים בתוכנו ייסורי נפש ,יען כי בכל פרידה יש מן המוות .יובן למעין כי כל אדם נפרד תמיד ממישהו קרוב וממלא כל פרידה מאדם אהוב עלולה לגרום למשבר.ככל שהשקעתנו ביחסים גדולה יותר, רב הכאב, כי לאמתו של דבר אנו מאבדים את עצמנו. לאהבה פנים רבות עוצמות שונות והיא משתנה תדיר כיצור חי ונושם. כל יום שעובר עם הקשיים,השמחות והעצב מחזק או לעיתים אף מחליש את החיבור בין בני הזוג רווקים או נשואים. חבלי הקסם המחברים בין גבר לאישה אינם ניתנים לראיה בעין , אלו בנויים ממשיכה גופנית, שכלית , רוחנית ומעצם נוכחותו של בן הזוג בחיינו שגורמת לנו להרגיש בטוחים ונאהבים. היהדות כדת מחנכת מתייחסת לנושא הזיווגים בכללותו באופן מעמיק וברצינות תהומית. עדות רבה לכך ניתן למצוא במקרא ,בכתבי קודש ובספרות קבלה של חכמי ישראל לאורך הדורות.
בחינה זו מוגשת על מנת להעניק לכם תובנה בדבר שימת דגש על נקודות התורפה בקשר הזוגי. יובן למעין בנאמר כי אין לראות בדברים אלו אקסיומה ואין להבין מהכתוב דברים מוחלטים בגין מהותו האמיתית של הקשר הזוגי. הואיל וישנן דרכים משמעותיות ומדויקות הרבה יותר אשר מיועדות לאנשי קבלה מומחים בלבד מהסיבה שהן דורשות בקיאות רבה וידע נרחב בתורת השמות והאותיות.
כעת אציג בפניכם גורל קדוש (קיבץ הרב רפאל אוחנה) בו תוכלו להיעזר לשם בדיקת ההתאמה הזוגית שלכם.
שיטת הגימטרייה: הופכים את אותיות שם החתן ושם אמו, שם הכלה ושם אמה למספרים. מחיבור כל הספרות הללו מוציאים תשיעיות. לדוגמא: אם החתן דוד (14) ואמו חנה (63), זה שווה בגימטרייה 77. ב- 77 יש 8 פעמים 9, ולאחר שהוצאנו את כל התשיעיות מהמספר, נשארה לנו הספרה 5. אם שם הכלה דנה (59) ושם אמה שרה (505) , זה שווה בגימטרייה 564. בתוצאה זו יש 62 פעמים 9, ולאחר שהוצאנו את כל התשיעיות נשארנו עם 6. על פי גורל זה, אם נשאר בידינו מצד א' 5 ומצד ב' 6 אזי התשובה היא-יתחברו תמיד.
להלן התשובות:
* אם נשאר בידך אחד מצד החתן ואחד מצד הכלה יאהבו זה לזה שניהם.
* אם מצד אחד נשאר אחד ומצד שני נשאר שתיים שלום יהיה ביניהם.
* אם מצד אחד נשאר אחד ומצד שני נשאר שלוש מריבה תהיה ביניהם.
* אם מצד אחד נשאר אחד ומצד שני נשאר ארבע יתקרבו ולא יעמדו ימים רבים.
* אם מצד אחד נשאר אחד ומצד שני נשאר חמש לא יתקרבו ואם יתקרבו ישנאו זה לזו.
* אם מצד אחד נשאר אחד ומצד שני נשאר שש יתקרבו ויהיה שלום ביניהם.
* אם מצד אחד נשאר אחד ומצד שני נשאר שבע יתקרבו ותהיה שנאה ביניהם עד פרוד.
* אם מצד אחד נשאר אחד ומצד שני נשאר שמונה יתקרבו ויהיה שלום ורעות ביניהם.
* אם מצד אחד נשאר אחד ומצד שני נשאר תשע לא ישאנה ואם ישאנה קטטה ושנאה ביניהם.
* אם מצד אחד נשאר שתיים ומצד שני נשאר שתיים יאהבו זה לזו.
* אם מצד אחד נשאר שתיים ומצד שני נשאר שלוש יתקרבו ויתפרדו משום שם רע.
* אם מצד אחד נשאר שתיים ומצד שני נשאר ארבע יתקרבו ויתפרדו.
* אם מצד אחד נשאר שתיים ומצד שני נשאר חמש יתקרבו ויתפרדו ותיקח אחד מקרוביו או ממכריו.
* אם מצד אחד נשאר שתיים ומצד שני נשאר שש יתקרבו משום שם רע.
* אם מצד אחד נשאר שתיים ומצד שני נשאר שבע יתקרבו ויאהבו זה לזו ואח"כ יתפרדו.
* אם מצד אחד נשאר שתיים ומצד שני נשאר שמונה לא יתקרבו ואם יתקרבו קטטה ומריבה ביניהם.
* אם מצד אחד נשאר שתיים ומצד שני נשאר תשע יתקרבו ואהבה תהיה מאחד מביניהם.
* אם מצד אחד נשאר שלוש ומצד שני נשאר שלוש יתקרבו והוא יזנה והיא תזנה.
* אם מצד אחד נשאר שלוש ומצד שני נשאר ארבע יתקרבו ותצא דיבה רעה עליהם מקרוביהם.
* אם מצד אחד נשאר שלוש ומצד שני נשאר חמש יתקרבו ויתפרדו בכאב.
* אם מצד אחד נשאר שלוש ומצד שני נשאר שש יתקרבו ויהיה שלום ביניהם.
* אם מצד אחד נשאר שלוש ומצד שני נשאר שבע יתקרבו והאישה תקלל בעלה.
* אם מצד אחד נשאר שלוש ומצד שני נשאר שמונה יתקרבו ויאהבו זה לזו.
* אם מצד אחד נשאר שלוש ומצד שני נשאר תשע לא יתקרבו לעולם.
* אם מצד אחד נשאר ארבע ומצד שני נשאר ארבע לא יתקרבו לעולם.
* אם מצד אחד נשאר ארבע ומצד שני נשאר חמש יתקרבו ויתפרדו.
* אם מצד אחד נשאר ארבע ומצד שני נשאר שש לא יתקרבו לעולם.
* אם מצד אחד נשאר ארבע ומצד שני נשאר שבע יתקרבו ויאהבו זה לזו.
* אם מצד אחד נשאר ארבע ומצד שני נשאר שמונה לא יתקרבו ויתפרדו.
* אם מצד אחד נשאר ארבע ומצד שני נשאר תשע יתקרבו ויאהבו ויתפרדו.
* אם מצד אחד נשאר חמש ומצד שני נשאר חמש יתחברו ואנשים רעים יפילו ביניהם מריבה.
* אם מצד אחד נשאר חמש ומצד שני נשאר שש יתחברו תמיד.
* אם מצד אחד נשאר חמש ומצד שני נשאר שבע יתחברו ויריבו.
* אם מצד אחד נשאר חמש ומצד שני נשאר שמונה יתחברו ומשום ילד יתפרדו.
* אם מצד אחד נשאר חמש ומצד שני נשאר תשע לא יתחברו יתפרדו.
* אם מצד אחד נשאר שש ומצד שני נשאר שש לא יתחברו בזמן שאביהם קיים.
* אם מצד אחד נשאר שש ומצד שני נשאר שבע לא יתחברו מצד מריבת אישה.
* אם מצד אחד נשאר שש ומצד שני נשאר שמונה יתחברו ואהבו זה לזו.
* אם מצד אחד נשאר שש ומצד שני נשאר תשע לא יתחברו.
* אם מצד אחד נשאר שבע ומצד שני נשאר שבע לא יתחברו משום שם רע.
* אם מצד אחד נשאר שבע ומצד שני נשאר שמונה לא יתחברו לעולם.
* אם מצד אחד נשאר שבע ומצד שני נשאר תשע יתחברו וסופם לטובה.
* אם מצד אחד נשאר שמונה ומצד שני נשאר שמונה יתחברו ויהיו בדאגה ולבסוף יתפרדו.
* אם מצד אחד נשאר שמונה ומצד שני נשאר תשע יתחברו ויהיו במריבה תמיד.
* אם מצד אחד נשאר תשע ומצד שני נשאר תשע לא יתחברו לעולם.

 

מוגש בברכה

יצחק אהרון

יועץ, חוקר ומרצה של תורת הקבלה. ראש מרכז "חכמה" המרכז לקבלה וליהדות בפתח תקוה. מפרסם מאמרים שבועיים בעיתונות המקומית בפריסה ארצית, עורך את מדורי הקבלה באתרים ynet,walla, ומשדר בקו המומחים של רדיו 103FM וברשת ב' בימי שישי בתוכנית "מה יהיה" עם יואב גינאי. 03-9220784 . www.kabalah.co.il

© כל הזכויות שמורות•החומר באתר זה מוגש בברכה מטעם יצחק אהרון ו/או "חכמה" המרכז לקבלה למען הגברת המודעות ולשיפור איכות החיים של כל אחת ואחד. בשל כך הוא מותר לשימוש והפצה ללא הגבלה ובתנאי שתוכנו לא ישונה ויצויין מקורו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוגש בברכה
www.kabalah.co.il
יצחק אהרון ראש מרכז "חכמה" מייעץ חוקר ומרצה של תורת הקבלה.מפרסם מאמרים שבועיים בעיתונות המקומית בפריסה ארצית. עורך את ערוץ הקבלה באתר Y NET של ידיעות אחרונות. משדר תוכנית יעוץ בקו המומחים של רדיו 103FM ובימי שישי ברשת ב' בתוכנית "מה יהיה" עם יואב גינאי. טלפון 03-9220784

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יצחק אהרון

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121468 צפיות
הנפש האנושית מלאה פחדים, מודעים ושאינם מודעים. חלקם נצברים ונאספים במהלך חיינו כחלק מהשפעות חברתיות וסביבתיות, וחלקם מולדים. יובן כי קשת האמונות והסממנים לשמירה והגנה מפני עין הרע כמוהם כים הגדול. אך מעל לכולם שוכנת לה בבטחה החמסה. על משמעותה ומקורה של החמסה במאמר שלפניכם.

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121206 צפיות
לצערי הרב החברה המודרנית עם כל הישגיה הרבים לא השכילה להפנים את העובדה כי יש להתייחס אל האישה כשווה בין שווים, ועדיין עינינו הרואות את מקרי ההתעללות הרבים אותם האישה חווה הן בתא המשפחתי ,במקומות העבודה ואפילו ברחוב, שם מייחדים לנשים מסלול נפרד להליכה ונסיעה בתחבורה ציבורית ועד כדי השפלה ביריקה על ילדה רכה בשנים, שהיורקים השפלים מיטיבים לבטא את מידתם הרעה והלא מתוקנת הרואה בילדה קטנה כמעוררת את היצרים רחמנא לצלן.

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121335 צפיות
מאז ומעולם הנושא הבוער ביותר בקרב בני האדם היה תחום הזוגיות והאהבה. מי אינו רוצה למצוא את בן/בת הזוג המתאים לו ביותר? מי אינו רוצה למצוא זוגיות חיובית שתמלא את עולמו ותשלים אותו? מי אינו רוצה מערכת זוגית נכונה ותקשורתית? בדברים הבאים אגיש לכם הקוראים כלי בסיסי לבדיקת ההתאמה הזוגית באמצעות חישובי גורלות. אציין כי אין לראות בכך גורל זיווגים מלא אלא לכל היותר זיהוי נקודות החולשה או החוזק בקשר שלכם.

מאת: יצחק אהרוןקבלה06/02/121148 צפיות
תקופת ימי ט"ו בשבט נושאים עימם ריחות של שינוי באוויר. תחילתה של תקופה חדשה בפתח הטבע משנה פניו, השמים מתבהרים וקרני השמש פורצות מבעד לעננים, מאירות ומלטפות בחמימות עדינה כיד מלטפת. שירת ימי החורף כמעט בסיומה וניתן להבחין בבואו של האביב המתקרב. עתה הבשילו התנאים להתחדשות ולפריחה מחודשת שבסופם האילנות יצמיחו פירותיהם.

מאת: יצחק אהרוןקבלה13/12/111153 צפיות
אחד הדיברות אוסר על עבודה זרה, יצחק אהרון מחבר בין עבודה זרה לסקרנות ומסביר על הקשר ביניהם לתחושת הריקנות שאנו עלולים לחוש בחיינו

מאת: יצחק אהרוןקבלה13/12/111228 צפיות
חכמת הקבלה מלמדת כי לכל דבר גשמי שקורה לנו יש מקורות רוחניים וכל פעולה שאנו מבצעים מושפעת מהמזל המלווה אותנו. יצחק אהרון מלמד על כוחותיה של עין רעה ועל מה נוכל לעשות כדי לבטל את השפעתה

מאת: יצחק אהרוןקבלה17/07/111398 צפיות
מאז ימי עולם לימדו חכמי הקבלה כי לאותיות השפה העברית, בהצטרפותן לתיבה הנקראת "שם האדם", כוח רוחני עצום ורב המסוגל להשפיע על המזל ועל מאורעות החיים הנעשה עד לפרטי פרטים. לכן אין זה פלא שחכמת הקבלה עוסקת בכך רבות ומקדישה לנושא ספרות ענפה

מאמרים נוספים בנושא קבלה

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1937456 צפיות
מעשה בזוג, בעל ואישה שחיו להם באושר ובשלום, גם פרנסה היתה להם ברווח אך דבר אחד העיב על אושרם, הם לא זכו להיפקד בילדים

מאת: בתיה כץקבלה15/05/1936316 צפיות
ביום ל"ג בעומר מציינים את יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי כאשר הספר המזוהה איתו ביותר הוא ספר הזוהר הקדוש, ספר יסודי בתורת הקבלה.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1927991 צפיות
"רבי שמעון הצדיק, באתי לציון במיוחד לכבודך על מנת לספר את שערות בני יחיד אשר נתן לי האלוקים בזכותך, קיימתי את נדרי, אתמול הבאתי אותו חי וגזזתי את שיער ראשו בשירה ובזמרה, איך עתה אוכל לסוע מכאן בלעדי בני יחידי.

מאת: בתיה כץקבלה08/05/1929637 צפיות
ידוע ומפורסם שלהחזיק את ספר הזוהר בבית זה מעין כלי מחזיק ברכה, כמו קמע שמסוגל לישועות רבות ולכן אנשים רבים מכל המגזרים מחזיקים בביתם את ספר הזוהר הקדוש, יתרה מכך ישנם גם הלומדים בספר הזוהר כיוון שהלימוד ב...

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191667 צפיות
כל אחד חשוף לעין הרע בפרט תינוקות יפים, אנשים בעלי כישרונות, עושר, מעמד מיוחד ועוד. הדברים הטובים האלה מושכים איתם עין הרע כיוון שהם גורמים לקנאה ולצרות עין, ובמקום שיש צרות עין וקנאה בא עין הרע על האדם.

מאת: בתיה כץקבלה25/02/191293 צפיות
שתשעים ותשעה אחוז מהמתים מתו מחמת עין הרע, ורק אחוז אחד מת בדרך ארץ, דהיינו משום שהגיע זמנו. הנה יוצא מדברי הגמרא, שיש מציאות של עין הרע בעולם.

מאת: בתיה כץקבלה07/01/191609 צפיות
גם לאחר פטירה של אדם קרוב ניתן להועיל לו ולשמח אותו על ידי שנעשה לו תיקון לנפטר, אותו תיקון שמביא לנשמתו נחת רוח גדולה, גורם למירוק עוונות של הנפטר ועושה עילוי נשמה גדול בעולמות עליונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica