חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שולחנות המתנה

מאת: נעמה פלגריהוט 18/10/2010764 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שולחנות המתנה, השקיעו בהם מחשבה

שולחנות המתנה הם אחד הפרטים שצריך לחשוב עליו כשרוכשים חפצים למשרד וזה בגלל ששולחנות המתנה הם אחד הפריטים שאיתם יבואו לקוחות במגע במהלך האינטראקציה שלהם עם המשרד שלכם. שולחנות המתנה יכולים להיראות כפרט פחות מהותי ממה שהם בפועל, וזה רק אם אנחנו מניחים שלקוחות מסתכלים רק על מה שחשוב – על איכות העבודה שלנו. אבל ידוע שזה לא נכון, ללקוחות שלנו, כמו לכל בני האדם לנראות יש חשיבות מרובה באיך שאנחנו מפרשים דברים ומתייחסים אליהם ולשולחנות המתנה יש חשיבות מהבחינה הזו בגלל שלכל האסתטיקה של המשרד יש חשיבות נראית. ברגע שלקוח נכנס אל תוך המשרד שלכם אתם רוצים שהוא ירגיש בבית, או, לכל הפחות, יעריך את מה שהוא יראה וירגיש שכלקוח שלכם, הוא מקבל את מה שהוא משלם עבורו וזה נוגע גם להרגשה שהחזות של המקום שלכם משרה עליו, בכלל זה גם שולחנות ההמתנה הם בעלי תפקיד.  בעלי עסק רבים טוענים כי לרכוש שולחנות המתנה למשרד זו משימה פשוטה ממש כמו לקנות שולחנות סלוניים לסלון ביתנו או להתאים שולחנות אוכל לכסאות ולשאר הרהיטים הנמצאים במטבח. ובכן, זה רק נראה פשוט, אך לא כך הדבר בפועל. שולחנות המתנה חייבים להתאים לאופי של המשרד, להיות פונקציונאלים ושימושיים, ובד בבד לשמור על שם המשרד. שולחנות המתנה לא מעוצבים או לא יפים מספיק, יכולים ליצור רושם רע עלינו ועל המשרד שלנו - לכן זוהי רכישה שצריכה להתבצע בכובד ראש. בנוסף לכך שאתם צריכים לדאוג לפקידות מסבירות פנים, עיצוב מעניין ויוקרתי למראה, עליכם להתייחס גם לפריטים השונים שמפוזרים בחדר ובפרט לשולחנות ההמתנה וזה בגלל שבליית ברירה, מדי פעם ייווצרו מצבים שלקוחות יצטרכו להמתין בתור במשרדכם, בכדי לדבר עם בעל מקצוע, ושולחנות המתנה יהיו אחד הדברים שהם יבהו בהם בדקות שיעברו עד שהם יכנסו לאחד המשרדים. רצוי שאותם שולחנות המתנה ייצגו כמו שצריך את המשרד שלכם מבחינת איכות החומר ממנו עשויים אותם שולחנות, מבחינת העיצוב והצבעוניות ומבחינת ההתאמה שלהם לחדר ההמתנה כולו. ההמתנה גם ככה תוריד את מצב רוחם של חלק נכבד מהלקוחות שיגיעו אליכם, לכל הפחות תהפכו אותה לחוויה נעימה ומהנה ככל האפשר והשתמשו בשולחנות המתנה לא רק בשביל האווירה, אלא בשביל הפונקציונאליות שלהם – פרסו עליהם מגוון עיתונים ומגזינים עדכניים לשימוש הלקוחות הממתינים. שולחנות המתנה עם עיתונים זה אומנם עניין מוכר ושחוק, אבל זה מעביר את הזמן ולכן חשוב שיהיה קיים בשביל לשמור על רמת סבירות רצון טובה של הלקוחות שלכם.   שולחנות המתנה צריכים להיות נוחים עבור הלקוחות הממתינים מהבחינה שלא כדאי שהם יהיה גבוהים מדי, או יוצבו רחוק מדי מכיסאות ההמתנה. אם חדר ההמתנה שלכם גדול רצוי להשקיע בכמה שולחנות המתנה על מנת שכל יושבי החדר יחושו בנוח ולא יצטרכו להתאמץ בכדי להעסיק את עצמם מפני שהכל יהיה בהישג יד. בעזרת שולחנות המתנה מרובים תוכלו להתאים את החדר ליושבים בו במקום שאלה יצטרכו להתאים עצמם לחדר וזה אף יכול להעלות את שביעות הרצון שלהם מפני שהם ירגישו שמשקיעים בהם, לא רק באיכות השירות, אלא גם הנעימו את זמנם במהלך ההמתנה. לסיכום, הפונקציונאליות והמשמעות הפסיכולוגית של פיזור שולחנות המתנה הופכת אותם לפריט חשוב, אז השקיעו מחשבה בלקוחות שלכם ובחרו שולחנות בהתאם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה פלג

מאת: נעמה פלגמשפחה וזוגיות - כללי18/08/133201 צפיות
בארץ יש המון משרדי חקירות שמועסקים בהם מגוון חוקרים פרטיים. יש לוודא כי חוקר פרטי בו בחרתם, הינו בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות.

מאת: נעמה פלגמסיבות רווקים ורווקות31/07/133048 צפיות
כך כתב בנציון רסקין וכך שרים דורות על גבי דורות של אנשים בכל פעם שמישהו ממכרינו חוגג את יום הולדתו. לחגוג יום הולדת זה כיף וזה נהדר, אבל עם השנים זה הולך ונהיה יותר ויותר מסובך. לילדים זה קל לחגוג יום הולדת – מכינים להם עוגה, מזמינים את החברים שלהם מהגן או מבית הספר, שרים שירים, רוקדים ריקודים, אולי מביאים קוסם או ליצן ובזה נגמר הסיפור. אבל מה לגבי מבוגרים שחוגגים יום הולדת? איך אפשר לחגוג יום הולדת בצורה מהנה ומקורית?

מאת: נעמה פלגבית חכם14/07/133079 צפיות
ליקויי בניה הם אינם עניין של מה בכך, יש לאתרם מוקדם ככל האפשר ולתקנם במהרה ככל שניתן. ליקויי בניה מסכנים את דיירי המבנה וסביבתו ומהווים איום ממשי ופיזי על בני האדם. ליקויי בניה נגרמים בשל תכנון לקוי או ביצוע ללא מעקב ובקרה.

מאת: נעמה פלגצרכנות וקניות11/07/133298 צפיות
מצעים יכולים להיות מפנקים ונעימים ולהוות פיצוי נהדר ליום עמוס בעבודה. מצעים מבד נושם ואיכותי יהפכו את שעות השינה ואת הלילה שלכם לכה נעים ומזמין שתתקשו אף לקום מהמיטה בפתחו של יום חדש.

מאת: נעמה פלגאיכות הסביבה03/07/1313404 צפיות
אם שכרתם את שירותיו של חוקר פרטי הרי שיש לכם איזו שהיא בעיה בבית עם המשפחה או בעבודה. פנייה לחוקר פרטי מתרחשת בדרך כלל כאשר ניסינו כבר למצות את כל האפשרויות שבידינו על מנת לפתור את הבעיה או במידה ומדובר בבעיה סבוכה ומורכבת שאנחנו פשוט לא מוכשרים מספיק כדי לפתור אותה בכוחות עצמנו. ואלה הם בעצם חלק מהיתרונות של חוקר פרטי על פני ביצוע חקירה כזו או אחרת בעצמכם.

מאת: נעמה פלגחברה ומדינה - כללי03/07/132972 צפיות
ישנם המון מצבים בחיים בהם נרצה לדעת על המתרחש מסביבנו אם בעבודה, או בעסק שלנו אם בבית ואם בנושא אחר מסוים. אנו נהיה סקרנים ונרצה לדעת מה קורה אבל משאבינו לידע יהיו דלים וגם לא תמיד נדע איך לגשת לזה ואיך לקבל את המידע שאנו רוצים ואם זה יצליח או אם יתקלקל בדרך.

מאת: נעמה פלגמסיבות02/07/132697 צפיות
אתם מתארגנים לקראת אירוע ולא מבינים למה המחירים של חברות קייטרינג במרכז הארץ הן כל כך בשמיים לדעתכם? ואולי זה רק נדמה לכם אבל בפועל מדובר ברווח מינימאלי? איך תדעו למי להאמין? איך תדעו מי צודק? בשביל זה אנחנו פה! באנו לעזור לכם להבין כיצד מחושבים מחירי השירותים שמציעות חברות קייטרינג במרכז.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201162 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191607 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191587 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica