חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שינויים בתפיסה החזותית באמבט

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/2009591 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שינויים בתפיסה החזותית באמבט

השנים האחרונות מאופיינות בשינויים תכופים ומהירים בתפיסות חזותיות בכל עולם הריהוט ובעולם חדרי האמבט בפרט. השינויים הם בפרופורציות ומימדי הריהוט והכלים הסניטאריים,  בצבעים בקווי העיצוב ובתפקידי האמבט שהולכים ומתרבים. 
מגמת העיצוב בחדרי האמבטיות מבוססת על 3 מרכיבים עיקריים: על  Free Stand מודולאריות ועיצוב צף. המעצבים של חדרי האמבטיות שינו תפיסה בכל הנוגע לעיצוב החלל וכיום הם מנסים ליצור תחושה שונה מבעבר – בפועל , לא עוד חדר קטן ודחוס המיועד אך ורק לצורכי רחצה וניקיון, אלא חלל מרווח ומעוצב שמיועד לפינוק אישי, חלל האמבטיה אינו נופל בחשיבותו משאר חדרי הבית.
שינוי התפיסה העיצובית  בחדר האמבטיה כולל, אלמנטים מסוימים הלקוחים מחללים אחרים כמו הסלון, חדר השינה ומכוני הספא. כמו כן מוכנסים לחדרי האמבטיה גופי תאורה כמו שנדלירים, מנורות בעיצוב עתיק, כסאות, פופים, צמחייה, מראות עץ גדולות במיוחד, מאווררי תקרה ועוד.
ארונות אמבטיה הופכים למגירות ענקיות שמוצבות על הרצפה וייחודם הוא בגדלם הלא סטנדרטי:רוחב 90 ס"מ ו- 120 ס"מ- כמו כן קיימת אפשרות לתלות אותם באוויר.
המבחר הנרחב של דגמי הכיורים, הברזים, ארונות האמבט והאביזרים הנלווים מאפשרים ליצור חלל אמבט שלא נראה כסט אחיד והוא למעשה בר שינוי ועיצוב בהתאם לצרכים  המיוחדים שלכם.
כיורים מיציקות  של קוריאן, מגיעים בגדלים ועיצובים מרהיבים. הכיורים מגיעים בשני גדלים- 45 ס"מ או 90 ס"מ וקיימת אפשרות להניח אותם  על משטח בלבד, או למקמם בכל חלל החדר בחיבור לקיר על ידי מתקן מיוחד מנירוסטה שמגיע עם הכיור.
כיור מיוחד שניתן לקנות הוא כיור קוריאן מרשים שזכה בפרס העיצוב בתערוכת העיצוב במילאנו ולו חריץ קטנטן ליציאת המים וסיפון קטן במיוחד. הכיור ברוחב 120 ס"מ והוא עוצב כשיפוע דומיננטי.
לאמבטיות בגישת ה Free Standing קיימת נוכחות דומיננטית בחלל משום שהן  ממקומות באזורים לא שגרתיים ובניגוד לכיור וארונות האחסון המרחפים האמבטיות  הן יחידות התופסות מקום על הקרקע.
אמבטיה נוספת גם היא אמבטיית Free Standing והיא עשויה כולה  מעץ אלון כהה מתחת ללקה שחורה וקוריאן לבן. מידות האמבטיה הזו אינן סטנדרטיות - 190 ס"מ על 120 ס"מ. והיא מיועדת להצבה באמצע החלל כאשר מערכת האינטרפוץ נשלפת משפת האמבטיה 
אמבטיות גדולות במיוחד וברזים מהרצפה, עושים שילוב בין יתרונות המקלחון והאמבט.
הברזים שיוצאים מהרצפה הם בעלי נוכחות בחלל ונוחיות מרבית - ישנם ברזים בעלי מנגנון ההפעלה פנימי המצוי בתוך הקיר המאפשרים ליהנות מ"דוש בתוך האמבטיה.
למשל: סדרת הברזים שלמעצב העל wanders אשר עיצב קו חדש של ברזים ודושים שמאופיינים בקווי עיצוב מגושמים וגסים העשויים מניקל מבריק.
או סדרת ברזים בקווים מינימליסטים  ברוחב 3 ס"מ אשר מייצגים עיצוב מרהיב ופן טכנולוגי מתקדם כאשר כל החיבורים ומערכות ההפעלה מוטבעות בתוך הקיר והברזים למעשה נראים כיחידה אחת נקייה המשתלבת באופן אינטגראלי בחלל.
מגמות בצבעים וחומרים: בחדרי האמבטיות החדישים קיימת חזרה ללבן הדומיננטי בשילוב נגיעות של שחור.
וביצירת קונטרסטים חזקים. הצבעים השחור והלבן נחשבים לצבעים ניטראליים כך שהם, ממתנים את עיצוב החלל ומאפשרים שילוב ומשחק עם חומרים וצבעים נוספים.
הצבעוניות הנוספת בחדר הוא העץ על גווניו שבעיקר כהים ושאינם פוגעים בהרמוניה שנוצרת בחדר.
מבחינת החומרים:
הכלים הסניטאריים כמו כיורים ואמבטיות הם מיציקות קוריאן, קרמיקה, אלומיניום מט, או מיציקות של אבן בהירה בחציבה מיוחדת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניין ברהיטים ובמוצרים לבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת rahitim9

מאת: rahitim9שיפוצים23/04/091065 צפיות
אבנים- סוגים ואפשרויות חיפוי תרבות העיצוב של חדרי אמבטיה לא שכחה את הקירות והרצפה. כיום, קיים מגוון רחב של אבנים לחיפוי וריצוף חדרי אמבט. שפע הסגנונות של אבנים הטבעיות והמלאכותיות מאפשר ליצור עיצובים מרהיבים ואומנותיים, ולהפוך את חלל האמבט להיכל מהודר ואלגנטי.

מאת: rahitim9שיפוצים23/04/091147 צפיות
אמבטיות- סגנונות של פעם והיום חדרי אמבטיה עברו דרך ארוכה ושודרגו משמעותית במרוצת השנים. לפניכם סיכום השינויים, שיזכיר לכם נשכחות. זה הזמן לקרוא על החידושים האחרונים באמבטיות בהמשך הכתבה.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091179 צפיות
אפיוני העיצובים החדשניים חדרי אמבטיה החדישים הולכים כעת על שני אלמנטים מנחים והם: תרבות ומינימליזם. עיצוב חדרי האמבט מקבלים פרשנויות מופשטות יותר. לא קיימים גבולות ברורים וקו עיצובי אחד המוביל אלא קיים חופש לפרשנות. המושג `תרבות החיים` מקבל כעת משמעויות שונות ומובל ע"י אמירה אישית. עד כה התאפיינו קווי העיצוב בעומס, והיו רווי פרטים, צבעים וחומרים.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091167 צפיות
בריכות -כללי בריכות הופכות להיות פופולאריות יותר ויותר בבתים פרטיים. בריכות מצריכות אמנם שטח אך, כיום ניתן להקים בריכות שחייה בסכומים לא מאד גבוהים, אשר נעים בין 20 ל-100 אלף שקל.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091016 צפיות
בריכות- כעת גם בתוך הבית ועל הגג הקמה של בריכות פרטיות הופכת להיות פופולארית יותר ויותר. הסיבה לכך נעוצה בעלויות נמוכות יחסית שנובעות מחידושים באופני הבנייה ובחומרים חדשים.

מאת: rahitim9בניין ואחזקה - כללי23/04/091162 צפיות
הכל על אסלות בחדרי האמבטיה לאסלות היסטוריה ארוכה ואפשר לומר כי מים רבים עברו להם בניאגרה. בחדרי האמבטיה המודרנים קיימת הקפדה רבה על העיצובים , וכיום מוצעות מגוון אסלות מודרניות בסגנונות רבים ויצירתיים

מאת: rahitim9ריהוט 23/04/091010 צפיות
חיפויי קירות מתקשים לעיתים לבחור את הצבע המתאים ביותר עבור הדיר או את סוג החומר ממנו עשוי החיפוי. קודם כל צריך לענות על השאלה מה בכלל מתאים לבית שלכם בתחום חיפויי הקירות מבחינה עיצובית. לאחר מכן צריך להחליט על הסגנון של החיפוי וזאת על פי האווירה שרוצים ליצור בבית.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica